Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Jaha!!! Off topiv.. hvem hva hvor? :tafse:

1270210[/snapback]

tenkte bare jeg skulle skrive det en gang jeg også, men det gav meg ingenting ' />

Når kommer du tilbake forresten????!??++

1270316[/snapback]

The ownerer will be back when the ownerer feels like (and his pc wants to) p

Naaaaiii.. Jeg var for sein! ' /> Også kalkun og tran som er yndlingspizzaen min fra Peppes da. Damnit!

Hihi... Var en sjelden tur innom office-only i går. Veldig koselig. Spilte vel bare et halvt map - men rakk å ta TM to ganger med TMP der han stod å loket seg med AWP på SAMME stedet hver runde. Karen har god reaksjon men lite oppfinnsomhet p

jaja... får vel gratulere med den mest populære tråden med mest offtopic poster på hele bf.no :blush:

1270325[/snapback]

Ja, helt enig hos bf.no er det mye offtopic. :blehbleh:

1270362[/snapback]

:tafse:

sida funker jo ikke blink.png

Skulle gjerne diskutert med deg i kveld, men dama kommer til Trondeheim!!!!

Jeg skal PLOGE i hele kveld, siden tungen har gått inn i en jobbuke og ikke er i stand til å ploge i trøndelag for tiden, så har jeg sagt meg villig til å ta over jobben, men han forblir sjefsPLOGEN i sør-trøndelag!!!!!

G|ve P|og.de

Var noe om at 7'ern kanskje var nede og at minus måtte komme å spille på den :blush:-bare serveren BF 1.

Men så ble det plutselig noe snakk om Tungens jobb som snøploger eller noe i den duren.. datt litt av selv.

Rise: Kan ikke du, minus og Tungen skrive en liten kommentar i spoiler om hva postene deres handler om? Så fremt man ikke spiser fluesopp eller tafser til stadighet i arkivrommet med dere, kan det til tider være litt vanskelig å forstå :tafse:

ALARM! Sabotasje!

I den siste tid har jeg, sjefen over alle sjefer og sjefene dems, blitt utsatt for regelrett sabotasje. Jeg mistenker STERKT navngitte terrorister som den siste tiden har okkupert lokalene til ISP'en min. Der har de moret seg med å sabotere internett linjen min. Synes jeg ser dem stå foran PC'ene på kontoret og utfører sine onde handlinger.

Alle vet at maskinene på kontoret har altfor mye access, det er helt skandaløst at maskinene og tilgangen på kontoret ikke har blitt tatt ned etter disse svartens terroristene okkuperte det.

Kan noen pliiiiiz kicke de sabla terroristene på dør sånn at jeg får full internett access igjen!!???

Fungerende off-site CEO/CFO/CSI/CPL/CIO/CIA

Sjefsdirektørsjef og total aksjonær,

Gnoble B. Etong

TLF: 01-555-66894

FAX: 01-555-13375

http://www.betong.com

ALARM! Sabotasje!

I den siste tid har jeg, sjefen over alle sjefer og sjefene dems, blitt utsatt for regelrett sabotasje. Jeg mistenker STERKT navngitte terrorister som den siste tiden har okkupert lokalene til ISP'en min. Der har de moret seg med å sabotere internett linjen min. Synes jeg ser dem stå foran PC'ene på kontoret og utfører sine onde handlinger.

Alle vet at maskinene på kontoret har altfor mye access, det er helt skandaløst at maskinene og tilgangen på kontoret ikke har blitt tatt ned etter disse svartens terroristene okkuperte det.

Kan noen pliiiiiz kicke de sabla terroristene på dør sånn at jeg får full internett access igjen!!???

Gnoble B. Etong

1272544[/snapback]

LINK ESTABLISHED...

TRANSFERRING DATA...

...

We copy!

And we will bring the message on to our troops in the field. They are currently estimating time and resources usage. An estimate will be on your desk at 0700 hours..

COM. END...

Signing off

1'st class Grunt

Nforgiven

LINK ESTABLISHED...

TRANSFERRING DATA...

...

DETECTING IRREGULARTIES, ACTIVATING COUNTERMEASURES.

echo; "Muhahahah.. Now we got you by the balls. "

echo; "Pay us 1 gazillion dollars or we'll kill the hostages."

echo; "Love and kisses, al Zulda"

CONNECTION RESET BY PEER.

SPOILER:
ALARM! Sabotasje!

Gnoble B. Etong

1272544[/snapback]

Operation: feed teh whiner with gigant cookies and add noise to wanlink

ghana platoon: objective, get visual contact and plant teh gigant cookie

recently @ teh motorola:

...you are loud and clear

say, team ghana radiocheck "ohva"

you are load and clear boss

roger that

can you g|ve me an update??++, did you se anything?+++++++++++++++++?

"ehe - object observed and you don't want to miss this, a little girlie man dressed out liek a schoolgirl in front of his kåmputa, looking at dwarfs having sex - laughing and furiously wanking off - man its ugly watching this, the target is whining about his ISP all the fucking time, what a noob!!11" Teh cookie is planted and we are getting teh hell outta here!!11

well done ghana platoon - well done

"dat is affirmative el capitano"

..more to come,

SPOILER:
establishing contact with NEPplatoon

1272977[/snapback]

:tafse::blush::thumbsup:

a little girlie man dressed out liek a schoolgirl in front of his kåmputa, looking at dwarfs having sex - laughing and furiously wanking off - man its ugly watching this, the target is whining about his ISP all the fucking time

HOW DID THEY KNOW!!!!

SPIES I SAY, SPIES!!!!

uff, denne office tråden burde slettes... Hver eneste en av disse sidene brukes jo kun til å snakke om hvem som får NESTE SIDE!!

Jeg tror heller ikke jeg får neste side... hrms kanskje han har rett---

Men jopp jeg kan vedde med deg Nighte!:tafse:

Stfu!

Du bare drømmer om at eg er gay.

Ikke min feil jeg er så hot...

stfu plx og praise meh.

Men greit.

Da vedder jeg på at jeg ikke får neste side.

:x

Rise: Kan ikke du, minus og Tungen skrive en liten kommentar i spoiler om hva postene deres handler om? Så fremt man ikke spiser fluesopp eller tafser til stadighet i arkivrommet med dere, kan det til tider være litt vanskelig å forstå :blush:

1272344[/snapback]

:tafse:

Hva tror du jobben som ploger egentlig går ut på, Entreri? cum on, take a wild guess :thumbsup:

Klarer kanskje å presse inn en ltien css-time imorgen mellom OL og jobb, det blir iallfall en liten halvtime nå, men muligens litt lite kjents/tafsbare folk oppe å spiller klokka 07:00 søndag morgen eller??