Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Hah tror deg ikke et sekund. Vet du liker å bli hs a av meg ! :blink:

Hah tror deg ikke et sekund. Vet du liker å bli hs a av meg ! :blink:

1463019[/snapback]

Hvem er det vel som missliker å bli hs'et av deg da??? :grin:

Er nå 9 min siden jeg slettet det, og jeg lurer allerede på hva jeg skal bruke dagene til nå. Nettopp derfor må jeg klare å ha en pause. Er bare patetisk å ikke ha annet å gjøre på enn å spille et spill som gjør meg sint.

Er nå 9 min siden jeg slettet det, og jeg lurer allerede på hva jeg skal bruke dagene til nå. Nettopp derfor må jeg klare å ha en pause. Er bare patetisk å ikke ha annet å gjøre på enn å spille et spill som gjør meg sint.

1463023[/snapback]

Du kan jo kanskje plante noen blomster... det har jeg hørt er en fin hobby tongue.png !!!

Folk får enten oppføre seg i denne tråden, ellers blir den slettet.

1462689[/snapback]

Du glemte "eller" ' /> Noen som har tenkt seg en tur på kontoret nå? Vurderer å joine, men er litt redd for øyeblikket.

1462710[/snapback]

[url=

Har vært et par ganger til på kontoret nå (og overlevd et par runder! :blink:) og merker at det stort sett er bare hyggelige folk der. Jeg har derimot også opplevd folk som føler det er viktig å påpeke at jeg bare guller om jeg først får et kill, samt har et behov for å fortelle meg at jeg er en nybegynner med ordet 'noob', som om jeg ikke var klar over det før... "Okei, da spiller jeg spillet for første gang.... Hmmm... Jaggu, man skulle tro at det var første gang jeg spilte utfra hvor dårlig jeg er, lurer på hva det kan komme av? Aha, spiller-x påpeker at jeg er en nybegynner, han har kanskje rett! Det ville forklart mye."

Folk er rare.

Det at ellers er en avart av eller er jo opplagt img%5D)%20Men%20at%20eller%20kan%20bytte

You can do it, Lore!

PLease dont delete me :blink:

Denne topicen har gått over styr gutter :blink:

Keep up the good work :grin:

Hilsen übernoobern :grin:

Da var css slettet, blir spennende å se hvor mange timer jeg greier å holde meg unna. Tre uker uten er det usannsynlige målet.

1463016[/snapback]

gl lore! :blink: Kom deg tilbake utpå høsten du. Og det er en ordre fra øverstkommanderende!

benytter meg av denne tråden, siden alt mulig annet dump har havnet i den opp gjennom tidene, og varsler min tilbakekomst til serverne, etter to herlige uker på ferie, gleder meg til å spille med dere ingame, savnet dere hele gjengen..

:blink:

La meg være den første som ønsker deg velkommen tilbake, frøken ' />

QeD, baby! p

benytter meg av denne tråden, siden alt mulig annet dump har havnet i den opp gjennom tidene, og varsler min tilbakekomst til serverne, etter to herlige uker på ferie, gleder meg til å spille med dere ingame, savnet dere hele gjengen..

1463176[/snapback]

Nice signatur

Tråden blir ikke deleted håper jeg.

Kom faktisk borti en ide her

Fjortizzforumet

Underfora: spam

Moderatorer: Torres og Craven

1463118[/snapback]

Beste forslaget jeg har sett her!!

Jeg har da sluttet å spamme, men når Craven på død og liv skal drive med sin evige spam/drite ut torres kampanje MÅ jeg kommentere. Jeg vedder 100 kr på at jeg har adhd og blir så jævla frustrert når folk driver slik. Og om flere ønsker meg vekk fra forumet nøler jeg ikke med det. Som den drama queen/tard i øynene til folk jeg er tror jeg det er best slik anyway. Får se.

Jeg har da sluttet å spamme, men når Craven på død og liv skal drive med sin evige spam/drite ut torres kampanje MÅ jeg kommentere. Jeg vedder 100 kr på at jeg har adhd og blir så jævla frustrert når folk driver slik. Og om flere ønsker meg vekk fra forumet nøler jeg ikke med det. Som den drama queen/tard i øynene til folk jeg er tror jeg det er best slik anyway. Får se.

1463380[/snapback]

Nå må du ikke bli så sinna da Torres.. uten deg på forumet... lite liv :blink:

Hyggelig å høre, men tbh har jeg driti meg ut nok. Skal kutte KRAFTIG ned på postinga, lese mer.

Er det ikke litt stygt gjort mot mEP å sammenlikne ham med virre ?

SPOILER:
jeg eier ikke humor så dette var sikkert ikke så smart sagt :blink:

Jeg traff forresten Carte Blanche og Bergsmekk på byen på lørdag :grin: Tok noen øl sammen og pratet CS. Vi traff også hovedadmin i RADAR.. Han var sløv :blink:

Og som alltid så måtte jeg kødde. Carte Blanche drev å snakket med en kamerat da jeg så mobilen hans lyse. Det var en melding fra Christine eller noe. Anyway.. Hun virket meget misfornøyd og skrev noe som: "Hvis du ikke kommer nå, så finner jeg noen venner og stikker". Jaja tenkte jeg, jeg burde jo nesten få henne blid igjen. Bedugget som jeg var svarte jeg: "ok, bare stikk du hore" Bergsmekk syntes jo selvfølgelig dette var kjempe morsomt ' />

Edit:

<[f]PzN> ble det noe på deg på lørdag?

<Carte`Blanche> tihi

<Carte`Blanche> Skryter ikke om sånt public

<Carte`Blanche> men.. blei sur på deg pga du kalte hu kvige

<Carte`Blanche> hehehe

<Carte`Blanche> og den sms du sendte

<Carte`Blanche> grr

p

Er også nødt til å dra frem mEP igjen. Seriøst, les innleggene hans i tråden, sjekk avataren, sjekke siggen. Rå mann :grin:

Kristen mann, mester i alt, hater homofile. Kan det blir bedre?

edit: Mulig dette bare er morsomt for office-oldschoolere, som faktisk spilte med han.