Sign in to follow this  
Galilee

Regler for posting på Forum sérieux

Recommended Posts

Det har i det siste glidd veldig ut på dette forumet. Folk som skriver en-setnings innlegg får det til å vri seg i magen min. Det er meningen at dette forumet skal legge til rette for diskusjoner der deltagerne faktisk legger litt arbeid i sine innlegg, og som gjør at debatten drives videre og blir interessant. Bare i dag har jeg slettet 10 innlegg her, og da har jeg ikke engang tatt tak i mer enn to tråder.

Nedenfor følger noen huskeregler som folk burde følge:

1. Begrunnelse. Man skal legge frem hvorfor man mener det man gjør.

2. Underbyggelse. Hvis man kommer med bombastiske argumenter, skal man underbygge det.

3. Ontopic. Vi skal ikke diskutere mange ting i en enkelt topic, akkurat som i en vanlig debatt. Man gjør seg ferdig med en sak. Kommer det opp en assosiasjon til et annet emne, starter man en ny tråd.

4. Flaming. Dette er ikke noe som hører hjemme på serieux.

5. Quoting. Man quoter kun det man svarer på, ikke en hel post. Og noe mer enn to levels av quoter i en post er helt bannlyst.

6. Dialog. Man skal ikke sitte og sende onelinere til hverandre på serieux.

Husk på disse tingene neste gang du er i ferd med å publisere et nytt innlegg. Gjentatte brudd på reglene blir straffet på lik linje med spam og andre brudd på reglene.

Vil bare minne på at alle har en knapp som heter "Rediger". Har dere noe å legge til posten deres, rediger den, ikke legg inn et nytt innlegg..

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this