Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Takk Kåre Krigsmaskin, din innsats vil nok ikke bli glemt! ' />

Jeg har nok ikke hatt førstesiden på denne topicen siden.... yeah whateva p

M|nus jeg synest du er en grei kar jeg........de bare whiiiiner fordi de ikke kan komme på noe å skrive.....

Løøøøøv From Rise Teh Krise-------> :bleh:

PLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG FTW :)

SPOILER:
establishing contact with NEPplatoon

1272977[/snapback]

Overbevist om at "problemet" var tatt hånd om, dro jeg tilbake til kontoret. Parkerer bilen i garasjen og tar turen innom økonomisk avdeling først, har jo sykemelding å levere.

Men.. her er det jo ingen! Jeg blir småforbannet, har slavene tatt seg fri fra jobb?! Dette må ordnes opp i.. jeg setter turen mot kontoret. I resepsjonen hører jeg med ett en velkjent lyd fra radioen, fan tenker jeg, here we go again. Men ser jo fortsatt ingen folk. Mystisk.

Slenger meg ned i sofan for vente og se om folk bare er fryktelig seine nå på morgenen. Plutselig hører jeg folk. Jeg lister meg stille mot lyden, den kommer fra møterommet!

Tar en kjapp titt inn og ser vaktmesteren sitte i sofan foran TV'n. Kun iført tanga. Lang lærpisk i hånden. Foran han står 12 nepalske pensjonister å danser mens de synger, Y-M-C-A. Bak i rommet får jeg øye på de ansatte. De ligger sjelvende på gulvet i fosterstilling.

På dette tidspunkt klarer jeg ikke annet enn å springe rett på dass, frokosten ville ut.

Nå er jeg påtur til dr. Wündt for å få krisehjelp.

SPOILER: BcK sin utrolig tafsBare post... :bunny:
Fint å se at denne herlige tråden ikke har forandret seg mens jeg har vært borte :bleh:

Ja, jeg har vært borte, det er ikke kødd. Fikk et snev av no virus...Lignet litt på H5N1, men jeg vet ikke helt. Først tenkte jeg, "Gjess!!! Nå blir det CS for alle penga!!11! omgwtfbbqrollsroyce-og-alt-det-der", men tror dere ikke at den fjottlauken av en tørrfisk av en nabo jeg har dreiv og lasta ned ett-eller-anna stort no. Mistenker det var "Debbie Does Dallas" :bunny:

Så der sitter/ligger jeg med feber, CS-kløe i fingrene, null nett og bare fåkkings Pandora Tommorrow for å tilfredstille mine spillbehov :w00t:

Så kommer fredagen og da møtte jeg jo selvfølgelig på min gamle kompis Jack Daniel og det gikk jo selvsagt som det måtte gå. Ut for å gjenskape gamle utskeielser! ' /> Lørdagen var det i 50-årsdagen til min kommende svigermor og der gikk det i Bacardi og meget merkelige fest-leker....Lærere er ikke heeelt som andre mennesker Men

Så kom gårsdagen. Jeg satte meg ved maskina og tror dere ikke at nettet var perfekt!!?? Jooooo >D Hopper inn på kontoret og dør...igjen og igjen og igjen og igjen ' /> Ga meg etter 15 minutt med total ydmykelse. Bedre å legge seg.

Og nå, for å toppe det hele...Må jeg flytte...Igjen...Kontrakten går ut Onsdag og alt må pakkes ned og klargjøres til hva som måtte komme. Skal slenge maksina mi inn hos kjæresten så jeg sakl sitte der og plage dem om dagene med kontorarbeid, men det blir mye mindre enn før. p

Heldigvis har jeg forumet her og kose meg på, mens jeg er på jobb :bunny:

SPOILER:
M|nus er ikke normal! >D

1275027[/snapback]

Tøffe Tak For Tute!! Vi satser alle på at det ordner seg med permanent oppholdstillatelse @ ti åffis selv på en såpass fremmedfiendtlig plass som svalbard, hvor det store internett ikke er allemannseie såvidt jeg har skjønt! Synes BTW at du driver å flytter på ræva di stadig vekk jeg... ikke lett å finne rotfeste på en såpass rotløs plass eller?

>D BcK

Unsafe
Godt å se at flere har sett DDD...

1275677[/snapback]

Det store internett er vel egentlig allemannseie, men bosted derimot...Vanskelig å slå røtter,ja >D Tror jeg har klart å fikse det nå da, så blir nok ingen langsiktig permittering fra kontorarbeidet ' />

DDD :bleh:
Fader denne tråden blir bare særere og særere...Alarmer ünd shit :w00t:

SPOILER:
Hva er alarm med kommende svigermor?
SPOILER:
BANOS

1275565[/snapback]

forlova deg???????????????????++++++++++

1275680[/snapback]

ingen kommentar

BTW: M|nus...Artig kar du :)

uff for en mega tafsbar überbra post dette har blitt da :bleh:

SPOILER:
"tafse på entreri,pzn,minus og med litt mistenksom øyeruling tafse forsiktig på bck"

Unsafe
"SHOTGUN"
Unsafe
BOOM your dead

Velkommen i gost selskap ' />

Forresten Bolli - når skal du legge ut den videoen med haglegalskapen din? Vil se, vil se!!!!!! p

sliter litt med å finne ett bra videoredigerings program som jeg faktisk skjønner og ikke er helt gresk :bleh:

men det fikser seg sikkert snart skal prøve å gjøre det i dag :bleh: så du kan få se haglegalskap :)

SPOILER:
"tafse på entreri,pzn,minus og med litt mistenksom øyeruling tafse forsiktig på bck"

1276764[/snapback]

' />

Boller og brus er jo godt, så en til

Hmmmmmmm :bleh:

Jeg var ikke full.....jeg er jo ikke akkuratt en alkoholiker da FFS :bleh: kjenner at jeg blir sint, blir så forbanna at det koke i hodet mitt, alt det vonde samler seg opp og vil ut til verden(kontoret).

FFS

Kufitteskugger hele gjengen!!!!!!

FAKK ÅFF :)

Hmmmmmmm :bleh:

Jeg var ikke full.....jeg er jo ikke akkuratt en alkoholiker da FFS :bleh: kjenner at jeg blir sint, blir så forbanna at det koke i hodet mitt, alt det vonde samler seg opp og vil ut til verden(kontoret).

FFS

Kufitteskugger hele gjengen!!!!!!

FAKK ÅFF >D

1276858[/snapback]

:bunny:

SPOILER:
:) ?

Censored by NEO.

For questions regarding this matter, please call 555-1337.

Customer Support brought to you by Microsoft?; "Helping You To Help Yourself".

haha jeg sletta en post sånn at Nforgiven fikk første post på denne siden.

gg Bambi.

1275958[/snapback]

:) jeg ville ha den siden, sorgen lang gleden kort :bleh:

Haha se der ja, der fikk ApoLLo den første posten på denne siden!

1277050[/snapback]

Kåre da! Jeg hadde jo for en gangs skyld ikke spamma :bleh:

Jeg svarte legitimt på en post og la new page greiene i unsafe tag og greier etter at jeg så at jeg hadde startet ny side...

Du har det vel artig nå,Kåre? :bleh: Kommer vel til å gjøre det hver gang noen sier noe om "New page!!! :) Side xx!!! ssssSSWWWWOOOoooossh!!!".

Nå blir det deng på kontoret ikveld

Hahahaha jepp! Det kommer jeg til å gjøra, hahaha ingen kan føle seg trygge nå!

1277086[/snapback]

Kåre på krigsstien :bleh:

Deng,deng,deng,deng,deng,deng,deng,deng,deng.....

jaja >D

Sitter på skola da med en jævla semesteroppgave, nå gidder jeg faan ikke å skrive mer, gjør den ferdig i morra jeg..... :bleh:

er det liksom konkuranse om å få den første posten nå da, det finnes jo frekkere konkuranser en det, for eksempel LUDO er jo mer spennende en det :bunny:

Men men det er vel noen som sliter med seg selv da....G|ve Psykolog.de :)

M|nus STFU!!!!!!!!

Kufitteskugge FTW

Ploooooooooog :bleh:

SPOILER: Rise quote
jaja >D

Sitter på skola da med en jævla semesteroppgave, nå gidder jeg faan ikke å skrive mer, gjør den ferdig i morra jeg..... :bunny:

er det liksom konkuranse om å få den første posten nå da, det finnes jo frekkere konkuranser en det, for eksempel LUDO er jo mer spennende en det >D

Men men det er vel noen som sliter med seg selv da....G|ve Psykolog.de :bleh:

M|nus STFU!!!!!!!!

Kufitteskugge FTW

Ploooooooooog :bleh:

1277410[/snapback]

Er ikke mye konkurranse lenger nå som Kåre lusker rundt på krigsmarsj og utøver sine guddomelige makter på oss stakkars dødelige :) . Og nå har han påkalt hjelp fra virre også. Hvor dette skal ende er det umulig å vite.

Blir ihvertfall deng på kontoret ikveld....Deng,deng,deng....

haha jeg sletta en post sånn at Nforgiven fikk første post på denne siden.

gg Bambi.

1275958[/snapback]

:bleh: jeg ville ha den siden, sorgen lang gleden kort >D

1276928[/snapback]

Hva mener du? Har du ikke post nr. 1?

*OND LATTER*

muhahahahaha :bunny:

Sorry alle at jeg måtte pwne dere så hardt på office her idag, måtte bare få ut litt innesperret aggresjon etter mitt møte med nepplatoon. Stress!

:bleh::)