Its a war out here 236 Report post Posted November 18, 2005 I dag skjedde det noe rart! Se her:SPOILER: Og Bjarne fikk problemer med å se igjennom ruta 1130344[/snapback] Du har lite å gjøre 1131363[/snapback] helt enig ' /> 1131390[/snapback] Brukte den nye Action moden til BF2. Der er det sånn at man har 200 c4 Trykka på avtrekkern som bare fy! Hehe. Var litt gøy egentlig... Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 18, 2005 PS: Viste du ikke at man kan stå på det vraket? Har gjort det lenge jeg! Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted November 18, 2005 DOBBEL POST!! Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted November 18, 2005 så du det? Share this post Link to post Share on other sites
The_Shield^^ 0 Report post Posted November 18, 2005 dritt i køddet da... Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted November 18, 2005 okei Edit: se tida på dobbelposten min! WAKE ISLAND 2007 Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted November 18, 2005 WOW! That`s huge! Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted November 18, 2005 ikke mobb for at jeg er WAKE ISLAND 2007 AVHENGI! Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 19, 2005 Hei Tommelitn jeg aner ikke hvordan man får til sånnn siter greier når jeg trykker på rediger.... Jeg skulle egentlig redigere mann så gikk det ikke! Ikke klikk. Før var 1/3 av mine poster dobbelpostet! Jeg har skjærpet meg mye (etter at jeg fikk skjeft av de som leder forumet! ) Share this post Link to post Share on other sites
Nithium 0 Report post Posted November 19, 2005 Kastet noen kinaputter på bakken der. Se gnistene SPOILER: Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted November 19, 2005 Sorry for ... Men jeg vil bare vise dere noe=) SPOILER: Dette er fra FH 0.7... Bare tenk også ha ett slikt map på BF2.. Jeg bare simpeltenn elsker vegitasjonen her .. men det er jo klart, så mye vegitasjon på BF2 hadde krevet en sinnsykt PC... Edit: siden dette bildet er tatt på ett fjell, så synes ikke alle buskasser og plantevekster.. Share this post Link to post Share on other sites
En Dam av Død 0 Report post Posted November 20, 2005 En kar landa oppå nettinga, men daua ikke: SPOILER: SPOILER: Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted November 20, 2005 En kar landa oppå nettinga, men daua ikke: SPOILER: SPOILER: 1133008[/snapback] Hva er så spesielt med det? En dør ikke av å lande på den, om du ikke visste det. Har gjort det mange ganger selv Share this post Link to post Share on other sites
En Dam av Død 0 Report post Posted November 20, 2005 tja. jeg har daua hver gang jeg har landa der Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted November 20, 2005 Måtte prøve om det gikk an å stå på det flyvraket uti vannet like ved den lille øya som US spawner på. SPOILER: Og det gikk! 1131433[/snapback] Kjør over halen til flyet med gummibåt så kan du oppnå en fin boost Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted November 20, 2005 Måtte prøve om det gikk an å stå på det flyvraket uti vannet like ved den lille øya som US spawner på. SPOILER: Og det gikk! 1131433[/snapback] Kjør over halen til flyet med gummibåt så kan du oppnå en fin boost 1133017[/snapback] Nei! Det endte i katastrofe da Duml3 gjorde det! SPOILER: Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 20, 2005 En kar landa oppå nettinga, men daua ikke:SPOILER: SPOILER: 1133008[/snapback] Hva er så spesielt med det? En dør ikke av å lande på den, om du ikke visste det. Har gjort det mange ganger selv 1133009[/snapback] LOL! Nice farge på siktet :) Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted November 20, 2005 jeg shok padda en i går,, han fikk seg ett sjokk SPOILER: Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 20, 2005 Jeg tror det er ånden hans som går igjen for å ta hevn på deg Share this post Link to post Share on other sites
Charlie 0 Report post Posted November 20, 2005 hahaha Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted November 20, 2005 Jeg tror det er ånden hans som går igjen for å ta hevn på deg 1133252[/snapback] haha!!! Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted November 20, 2005 Måtte prøve om det gikk an å stå på det flyvraket uti vannet like ved den lille øya som US spawner på. SPOILER: Og det gikk! 1131433[/snapback] Kjør over halen til flyet med gummibåt så kan du oppnå en fin boost 1133017[/snapback] Nei! Det endte i katastrofe da Duml3 gjorde det! SPOILER: 1133156[/snapback] Ja du må være forsiktig så ikke båten vipper runt, men om du klarer å oppnå perfekt vinkel får du ganske så bra fart. Har laget en liten demonstrasjonsvideo, skal se om jeg finner en host for den. Share this post Link to post Share on other sites
GeniuS 0 Report post Posted November 20, 2005 jeg shok padda en i går,, han fikk seg ett sjokk SPOILER: 1133244[/snapback] Shit, for noe skommelt!!!!! Hadde frika helt ut viss jeg hadde sett dette mens jeg spilte..... Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted November 20, 2005 hahaha! så bra bilde.. Jeg har en artig fyr her også.. SPOILER: .. Jeg synes det var ganske så morsomt jeg Share this post Link to post Share on other sites
Bio 0 Report post Posted November 20, 2005 her: "Boost" på wake Share this post Link to post Share on other sites