Frikk 1 Report post Posted May 20, 2006 Gratulerer BcK! Ser jeg et Tsunami- kabinett? 1392460[/snapback] Synes det ser ut som Soprano. Latterlig tekst på glassdøra forresten Grattis med råskinn og ditt 500. innlegg i denne tråden, BcK! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhadowy 0 Report post Posted May 20, 2006 bck du har jo lik trådløs antenne som meg jo Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted May 20, 2006 Rått bck, nå skal vi SPILLE! (du kommer på og spiller inatt, tenker jeg? ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted May 20, 2006 Jeg skal drikke, er det ingen andre som vil drikke.. Jeg ble forresten 18 den 13 mai!! Hipp hurra for norge:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted May 20, 2006 Grattis Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted May 20, 2006 Gratulerer med dagen Qed, Change, Entreri, Apollo, neck, Frikk, Craven, bloo, madbird, rise, Torres, Skumling, bambi, Hanne, BcK, Fear, Virre, Kyosa, runsen, Lore_ Unsafe minus Alle andre: Fakk Åff 1388726[/snapback] , takk og gratulerer med vel overstått 17 mai til alle, og gratulerer til miraculix, jeg har ikke kunnet vært innpå battlefield.no på en uke, fikk en liten ferie av en viss oter for å ha sagt slemme ting om WoW Og spesielt gratulerer jeg BcK med ny maskin but anyway, im back Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiraculiX 0 Report post Posted May 20, 2006 gratulerer til miraculix 1393178[/snapback] Thank you! Velkommen tilbake SPOILER: fikk en liten ferie av en viss oter for å ha sagt slemme ting om WoW Godt noen går foran med ett godt eksempel Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 20, 2006 Gratulerer! Pent oppsett! 1392413[/snapback] YESSSSSSsssSSS!!!! Jeg har fått meg ny maskin!!! WOOOO-FÅKKING-HOOOOO!!!!! 1392411[/snapback] grattis BcK 1392426[/snapback] SPOILER: BcK sin supermaskin YESSSSSSsssSSS!!!! Jeg har fått meg ny maskin!!! WOOOO-FÅKKING-HOOOOO!!!!! nå ser oppsettet mitt litt bedre ut Og jeg fikk 10008 i #d Mark 05 Brukte hele dagen på å installere masse greier så må vente til imorra for å få tafset med dere på åffis. Blir kos Beklager dårlig kvalitet på bildene, men måtte ty til Sony Ericssonen min siden jeg glemte kameraet et anna sted. 1392411[/snapback] Edit: Fres på servern ikveld! ? 1392444[/snapback] Gratulerer BcK! Ser jeg et Tsunami- kabinett? 1392460[/snapback] Da har jeg endelig fått mitt nye nick på forumet Gratis bck 1392574[/snapback] Grattis BcK <3 1392688[/snapback] Gratulerer BcK! Ser jeg et Tsunami- kabinett? 1392460[/snapback] Synes det ser ut som Soprano. Latterlig tekst på glassdøra forresten Grattis med råskinn og ditt 500. innlegg i denne tråden, BcK! 1392701[/snapback] Rått bck, nå skal vi SPILLE! (du kommer på og spiller inatt, tenker jeg? ) 1392941[/snapback] Skal bare legge inn Gnoble sitt script så kommer jeg innom nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted May 20, 2006 konfirmajon i morgen, har åpnet alle konvoluttene somkom i dag/kveld, 13 000 i hard cash og et gavekort på 1200 kroner i Havnen Protuning(motorsykkel og div. verksted/butikk) så får vi se hva morgendagen bringer Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted May 20, 2006 (edited) Minus skal konfirmere seg neste helg, jeg lurer fortsatt på hva han ønsker seg. Edit: Kanskje du vet noe Rise? Edited May 20, 2006 by djchange Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 20, 2006 Minus skal konfirmere seg neste helg, jeg lurer fortsatt på hva han ønsker seg. Edit: Kanskje du vet noe Rise? 1393524[/snapback] SPOILER: han ønsker seg jo så klart en oppblåsbar gris med et bittelite hull i bak!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted May 20, 2006 kan denne falle i smak?? vet den ikke er oppblåsbar men han blir sikkert fornøyd med denne og STOOORT BILDE! Unsafe Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted May 20, 2006 kalol Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rise 0 Report post Posted May 20, 2006 M|nus ønsker seg mye rart han...... 1: medlemskap i Gay|ord sauna for bergensere med skjende trang 2: naken V|rre som er villig 3: naken Tungen som er villig 4: Ganbang med alle i battlefield...... så karer kn|p at det dere har....(jenter trenger ikke å være redde) Fakk åff Venter svar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frikk 1 Report post Posted May 20, 2006 Grattis med GP-seier, Lordi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted May 21, 2006 Lordi rocks SPOILER: Har lasta ned 14 sanger av dem og de går for fulle mugger gjennom headsettet nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted May 21, 2006 Herregud jeg hater office, jeg hater serveren.. Hater i tell you! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cravi 0 Report post Posted May 21, 2006 Enig. Hater. Jeg blir mutet fordi jeg synes det er irriterende at Celcka spawncamper med AWP. Ekstremt frustrerende, irriterende, plagsomt, noobete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted May 21, 2006 (edited) Enig.Hater. Jeg blir mutet fordi jeg synes det er irriterende at Celcka spawncamper med AWP. Ekstremt frustrerende, irriterende, plagsomt, noobete. 1393923[/snapback] Ta det der på Klagemuren eller i en PM neste gang, du vet at du fortjente den mutinga jeg ga deg. Weaponwhine bør du holde deg for god til. Celcka var T, hans objective er å passe på gisslene og de er i spawn. [email protected] under: Den er Oteren sin. Edited May 21, 2006 by djchange Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted May 21, 2006 Se klagemur djchange Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted May 21, 2006 Kommer nok neppe innom office særlig mye i fremtiden, har sett lyset på no snipers. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiraculiX 0 Report post Posted May 21, 2006 Det lyset bloo snakker om er munningsflammen på elefanrifla mi Quote Share this post Link to post Share on other sites
cravi 0 Report post Posted May 21, 2006 MiraculiX, det finnes vel ingen elefantrifler på nosniper.. Litt selveid? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frikk 1 Report post Posted May 21, 2006 Kommer nok neppe innom office særlig mye i fremtiden, har sett lyset på no snipers. 1393969[/snapback] Jeg holdt faktisk til på "dust only - no sniper"-serveren noen måneder før jeg konverterte til office Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 21, 2006 Om no-sniperen i tillegg blir utvidet med italy og aztec hadde jeg garantert hengt der myyye mer *håpe* Quote Share this post Link to post Share on other sites