Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Rise: Kan ikke du, minus og Tungen skrive en liten kommentar i spoiler om hva postene deres handler om? Så fremt man ikke spiser fluesopp eller tafser til stadighet i arkivrommet med dere, kan det til tider være litt vanskelig å forstå :blush:

1272344[/snapback]

:tafse:

Hva tror du jobben som ploger egentlig går ut på, Entreri? cum on, take a wild guess :thumbsup:

Klarer kanskje å presse inn en ltien css-time imorgen mellom OL og jobb, det blir iallfall en liten halvtime nå, men muligens litt lite kjents/tafsbare folk oppe å spiller klokka 07:00 søndag morgen eller??

1273852[/snapback]

Jeg køye i morges rundt 9 etter massive rundet med DoTa allstars på Warcraft 3:P

Si ifra litt tidligere Tungen så kommer jeg og tafser på deg! >D

SPOILER: minus

:blush:

:thumbsup:

-en av de bedre på lenge >D

Hva tror du jobben som ploger egentlig går ut på, Entreri? cum on, take a wild guess  :blush:

:thumbsup:

..selveid er veleid >D

1274259[/snapback]

well spoken!

SPOILER:
ALARM! Sabotasje!

I den siste tid har jeg, sjefen over alle sjefer og sjefene dems, blitt utsatt for regelrett sabotasje. Jeg mistenker STERKT navngitte terrorister som den siste tiden har okkupert lokalene til ISP'en min. Der har de moret seg med å sabotere internett linjen min. Synes jeg ser dem stå foran PC'ene på kontoret og utfører sine onde handlinger.

Alle vet at maskinene på kontoret har altfor mye access, det er helt skandaløst at maskinene og tilgangen på kontoret ikke har blitt tatt ned etter disse svartens terroristene okkuperte det.

Kan noen pliiiiiz kicke de sabla terroristene på dør sånn at jeg får full internett access igjen!!???

Fungerende off-site CEO/CFO/CSI/CPL/CIO/CIA

Sjefsdirektørsjef og total aksjonær,

Gnoble B. Etong

TLF: 01-555-66894

FAX: 01-555-13375

http://www.betong.com

1272544[/snapback]

Operation: feed teh whiner with gigant cookies and add noise to wanlink

ghana platoon: objective, get visual contact and plant teh gigant cookie

recently @ teh motorola:

...you are loud and clear

say, team ghana radiocheck "ohva"

you are load and clear boss

roger that

can you g|ve me an update??++, did you se anything?+++++++++++++++++?

"ehe - object observed and you don't want to miss this, a little girlie man dressed out liek a schoolgirl in front of his kåmputa, looking at dwarfs having sex - laughing and furiously wanking off - man its ugly watching this, the target is whining about his ISP all the fucking time, what a noob!!11" Teh cookie is planted and we are getting teh hell outta here!!11

well done ghana platoon - well done

"dat is affirmative el capitano"

..more to come,

SPOILER:
establishing contact with NEPplatoon

1272977[/snapback]

concrete ftw!

Noen ganger så lurer jeg på hva som foregår i hodet til stakkars m|nus? JA..store hodet....

Syke innlegg som den NORMALE person aldri hadde klart og skrive.

Som nevnt tidligere m|nus: Gå og oppsøk Dr. Wündt Asap umiddelbart!

Noen ganger så lurer jeg på hva som foregår i hodet til stakkars m|nus? JA..store hodet....

Syke innlegg som den NORMALE person aldri hadde klart og skrive.

Som nevnt tidligere m|nus: Gå og oppsøk Dr. Wündt Asap umiddelbart!

1274516[/snapback]

Minus er en totalt normal person;)

Fint å se at denne herlige tråden ikke har forandret seg mens jeg har vært borte ' />

Ja, jeg har vært borte, det er ikke kødd. Fikk et snev av no virus...Lignet litt på H5N1, men jeg vet ikke helt. Først tenkte jeg, "Gjess!!! Nå blir det CS for alle penga!!11! omgwtfbbqrollsroyce-og-alt-det-der", men tror dere ikke at den fjottlauken av en tørrfisk av en nabo jeg har dreiv og lasta ned ett-eller-anna stort no. Mistenker det var "Debbie Does Dallas" p

Så der sitter/ligger jeg med feber, CS-kløe i fingrene, null nett og bare fåkkings Pandora Tommorrow for å tilfredstille mine spillbehov :tafse:

Så kommer fredagen og da møtte jeg jo selvfølgelig på min gamle kompis Jack Daniel og det gikk jo selvsagt som det måtte gå. Ut for å gjenskape gamle utskeielser! ' /> Lørdagen var det i 50-årsdagen til min kommende svigermor og der gikk det i Bacardi og meget merkelige fest-leker....Lærere er ikke heeelt som andre mennesker Men

Så kom gårsdagen. Jeg satte meg ved maskina og tror dere ikke at nettet var perfekt!!?? Jooooo :blush: Hopper inn på kontoret og dør...igjen og igjen og igjen og igjen ' /> Ga meg etter 15 minutt med total ydmykelse. Bedre å legge seg.

Og nå, for å toppe det hele...Må jeg flytte...Igjen...Kontrakten går ut Onsdag og alt må pakkes ned og klargjøres til hva som måtte komme. Skal slenge maksina mi inn hos kjæresten så jeg sakl sitte der og plage dem om dagene med kontorarbeid, men det blir mye mindre enn før. p

Heldigvis har jeg forumet her og kose meg på, mens jeg er på jobb >D

SPOILER:
M|nus er ikke normal! :w00t:

Vel...jeg er på skolen og har masse data, vinterferien er over og da blir det og sløve på forumet tidlig på morrakvisten :tafse:

btw: godt du er enig at m|nus ikke er normal..

Igår kveld så spilte jeg litt på office mens jeg så på Instinct da vræla m|nus noe om

:plog: :ploooooooog:

Huh? BcK, lov meg at du sørger for å få et minimum av timer på bf da, kan jo ikke de nyanskaffede 1337-skillza dine dovne :tafse:

Gå og oppsøk Dr. Wündt Asap umiddelbart!

1274516[/snapback]

ASAP ummidelbart? WTF

Huh? BcK, lov meg at du sørger for å få et minimum av timer på bf da, kan jo ikke de nyanskaffede 1337-skillza dine dovne  ' />

1275040[/snapback]

Nei, det blir nok ikke slutt på CS :tafse:

>D på alle her!

SPOILER:
Forresten...1337 skillz? :blush: Jeg har ikke no særlig skillz lenger :thumbsup:

Jeg vil informere om at Frexi er her for å bli, for idag fikk han faktisk sin 1st første plass på bf.no office only, noe jeg er meget stolt over. :tafse:

En annen ting er at jeg faktisk fikk flere kills en deaths.. Utrolig, hvah?

bla bla.. blabbetiblablablabla..

Så kommer fredagen og da møtte jeg jo selvfølgelig på min gamle kompis Jack Daniel og det gikk jo selvsagt som det måtte gå. Ut for å gjenskape gamle utskeielser! :tafse: Lørdagen var det i 50-årsdagen til min kommende svigermor og der gikk det i Bacardi og meget merkelige fest-leker....Lærere er ikke heeelt som andre mennesker :blush: Men var ganske kos allikevel.

blablablabla....

1275027[/snapback]

ALARM

Fader denne tråden blir bare særere og særere...Alarmer ünd shit :tafse:

SPOILER:
Hva er alarm med kommende svigermor?
SPOILER:
BANOS

SPOILER: BcK sin utrolig tafsBare post... :thumbsup:
Fint å se at denne herlige tråden ikke har forandret seg mens jeg har vært borte ' />

Ja, jeg har vært borte, det er ikke kødd. Fikk et snev av no virus...Lignet litt på H5N1, men jeg vet ikke helt. Først tenkte jeg, "Gjess!!! Nå blir det CS for alle penga!!11! omgwtfbbqrollsroyce-og-alt-det-der", men tror dere ikke at den fjottlauken av en tørrfisk av en nabo jeg har dreiv og lasta ned ett-eller-anna stort no. Mistenker det var "Debbie Does Dallas" p

Så der sitter/ligger jeg med feber, CS-kløe i fingrene, null nett og bare fåkkings Pandora Tommorrow for å tilfredstille mine spillbehov :tafse:

Så kommer fredagen og da møtte jeg jo selvfølgelig på min gamle kompis Jack Daniel og det gikk jo selvsagt som det måtte gå. Ut for å gjenskape gamle utskeielser! ' /> Lørdagen var det i 50-årsdagen til min kommende svigermor og der gikk det i Bacardi og meget merkelige fest-leker....Lærere er ikke heeelt som andre mennesker Men

Så kom gårsdagen. Jeg satte meg ved maskina og tror dere ikke at nettet var perfekt!!?? Jooooo :w00t: Hopper inn på kontoret og dør...igjen og igjen og igjen og igjen ' /> Ga meg etter 15 minutt med total ydmykelse. Bedre å legge seg.

Og nå, for å toppe det hele...Må jeg flytte...Igjen...Kontrakten går ut Onsdag og alt må pakkes ned og klargjøres til hva som måtte komme. Skal slenge maksina mi inn hos kjæresten så jeg sakl sitte der og plage dem om dagene med kontorarbeid, men det blir mye mindre enn før. p

Heldigvis har jeg forumet her og kose meg på, mens jeg er på jobb :w00t:

SPOILER:
M|nus er ikke normal! :blush:

1275027[/snapback]

Tøffe Tak For Tute!! Vi satser alle på at det ordner seg med permanent oppholdstillatelse @ ti åffis selv på en såpass fremmedfiendtlig plass som svalbard, hvor det store internett ikke er allemannseie såvidt jeg har skjønt! Synes BTW at du driver å flytter på ræva di stadig vekk jeg... ikke lett å finne rotfeste på en såpass rotløs plass eller?

:blush: BcK

Unsafe
Godt å se at flere har sett DDD...

Fader denne tråden blir bare særere og særere...Alarmer ünd shit :tafse:

SPOILER:
Hva er alarm med kommende svigermor?
SPOILER:
BANOS

1275565[/snapback]

forlova deg???????????????????++++++++++

SPOILER: BcK sin utrolig tafsBare post... >D

Så der sitter/ligger jeg med feber, CS-kløe i fingrene, null nett og bare fåkkings Pandora Tommorrow for å tilfredstille mine spillbehov :thumbsup:

Så kom gårsdagen. Jeg satte meg ved maskina og tror dere ikke at nettet var perfekt!!?? Jooooo >D Hopper inn på kontoret og dør...igjen og igjen og igjen og igjen ' /> Ga meg etter 15 minutt med total ydmykelse. Bedre å legge seg.

Heldigvis har jeg forumet her og kose meg på, mens jeg er på jobb :blush:

SPOILER:
M|nus er ikke normal! :blush:

1275027[/snapback]

Tøffe Tak For Tute!! Vi satser alle på at det ordner seg med permanent oppholdstillatelse @ ti åffis selv på en såpass fremmedfiendtlig plass som svalbard, hvor det store internett ikke er allemannseie såvidt jeg har skjønt! Synes BTW at du driver å flytter på ræva di stadig vekk jeg... ikke lett å finne rotfeste på en såpass rotløs plass eller?

>D BcK

Unsafe
Godt å se at flere har sett DDD...

1275677[/snapback]

Svalbard, er ikke det ganske langt nord...

kanskje han gjemmer seg? :thumbsup:

SPOILER:
ser at det til stadighet skives negativt om min mentale helse...

1275236[/snapback]

BRØDSKIVE?

turkis ' />

1275238[/snapback]

brødskivur p