virrevapp 2 Report post Posted April 8, 2006 Åre? Når? Jeg reiser dit til tirsdagen. Edit: torsdag ja.. hmm.. gjemme meg for virre... 1334878[/snapback] gjør du? serri? hohoho, da må vi få satt opp en date!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted April 8, 2006 Kom dere i bakken! snør nå = pudder i morgen!!! :fu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Compulsion 0 Report post Posted April 8, 2006 Kom dere i bakken! snør nå = pudder i morgen!!! :fu: 1335185[/snapback] Psst..den snøen som kommer nå er blaut! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apollo 0 Report post Posted April 8, 2006 Lag dere en egen jævla snø-tråd! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frikk 1 Report post Posted April 8, 2006 Office only-tråd her også! Nå lærte jeg noe nytt! Ved å trykke der det f.eks. står 73 sider, "<< < 71 72 73", kan man spesifisere sidetall manuellt ) Snasent! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted April 8, 2006 SPOILER: Nå lærte jeg noe nytt! Ved å trykke der det f.eks. står 73 sider, "<< < 71 72 73", kan man spesifisere sidetall manuellt ) Snasent!1335340[/snapback] Mr. RocketScientist? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apollo 0 Report post Posted April 8, 2006 Fjern timebomb ffs. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted April 8, 2006 Erstat den med "Burn" som vi hadde før. Ydmyke TK-knølen på en måte som ikke skader andre. Underholdende å se på også SPOILER: ..klarte faktisk å rushe broa på Aztec som brennende CT og ta ut to Terror før jeg døde en gang - det var litt stas Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted April 8, 2006 Burn bråker jo som f... da, selv om personen som ble brent er død følger "brennelyden" den personen når han speccer. Og da hører den personen som blir speccet den bråkete "brennelyden", irriterende. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kittel 0 Report post Posted April 8, 2006 Fjern timebomb ffs. 1335423[/snapback] kapwned Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted April 8, 2006 Burn bråker jo som f... da, selv om personen som ble brent er død følger "brennelyden" den personen når han speccer. Og da hører den personen som blir speccet den bråkete "brennelyden", irriterende. 1335463[/snapback] Stemmer det ja.. lyden var jo der etter at personen hadde dødd også. Hadde jeg glemt Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted April 9, 2006 :crey:rr Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted April 9, 2006 Da løper jeg ivei til fjellet! Sneikz om en uke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apollo 0 Report post Posted April 9, 2006 Jippi Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted April 9, 2006 :wave: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Compulsion 0 Report post Posted April 9, 2006 God påske...blir ikke så mye sol på meg mer innesitting i hamar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted April 9, 2006 Snakkes PÅ TG FOLKENS!!! GOD PÅSKE! Nforgiven -> Seat 62 Row 51 Ta dere en tur og få en cola slurk og en god spøk:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Compulsion 0 Report post Posted April 9, 2006 Snakkes PÅ TG FOLKENS!!!GOD PÅSKE! Nforgiven -> Seat 62 Row 51 Ta dere en tur og få en cola slurk og en god spøk:D 1336499[/snapback] Jeg møter opp med cola i hånda, men skuffer deg med spøken Fear-->Seat 65 Row 38 ' /> Nå skal jeg inn å spille litt office Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apollo 0 Report post Posted April 9, 2006 Faen for en kveld Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted April 10, 2006 Deilig kveld Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted April 10, 2006 Syns Apollo kan være litt snillere mot noobs doh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted April 10, 2006 Ke? Ka? Kor? Ka du meine? Apollo er da snill med meg, lille nuubii-meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted April 10, 2006 Bare fordi du er eldre en han det Jeg derimot, får alltid gjennomgå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apollo 0 Report post Posted April 10, 2006 Change er pr0, du er n00b. Enkelt og greit. Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted April 10, 2006 Change er pr0, du er n00b. Enkelt og greit. 1337052[/snapback] Har jeg noengang sagt noe annet? Quote Share this post Link to post Share on other sites