Apollo 0 Report post Posted May 2, 2006 VAAAT vær glad for at du ikke har fått hår på ballene enda, virre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 2, 2006 - Alt vi skal måtte slite med i dag da! Tar forresten og gjentar for sikkerhetsskyld: "Fortsetttelse følger....ikke.." i oransje også, i tillfelle andre ikke fikk det med seg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apollo 0 Report post Posted May 2, 2006 seff lukter du godt. SPOILER: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 2, 2006 Føler vel at jeg er mer som dette i dag SPOILER: Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted May 2, 2006 Tar forresten å gjentar for sikkerhetsskyld: "Fortsetttelse følger....ikke.." i oransje også, i tillfelle andre ikke fikk det med seg. 1365429[/snapback] Du glemte å farge punktumene til slutt der, så nå tipper jeg folk ble forvirret. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 2, 2006 Shit! Det kan vi ikke ha noe av! Endret nå for sikkerhetsskyld Edit: Ser virre skriver leeeeenge nå - tipper 100 kroner på at en lang post mend MANGE quoter følger nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 2, 2006 Jeg viste du var på fylla i Åre!!!!!!!!!!! 1363547[/snapback] ehm? det er tre uker siden jeg kom hjem derfra. FFS!! Virre ' /> Fakk åff din kufitteskugge!!!!!! Løøøøøøøøøøøøv 1363634[/snapback] :wubeh: [quote name=vær glad for at du ikke har fått hår på ballene enda, virre 1365426[/snapback] oh glede.... NÅ ER JEG TILBAKE FOR GODT!!!! teh luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 2, 2006 Bra du er tilbake! Jeg har gjort mitt beste for å holde tråden på godt "office only" nivå. Hva nå enn det skal bety... Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 2, 2006 nå skal jeg spille igjen, spent på formen.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 2, 2006 Lykke til - går sikkert bra! Alltid litt rusten en liten time eller to, men det kommer seg fort Quote Share this post Link to post Share on other sites
martine! 0 Report post Posted May 2, 2006 nå skal jeg spille igjen, spent på formen.... 1365486[/snapback] kan bli morro å se Mr. Virre(te)vapp i aksjon igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 2, 2006 gikk faktisk ikke så ille, lå like under 2 i kpd stort sett hele tiden! hurra! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 2, 2006 bome? bombe? bomè? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 2, 2006 Han fremstår glatt som en analfabetisk romsdaling ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 2, 2006 bome? bombe? 1365639[/snapback] virre er så pwnd med den posten der, vet ikke hvor mange som så min før jeg editerte/Entrerierte (jeezez) den Unsafe jælp 1365660[/snapback] ... snakker om? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 2, 2006 virre...? SPOILER: :kuk: Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 2, 2006 SPOILER: kaPWND bome? bombe? 1365639[/snapback] virre er så pwnd med den posten der, vet ikke hvor mange som så min før jeg editerte/Entrerierte (jeezez) den Unsafe jælp 1365660[/snapback] ... snakker om? 1365700[/snapback] slettemannen fra helvete, akkurat nå irriterer det meg grenseløst at du ble admin og ikke jeg 1365707[/snapback] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 2, 2006 Hmm.. eneste løsning her er å bestikke dirle for å bli moderator. Da skulle du fått smake kjepp virre!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 2, 2006 nammm!!!!! kjepp...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
RakaPung 0 Report post Posted May 2, 2006 dirle er snill som et lam! Skal du ha fart på sakene irriterer du angel, da blir det vei i vellinga! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 2, 2006 Har informert Angel om at virre driver og kaller han "kuk" til stadighet. Hører rykter om permban og inndragelse av adminrettigheter. dirle snill? Tviler ikke et sekund, vil vel si at alle dere som bruker så stor del av fritiden er snill - har bare blitt en morsom internvits dette med "darth dirle" Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted May 2, 2006 Virre?.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted May 2, 2006 En melding: Jeg har gått over til Fienden!!! Battlefield 2 forevah!!! MOUHAHAHA Quote Share this post Link to post Share on other sites
cravi 0 Report post Posted May 2, 2006 Blir vel litt teit av trådstarter å si sånt. Dust. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RakaPung 0 Report post Posted May 2, 2006 Når dirle først blir sint, da tror jeg darth vader hadde løpt så fort han kan for å si det sånn... Quote Share this post Link to post Share on other sites