Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Teksturen kan da godt få en høyere oppløsning.

1035056[/snapback]

Vel, etiketten du tenker på? Det er ganske vrient å få klare bilder når oppløsningen på etiketten måler noe slikt som 43x43 pixler.

Dette var bare noe rask laget på få minutter for at Pudding ikke skulle forlate kontoret. Men for all del, har andre bedre og penere løsninger er det bare å pumpe de ut på det store Internet :)

Dobbeltmoral fra Pudding her ser jeg...

Jeg var innom kontoret for å hente noen papirer og hva ser jeg, Pudding som lesker seg med Bonaqua

Svar ventes

1034766[/snapback]

Eh, vel altså..jeg hadde noen papirer som måtte ut i en fei, noen gamle fakturaer som lå og ble gule og slikt. Måtte også vaske kaffekoppen da den hadde et snikende grønt teppe. :)

Dessuten hadde jeg termos med pølser og saft på Norgesglass!

Puddis :)

"Røde øyne. Vått ansikt. Og snufsende nese."

Finner ikke battlefield #7 serveren. Prøvde å legge til ip nr side 1 men det går jo da ikke. får bare opp battlefield #4. WTF.

Help me, help me!!!! :)

hrms, uannsett så er alle invitert til å komme på audition til den nye WWII serien som skal starte innspillingen den 25

Dette blir knall. Audition starter i neste uke, så sjekk din Source om du får være med på morroa nå!!!!

Jeg kan også informere om at deler av innspillingen skal foregå i regi av vårt selskap her (samme selskap som driver kontoret). De skal kjøre to sett ser det ut til og derfor er det nødvendig med mange Statister. Håper alle vil prøve dette, serien går forresten foreløbig under kodenavnet "day of Defeat Source"

Så har du en liten skuespilelr spire inni deg, så meld deg på:)

påmelding foregår igjennom din source en gang i neste uke!!!

...ettersom Valve har ødelagt ferien min, legger jeg røyk og trekker ut. Nå er det endex kontortjeneste for en stund.

Kontoret PD

Gjeddeseksjonen

Avdeling for ufrivillig vannlating

Avtroppende Vaktmester

(-1) >D

1051573[/snapback]

uuuu.. knive meg når jeg var AFK.. flink du :)

...ettersom Valve har ødelagt ferien min, legger jeg røyk og trekker ut. Nå er det endex kontortjeneste for en stund.

1051573[/snapback]

1051678[/snapback]

afk my ass, du stod å så i kikkertsiktet ditt da jeg kom luskende >D

som våre nye landsmenn sier det "mmm den godt"

Kontoret PD

Gjeddeseksjonen

(-1) >D

1051694[/snapback]

>D

1051678[/snapback]

afk my ass, du stod å så i kikkertsiktet ditt da jeg kom luskende >D

1051694[/snapback]

busted! >D

1051573[/snapback]

Vi som hadde det så gøy i helga :)

Du kommer vel innom litt vel? :>

da d viste seg at Direktør Gnoble (d skal nevnes at gnoble er en hesteskjender) ikke godkjente min søknad om permisjon, måtte jeg stille på jobb igår også. "FÅKK" Permisjon heter d i Direktørens telefax...

En annen ting. Overmind sliter visstnok med vannlating for tiden...

Og en ting til: Frikk, møt på kontoret, da Tungen har gått bananas med Elgriflen <-  :)  igjen  

Kontoret PD

Gjeddeseksjonen

Avdeling for Mjød

(-1)

1052931[/snapback]

Det må nevnes at ledelsen godt kan forstås på å ikke slippe sin mest trofaste og overtidsvennlige maur av sted for en hel UKE! Med dine132 timer 09 minutter og 44 sekunder på kontoret siden sist lønningsdag er det klart at du har blitt en kvantitativ ressurs for Det Store Selskap.

Når det gjelde det påståtte vannlatingsproblemet til Overmind, må det sies at dette nok kan være noe sårende for stoltheten hans og bør derfor kun tas oppi plenum under alle sammenkomster... :);)

Bananas med elgrifla >D>D Siden jeg ikke for permisjon til å dra ut i skogen for å jakte, velger jeg å ta med meg noe av jakta på jobben... Om dette er støtende på noen er selvfølgelig beklagelig. Synes dessuten ikke at det er noe hyggelig med rypejakt-våpnet til Fru Frikk heller :wave:

Til sist, ønsker meg en slik signatur som minusen har!!!

"knive laxen, drømme drømme" >Dtongue.png

Hvor sender man inn søknad til kontoret?

Søker stilling som kveldsvakt, hvis stillingen fortsatt er ledig. ( skal få orden i mysteriet på tungen som er løs )

Mens jeg er igang skal jeg også sørge for at alle ansatte skal få tilstrekkelig med arbeidet og må jobbe en del overtid, kanskje vi er heldige og finner resten av addams family også....

Hvis jeg også er så heldig og støtte på en laks skal jeg gladelig spise den også >D

påpeker også dirles kommentar om og få vikarer fra *schnab...div vikarbyråer at jeg vil ikke ha sånne arbeidspartnere, takk for at dere tar hensyn til dette :)

Håper kontrollingeniør-stillingen fortsatt er ledig, herr Direktør. Det merktes meg at betongen i garasjen ikke holdt kravene til ny standard, og ihvertfall ikke etter Håndbok 018. Luft og slump har neppe blitt kontrollert under bygging, og vi kan få et svare strev med Opplysningsvesenets Fond dersom ikke forholdene utbedres umiddelbart. Fratrekk i kontrakten kan koste oss dyrt.

Puddis :)

Vær klar for å bli knivet i ettermiddag minus! >D

1054100[/snapback]

nei og nei, dette var en fæl måte å begynne dagen på, drapstrussel fra selveste laksen, og d kl 0725. Hva f*** skal jeg gjøre nå da dere? ALARM!

:)

Kontoret PD

Gjeddeseksjonen

Avdeling for Angst

(-1)

1054138[/snapback]

Slapp av. Fant ut at jeg jobber som vakt på dagtid også, så du skal få slippe og bli plaget av han, skal ordne sånn at laksen blir stekt og spist tongue.png

Slapp av. Fant ut at jeg jobber som vakt på dagtid også, så du skal få slippe og bli plaget av han, skal ordne sånn at laksen blir stekt og spist :)

1054208[/snapback]

godt å høre >D

...når d gjelder søknad og hvem denne skal sendes til, så er d [email protected]. Det må her nevnes at Direktøren er tilhenger av resolutt A-lederskap og kompromissløs disiplin. Han styrer kontoret med jernhånd! Tilleggsinfo: Gnoble uttaler snø, sny.

Kontoret PD

Gjeddeseksjonen

Avdeling for Lakselus

(-1)

1054214[/snapback]

starter vakten kl 15.00 og regner med og jobbe til kl 21.00 + + +, får man delt ut våpen på serveren? uansett foretrekker jeg tmp under arbeid smidig og lett ' />

Gnoble styrer kontoret med jernhånd? hvorfor i all verden har de slemme terroristene klart og trenge igjennom da?

...Og hvem er de stakkars gisslene?

Uansett Bambi støter frem horna og skal rydde opp på kontoret p

Med dine132 timer 09 minutter og 44 sekunder på kontoret siden sist lønningsdag er det klart at du har blitt en kvantitativ ressurs for Det Store Selskap.

1053133[/snapback]

å fyyyyy faen, jaja, nå skjønner jeg hvorfor dama er hissig...

Minus:

Du bes herved melde deg til Selskapets psykolog, Dr. Wündt asap. Jeg trodde du hadde fått en forståelse og løsning på problemet ditt, sauer er IKKE damer man kan være ilag med. Partnerskap på tvers av arter er ikke normalt. Det går bare ikke! Men somsagt, jeg overlater deg i Dr.Wündt's trygge hender.

starter vakten kl 15.00 og regner med og jobbe til kl 21.00 + + +, får man delt ut våpen på serveren? uansett foretrekker jeg tmp under arbeid smidig og lett tongue.gif

Gnoble styrer kontoret med jernhånd? hvorfor i all verden har de slemme terroristene klart og trenge igjennom da?

...Og hvem er de stakkars gisslene?

Uansett Bambi støter frem horna og skal rydde opp på kontoret

Bambi:

Dette skal egentlig være litt hysj hysj, men terroristene er faktisk ansatte av oss. Vi sverger til darwins teori om survival of the fittest, og det har visst seg å være en utmerket måte å "luke ut" de som ikke klarer seg så godt i vårt kontormiljø. Overlever du et terrorangrep, så klarer du også 16 timer på arkivrommet i et intenst sorteringsarbeid. Gisslene er forresten resultatet av et par mislykkede forsøk å få bryggeriet til å fylle på brusautomatene, folkene som kom for å gjøre det ble umiddelbart tatt til fange...

Håper kontrollingeniør-stillingen fortsatt er ledig, herr Direktør. Det merktes meg at betongen i garasjen ikke holdt kravene til ny standard, og ihvertfall ikke etter Håndbok 018. Luft og slump har neppe blitt kontrollert under bygging, og vi kan få et svare strev med Opplysningsvesenets Fond dersom ikke forholdene utbedres umiddelbart. Fratrekk i kontrakten kan koste oss dyrt.

Puddis:

Hmrf. Faktum var at vi egentlig hadde sett at vi unngikk slike ekstrautgifter som "kontroll", "sikkerhet" osv. Jeg vil stille all tvil til dine målinger ang betongvegg, og forøvrig er håndbok 018 utdatert, gjeldene standard er Betong Håndbok 01, utgitt 20/08/05, av vår datterselskap IndustriBok A/S. Når det gjelder Opplysningsvesenets Fond så har jeg snakket med min bror, Styremedlem Andresen, og han kan forsikre meg om at sålenge vi følger standarder gitt i BetongHåndbok 01, har vi ingenting å frykte. Kontroll Ingeniør stillingen er ledig ja, og dersom du kan følge de standarder gitt i BetongHåndbok01, og ledelsens ønsker, får du herved et tilbud om ansettelse.

huff.. skjønner at folket ikke har fugt.. med.. det er ikke "gisler" det er bare assistenter som har samfunstjeneste.. såkalt lett kriminelle.. men gnoble har nok vært stressa på jobb i det siste så ikke rart han bare fant en unskyldning på tampen..

Kontoret PD

kontroll seksjonen

avdeling for samfunnstjeneste kontroll.

mvh. HøGi

Minus:

Du bes herved melde deg til Selskapets psykolog, Dr. Wündt asap. Jeg trodde du hadde fått en forståelse og løsning på problemet ditt, sauer er IKKE damer man kan være ilag med. Partnerskap på tvers av arter er ikke normalt. Det går bare ikke! Men somsagt, jeg overlater deg i Dr.Wündt's trygge hender.

Haha, har vært borti dr. wundt asap før han utretter mirakeler ( btw hvis du ikke vet hvem det er så er det mannen i den hvite frakken på prosjektor rommet )

jeg vil også påpeke at vakthåndbok00456 av askehaug forlaget ikke holder mål.

Jeg vil derfor kreve en ny for og få litt bedre treffsikkerhet samt kvitte oss med udugelig arbeidskraft på en billig måte som ikke arbeidstilsynet for vite om.

Når det gjelder kontroll-ingeniøren så tror jeg han må pusse opp kontoret i sør, det har vært råte der og skal visst lukte kaviar ( tror laks har vært der )

Rosa gardiner hadde også vært fint.

De brusfyllerfolka som er tatt til fange er egentlig spioner fra tyskeschnabelservere, dvs de skal bli henrettet etter en kort stunds fangeskap.

Kontoret PD

Schnabelseksjonen

avd for tyskere

Bambi

Haha "I see Burt Reynolds has changed his name to Turd Ferguson..." :)

av-7142.gif

"It's a funny hat. It's funny 'cause it's bigger than a regular hat. It's a funny hat."

SNL Celebrity Jeopardy er bare KONGE! >D

Daddy

nestkommandant überM4wh0re

Gisselforhandlingsavdelingen

CT Spawn, bak bilvraket

Skal ta opp dette med gnoble, virker ikke som han egentlig vet hvem dr. asap egentlig er.

Når det gjelder ho kjønn så kan vel noen ta kjønnsoprasjon så gutta på kontoret får seg noe: et hull er et hull.

Dette er også for og få de tyske schnabelfolka som snart skal henrettes til og føle seg tryggere og slippe og bli penetrert av div ansatte, nevner ikke navn.

Jeg vil også klage på min stilling, jeg flør rundt ute i (sny) uten noen form for beskyttelse eller varmedress husk dådyr kan også fryse!

horna mine begynner og bli slitt fordi, jeg har vært i hard combat i mange mnd nå, så hvis vaktmesteren eller noen har en vinkelsliper vil jeg bli veldig takknemmelig.

Minus ikke være redd for laks, han er harmløs uten vann i nærheten derfor kan vi knive han mens han febrilsk prøver og komme seg opp.

Hørte forresten at vaske/rydde firmaet T.A.rmrens vil påta seg arbeidet med og rydde opp, men dette for gnoble ta seg av. :)

Kontoret PD

Klageseksjonen

avdeling for transer

Bambi

Jeg er for tia sengeliggende med Halsbetennelse å finner det høyst artigt å se på det som skjer.

Og ikke minst at jeg ikke kan pwne alle sammene fra min sykelige posisjon

min gamle Lada ga seg også her i forrige helg så jeg måtte skaffe ny. Det er nå gjort å det ble en flott lada 3000 fra 1968

Jeg er nok tilbake på arbeid enten Torsdag eller fredag

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...