Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Dette er ett problem som må rettes på "ON Site" og ikke noe vi kan gjøre, Men en liten bli bra igjen server seremoni dans ville vel vært lurt :):lol:

• Like 1

Da har jeg omsider bestilt meg en en ny mus. Siste utgaven av Mamba. Har den eldre modellen, men den ble heller kresen på hva slags underlag den vil registrere for et par år side og da blir det hele litt for unøyaktig for online play. Den største grunnen til mitt fravær fra cs faktisk :blush:

Og, ja, jeg er helt avhengig av trådløse løsninger, som begrenser utvalget av mus (høhø)

Satser på den nye blir glad i fancypants-matta jeg har (teflon coating) så jeg kan snike meg tilbake til kontoret igjen.

Kommer jo til å være mer rusten en kuken til en russisk gast, men det får så være.... Tror jeg har gamle configen liggende et sted....

Vel det gikk jo som antatt :p

Edit: Må si den nye musa fungerte bra. Føles deilig å ha en mus som faktisk reagerer kombinert med den deilige matta som har ligget i en skuff i årevis. Tror jeg har fått litt av cs-dilla igjen :p

• Like 3

Regner med å klokke noen timer overtid denne uken. Har lagt merke til at det er mange nye fjest å se, det er gøy.

Lagt inn FriendyFire show to all! for å gjøre det lettere for ingame admins!!

Oi. I dag måtte jeg resette passord, da dette var glemt på bf.no

Ifra en tid med alle ledige timer ingame eller forum, til en tid nesten uten pc spilling.

Er hardt å bli "voksen". Savner all moroa ingame med Lakris, knert, sektleder og alle andre <3

Savner tilogmed kranglinga med Drozo :D

MissUAll

Jeg har ingen kvaler ved å handle inn brus og ostepop og benke meg en kveld i helgen. Må gripe muligheten når man har den, plutselig kommer annsvar og kvinnfolk "i veien" :p

Oi. I dag måtte jeg resette passord, da dette var glemt på bf.no

Ifra en tid med alle ledige timer ingame eller forum, til en tid nesten uten pc spilling.

Er hardt å bli "voksen". Savner all moroa ingame med Lakris, knert, sektleder og alle andre <3

Savner tilogmed kranglinga med Drozo :D

MissUAll

Haha. Du da <3 Det kan ikke være så vanskelig å få til en time her og der til litt CS:GO da Home? Om man får satt opp en Office server så kunne man jo avtalt et tidspunkt å krangle på... ehm, jeg mente spille på :D

VI har, men csgo serverene er 'for tiden under utbedring', på ubestemt tid. Det vil bli annonsert på forum ol når disse er tilbake i normal drift :)

• Like 1

Jeg dauer, lever denne tråden fortsatt i beste velgående Er snart tiårsjubileum gitt!

Satser på kontorlivet og overtidsjobbingen fortsatt er like verdsatt

Det har omsider, i 2015, blitt en del nedskjæreinger i OT på kontoret. Forhåpentligvis er dette også året arbeidere flytter inn i nye lokaler på csgo, når disse er ferdigstilt.