Apollo 0 Report post Posted March 4, 2006 Det veit jeg at jeg skal! :drunk: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted March 4, 2006 Cheers for that one mate :drunk: :drunk: Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted March 4, 2006 åååå!! hyyl! ikke frist meg med sånt! jeg har 16 kr på konto og null alkohol! hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl!!! VIL HA ALKOHOL Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted March 4, 2006 Du BURDE få lønning på mandag for om du får den 12te blir det faen ikke mye øl! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Compulsion 0 Report post Posted March 4, 2006 Eneste jeg sier er skål! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted March 4, 2006 Jeg vurderte å sprette jack flaska og ut en tur i kveld, men neida! måtte stå som reserve på BF2 kamp, jizez! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted March 5, 2006 tæhææ! snakket akkurat med VIRRE å han var i slaaget 2k6! hehehe;) NUSS Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted March 5, 2006 Du BURDE få lønning på mandag for om du får den 12te blir det faen ikke mye øl! 1283762[/snapback] lønning 12. på meg gitt.. MEN så klart ble det ut på meg! alkohol ftw! tæhææ! snakket akkurat med VIRRE å han var i slaaget 2k6! hehehe;) NUSS 1284292[/snapback] tehe! hils jeger og si at jeg eier han anytime! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted March 5, 2006 Du BURDE få lønning på mandag for om du får den 12te blir det faen ikke mye øl! 1283762[/snapback] lønning 12. på meg gitt.. MEN så klart ble det ut på meg! alkohol ftw! tæhææ! snakket akkurat med VIRRE å han var i slaaget 2k6! hehehe;) NUSS 1284292[/snapback] tehe! hils jeger og si at jeg eier han anytime! 1284526[/snapback] mihihi;) U wish gutten min<3 he roxOrz your boxOrZ:D 10hi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nighte 0 Report post Posted March 5, 2006 omg, copyright abuse§!!§!! Arthedain: den box0r commenten har jeg copyright på...hrmmmmf ' /> hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted March 5, 2006 lol copyright abuse:P mihihi den er nok min den nighte!' /> men du kan godt låne den? eller skal vi ha timeshare på den? du kan velge Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nighte 0 Report post Posted March 5, 2006 timeshare plz. Jeg 10% og du 90% ok? <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apollo 0 Report post Posted March 5, 2006 Full igjen.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted March 5, 2006 A/S KontoretVed Direktør gnoble Oppdrag fullført 2min og 11sek etter ordre var mottatt. Vennlig Hilsen pipip SPOILER: jeg skal faen meg ha penger av deg for det oppdraget der 1285119[/snapback] Jasså ja du VAR pipip.. Skulle visst det var en jævel som deg Quote Share this post Link to post Share on other sites
gnoble 0 Report post Posted March 5, 2006 A/S KontoretVed Direktør gnoble Oppdrag fullført 2min og 11sek etter ordre var mottatt. Vennlig Hilsen pipip SPOILER: jeg skal faen meg ha penger av deg for det oppdraget der 1285119[/snapback] Mottatt. Overføring via SWIFT til din bahamaskonto førstkommende mandag, 060306. This tape will self-destruct in 10 seconds. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted March 5, 2006 for en jævla tråd. folk som ikke har kjennskap til css eller bf.no / #7 må tro dere er sinnsforvirrede alle mann SPOILER: BTW: Eide alle i kveld Over and Out, and Good Night :wave: Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted March 5, 2006 omg, copyright abuse§!!§!!Arthedain: den box0r commenten har jeg copyright på...hrmmmmf hehe 1284729[/snapback] LOL! r0xx0r y00r b0xx0r er MIN kommentar!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nighte 0 Report post Posted March 6, 2006 Virre sa kommentaren feil...thihi....nooobeid :roflmao: :roflmao: :roflmao: Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted March 6, 2006 Kan aldri slutte å synes synd på virre Quote Share this post Link to post Share on other sites
martine! 0 Report post Posted March 6, 2006 HVA SKJER?! På fredag skulle jeg få oppgradering til 3mbit ADSL... MEN, da dagen kom, skjønte Tele2 at dette ikke gikk likevel... WTF?!? ' /> så nå sitter jeg uten nett frem til fredag, med bare tilgang til nett på skolen Og, ikke nok med det... I dag da jeg våknet, så jeg ut av vinduet... Det snør som pokker, og jeg tenker: ..føkk heller.. LEI AV SNØ! Så jeg kommer nok til å være innesnødd uten nett hele uka Kontoret PD Whine-seksjonen Avd. for Irriterte Tele2-kunder dry_martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
martine! 0 Report post Posted March 6, 2006 Det er ikke bare direktøren som har blitt utsatt for el løko grande knivius campaernoobius homo sapiens gigglemyassonhisdeadbodyffsiusmakan til søndag, jeg ble knivet 2 ganger av sFx|TM igår, greit nok at han er bedre enn meg, men faen så irriterende det er at han sier lol hver gang han tar meg, enten det er med awp eller glock... pipip <- 1285477[/snapback] jaja... sånn går det ^^ glock?! ' /> den SVIR awp ER jo TM, da , så han kan jo ikke no for det SPOILER: er TM på forumet i det hele tatt, eller er han bare på 7'ern? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted March 6, 2006 Jeg vurderte å sprette jack flaska og ut en tur i kveld, men neida! måtte stå som reserve på BF2 kamp, jizez! 1283943[/snapback] En Jack Daniel fan? Ble litt snyltings på det på fredagen, brannalarmer ünd hissige fjortisser overalt Men full ble jeg... Fader i det siste har jeg "eid" på kontoret...På en måte ' /> Igår fikk jeg til og med vite at jeg har skills TMP er forresten det smekreste av alle våpen for tiden. Og litt M3 SPOILER: på Torres aka Frexi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 6, 2006 TMP er løøøøv... Elsker å springe som faen mens jeg spyr ut kuler "prrrrrrrrrrr" i hodehøyde på folk. Utrolig effektivt, særlig om du kommer i nærkamp med en AWP kar! Quote Share this post Link to post Share on other sites