Daniel- 1,200 Report post Posted September 12, 2016 Samme her! Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted September 18, 2016 Er det no liv her? Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted September 18, 2016 Såvidt jeg vet så er det enda ikke blitt satt opp spillservere hos den nye leverandøren våres, så ETA er noe usikkert... Kommer tilbake med mer info så snart sjefen er back online! Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 19, 2016 Det kan lett ordnes ved å sette opp en dedikert server, åpne portene og voila. Om folk absolutt har lyst på en Source-kveld er det ikke noe problem å få gjort det. Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted September 30, 2016 On 19.9.2016 at 2:37 PM, Daniel- said: Det kan lett ordnes ved å sette opp en dedikert server, åpne portene og voila. Om folk absolutt har lyst på en Source-kveld er det ikke noe problem å få gjort det. Lydløse er "higen" på det! Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted October 14, 2016 Eg e med på gjensynstafsing i åffisn. Bare gi oss litt tid til å installere og oppdatere da. Tar to 14 år å skaffe til veie alt steinaldertutstyr Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted January 12, 2017 Beste css, eller beste gamingopplevelser generelt må ha vært på office, fult av folk hver kveld og 10+++ på mumble Synd det ikke er slik lenger, ser ikke ut som om det er noen norske gaming communitys som er så veldig aktive lenger? Share this post Link to post Share on other sites
Luxcy 4 Report post Posted February 18, 2017 å vertfall ikke noen css communitys... Svaner gamle office serveren selv Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Krigsmaskin 6 Report post Posted November 20, 2017 Hva skjedde med den kjære serveren vår? :(:( Share this post Link to post Share on other sites
Ulvhedin 0 Report post Posted March 2 Er vi snart klare for fight eller er vi alle i en pensjonistalder nå? Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted March 3 blir vel aldri for gammel. Selv spiller jeg nesten bare Apex Legends og litt Among Us multiplayer Share this post Link to post Share on other sites
Ulvhedin 0 Report post Posted March 3 Haha.. Hadde faktisk ikke forventet svar! Er office only fortsatt oppe og går? Share this post Link to post Share on other sites
Photon 77 Report post Posted March 10 Tviler jeg på :p. Tror alt er dødt her. Vet ikke hvem som fortsatt betaler for at domenet og siden holder seg oppe. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted May 16 Jeg lever! Share this post Link to post Share on other sites
Lydløse 114 Report post Posted September 6 Jeg venter på lotto millionene. Da skal jeg betale folk for å spille CSS office only med meg. Share this post Link to post Share on other sites