Kåre Krigsmaskin 6 Report post Posted March 25, 2014 Folk fakenicker meg (nesten!) Krigsmaskinen var den orginale Kåre! 2 Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted March 25, 2014 kan vi ikke løse dette slik som steam gjør, Kåre(1) og Kåre(2). Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted March 26, 2014 Jeg tenkte lenge på hvor rart det var at Kåre hadde fått seg dårligere nick, dårligere humor, kjedeligere spillestil og generelt bare blitt en slags first price versjon av seg selv. Kanskje du bare hadde gitt opp livet, og ikke gadd prøve lenger engang ? Innser nå at det var langt mer sannsynlig at det var en som stjal nicket ditt. Beklager at jeg kunne tro så vondt om en hedersmann Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Krigsmaskin 6 Report post Posted March 26, 2014 Kjedelig spillestil er kanskje det verste av alt. 1 Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted March 27, 2014 Haha, trodde det samme jeg og gitt! Er faktisk snart 9 år siden min første post i denne tråden Share this post Link to post Share on other sites
(-1) 0 Report post Posted March 27, 2014 9 år siden Madbird? :-S Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted March 27, 2014 Skjer med gammalt rusk som kommer tilbake nå da? 1 Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted March 30, 2014 9 år siden Madbird? :-S Neimen heii Haha, ja! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Frikk 1 Report post Posted April 8, 2014 Iiiik! Mulig jeg titter innom i sommer om jeg ser noen kjente nick på serveren. Det begynner å bli farlig lenge siden sist! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted April 9, 2014 Get your Frikk on! Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted May 16, 2014 Vet servern Krasjer konstant nå.. Driver å jobber med servern.. Hvis andre enn office er rammet si ifra.. Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted May 16, 2014 Vet ikke om dette er gode gamle server feilen.. Skal se åssen den oppfører seg etterhvert.. Men har i allefall kjørt en ny update på den.. Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted May 26, 2014 God og dårlig nyhet.. God: Fått servern til å kjøre uten krasj.. Dårlig: Kjører ikke Office mappet men på dd2.. Tenker på å kjøre opp : http://css.gamebanana.com/maps/178385 Som ett temp map og se hvordan det går.. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 27, 2014 Hva er det som er galt med Office serveren egentlig? Har ikke den harket som faen i flere år nå? Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted May 27, 2014 problemet er å kjøre Cs_maps De_maps funker bra.. Dette er det merkligste jeg har vært borti.. Vi har kjørt fresh install.. Men min teori er at det er noe galt med cs_maps etter update 21.may!! Hurra valve! servern går bra på andre maps.. prøvde dd2 servern også ingen forskjell.. Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted May 29, 2014 Da skal office servern være oppe å gå igjen.. Frag hard! Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted May 29, 2014 Og som bonus har jeg nå resatt Hlstats Share this post Link to post Share on other sites
Ulvhedin 0 Report post Posted May 30, 2014 Gammelt rusk vender alltid tilbake Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 30, 2014 Steike; her var det mye parkinson og tvilsome kjønnsykdommer på en og samme side! Skal pinadø prøve litt CSS på OO på mandag! Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 30, 2014 Haha. Faen, kanskje jeg skal stikke innom sjæl. Ale fortjener noen enkle frags fra tid til annen Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted June 23, 2014 LolZ noobs Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted June 23, 2014 Lol, er du her fortsatt. Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted July 30, 2014 Jeg tenkte lenge på hvor rart det var at Kåre hadde fått seg dårligere nick, dårligere humor, kjedeligere spillestil og generelt bare blitt en slags first price versjon av seg selv. Kanskje du bare hadde gitt opp livet, og ikke gadd prøve lenger engang ? Innser nå at det var langt mer sannsynlig at det var en som stjal nicket ditt. Beklager at jeg kunne tro så vondt om en hedersmann Heter noen straight up Kåre Krigsmaskin nå da? For han derre Kåre Krigsforbryter kom jo i sånn 2009 eller noe, veldig åpenbart ikke legenden fra 06-07! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted July 30, 2014 Kåre Krigsmaskin bare forsvant.... 1 Share this post Link to post Share on other sites