Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Onanman

Anbefalt billig headset

Recommended Posts

Har et par fantastisk dårlige erfaringer med trust, så det merket ville jeg styrt unna. De andre ser ok ut til den prisen du er ute etter. Senere kan du jo poste her. smile.png

Ikke kjøp Trust, da angrer du etter to måneder. Kjøp heller ikke Koss r70b, har hatt det selv, bra lyd, men mikronoen faller av i ett sett (har byttet 2 stykk pga mikrofonfestet røk)

Jeg har nå Icemat Siberia og er meget fornøyd med dette headsettet.

Som du ser får det meget gode tilbakemeldinger av brukerne på hw.no Det er noen der som skriver at det ikke egner seg til spilling, men det er bare tull (dårlig lyd skyldes antagligvis lydkortet.) Jeg bruker dette i BF2 og kan høre hvor skudd o.l. kommer fra og gå etter lyden!

Det er også meget fett til musikk. Det koster bare litt mer enn prisen du oppga, men er nok det beste kjøpet per dags dato til den prisen. Lignende kvalitet koster gjerne mye mer.

I Oslo-området selger de det på Coop Obs for 550,- (og 475,- på Obs Vinterbro Senteret). Da sparer du også 110,- kroner i frakt i forhold til å kjøpe på nettet.

Skal du bare ha ett headset for å chatte med så kjøp hva som helst til 99,-

Kjøpte headsettet mitt på EB games til 199kr eller 299kr husker ikke helt i farta. "Typhoon Pro|Series" het det ivertfall og anbefales på det varmeste god og fyldig lyd og ingen problemer i det hele tatt med Ventrilo eller Ts. Har ikke prøvd det med Bf2 ennå.

Jeg kjøpte meg headsett, creative HS300, kosta 169 på datakjeden i oslo. Lyden er kurrant ikke noe mer, men micen var veldig bra, så til den prisen synes jeg det var et godt kjøp. :)

Jeg har Koss R/70B. Diggbar lyd, har mic. Har brukt i et år nå. Har mista den alt for mange ganger i gulvet så alt er blitt løst.

Sign in to follow this  

• Create New...