Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Tar meg friheten til å gå på jobb igjen. Håper det ikke er like mye styr nå som før på dagen.

Da har BMW'en min endelig kommet seg hjem! Digg med førstebil :)

Så det ble en BMW 520iA E34 92mod med 2l rekkesekser(150hk) med automat og air conditioning. Den har bare hatt en eier og er i skikkelig god stand med alle servicer fulgt og masse nytt.

Her kommer pics tatt 1 min etter jeg har parkert den for første gang:

dscf0347ei3.jpg

Holder på å pusse opp felgene, så de er ikke på bilen enda... de er originale BMW alufelger, men ikke BBS lookalike.

Mer bilder kommer imorgen da kameraet mitt fungerer igjen...

-Sheep

Gratulerer!! :)

Fin var den og :)

Var 20+ grader her for litt siden....

Fin den BMW'en Sheepdogg! :)

-----

Snart kommer skaperen av OO-tråden inn hit :) Han lovde meg å ta turen innom....

Gratulerer med din første bil Sheepdog, fin BMW du har skaffa deg.

Hvor mye måtte du cashe ut med?

Fin den BMW'en Sheepdogg! :)

-----

Snart kommer skaperen av OO-tråden inn hit :) Han lovde meg å ta turen innom....

Jaggu, så han spilte i sta...

Btw sexy bil sheep :)

Mhhhh nå har jeg kommet meg på jobben igjen etter en lang permisjon

Og hva finner jeg ut, joda at arbeidsrutinene mine har falmet betraktelig. Her må det pusses opp!

Det gleder meg at alle har det bra:) :)

Gratulerer med din første bil Sheepdog, fin BMW du har skaffa deg.

Hvor mye måtte du cashe ut med?

Ga ikke noe særlig mye, 25K med full tank dvs 80 liter bensin. Han som var eieren var skamsnille, tok den til verksted for å sjekke at alt var som det skulle og fyllet den opp med bensin uten at det var i avtalen. Det var klart at han likte bilen sin veldig mye og ønsket at den sko leve videre så godt som mulig(han kjøpte bilen ny i 92) . Selv om det er en eldre bil, så syntes jeg at han kunne ha solgt den for mer siden bilen er i mint condition bortsett fra lakken som trenger litt boning :) . Alt fungerer utmerket og inne ser den ut som om den var ikke brukt i det hele tatt. Når jeg cruiser med den i 70-80 km/t hører jeg såvidt at dekkene ruller og at motoren fungerer, men når jeg trykker litt hardere ned med foten hører jeg den brøle som bare det. M50 er en ganske hissig rekkesekser :)

Det eneste som er ikke "optimalt" med bilen er at den er ikke av den "økonomiske" sorten. Bruker 10-11 liter per 100km med blandet kjøring. Den har en slik måler som viser bensinforbruket on the fly. I "pedal to the metal" mode i oppoverbakke går den helt bort til 30 liter per 100km :) (ganske bratt bakke da)

Edited by Sheepdog.

Av og til skulle jeg ønske at jeg var litt mindre B-menneske, og hadde litt mer viljestyrke. Dog, forbløffende nok har jeg (nesten) ikke spilt i hele dag! Likevel, det suger litt å bare være litt over halvveis i å lage foredraget til muntlig eksamen i morgen :). Pugges må det óg, men det fikser jeg vel lett i halvtimen før jeg skal inn ...

var gøy å spille på office ikveld/natt..

hvorfor sier folk jobb og sånt når de snakker om office?

Mhhhh nå har jeg kommet meg på jobben igjen etter en lang permisjon

Og hva finner jeg ut, joda at arbeidsrutinene mine har falmet betraktelig. Her må det pusses opp!

Det gleder meg at alle har det bra:) :)

Så trivelig å se den karen igjen da - det var jaggu lenge siden! Vi begynte å lure på om en oppsigelse var på vei i posten, men det er godt å se at det kun var snakk om en lengre permisjon.

var gøy å spille på office ikveld/natt..

hvorfor sier folk jobb og sånt når de snakker om office?

Var det ironi? :)

Office = kontor = en arbeidsplass...?

Wtf? 5 på eksamen :). Jeje, jeg er fornøyd. Fikk litt jalla oppgave. De som kom opp i historie hadde oppgaven "ekstremistenes århundre". Dæven, det hadde vært en lett sekser.

Edit: Også gratulerer til pusen, da seff :)

gratz! jeg fikk vite idag at jeg ikke kom opp muntlig. for en lettelse :)

Gratulerer PzN og Durin... :)

Jeg fikk vite i dag at jeg kom opp i Natur og Miljø, så da må jeg begynne på å lese to Natur og Miljø bøker til tirsdag...

Det var 12 av 100 personer som ble trukket opp, jeg var en av de 12! :)

jeg fikk 3 på eksamen, som gikk til helvette.. var 100% sikker på at jeg strauk!

Hadde det gått som jeg ville så hadde jeg mest sannsynlig fått 4/5.. men hjerneteppe og nervøsitet fucka opp alt :)

Virre uttalte nylig på kontoret at han syns det er greit å disse homser, men ikke dyslektikere på serverene.

Hva synes du om dette, PzN?