Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Jeg tenkte lenge på hvor rart det var at Kåre hadde fått seg dårligere nick, dårligere humor, kjedeligere spillestil og generelt bare blitt en slags first price versjon av seg selv. Kanskje du bare hadde gitt opp livet, og ikke gadd prøve lenger engang ? Innser nå at det var langt mer sannsynlig at det var en som stjal nicket ditt. Beklager at jeg kunne tro så vondt om en hedersmann :(

Haha, trodde det samme jeg og gitt!

Er faktisk snart 9 år siden min første post i denne tråden

Skjer med gammalt rusk som kommer tilbake nå da?

• Like 1

Iiiik! Mulig jeg titter innom i sommer om jeg ser noen kjente nick på serveren. Det begynner å bli farlig lenge siden sist!

• Like 1

Vet servern Krasjer konstant nå.. Driver å jobber med servern.. Hvis andre enn office er rammet si ifra..

Vet ikke om dette er gode gamle server feilen.. Skal se åssen den oppfører seg etterhvert.. Men har i allefall kjørt en ny update på den..

problemet er å kjøre Cs_maps De_maps funker bra.. Dette er det merkligste jeg har vært borti.. Vi har kjørt fresh install.. Men min teori er at det er noe galt med cs_maps etter update 21.may!! Hurra valve! :p servern går bra på andre maps.. prøvde dd2 servern også ingen forskjell..

Da skal office servern være oppe å gå igjen.. Frag hard!

Steike; her var det mye parkinson og tvilsome kjønnsykdommer på en og samme side!

Skal pinadø prøve litt CSS på OO på mandag!

Jeg tenkte lenge på hvor rart det var at Kåre hadde fått seg dårligere nick, dårligere humor, kjedeligere spillestil og generelt bare blitt en slags first price versjon av seg selv. Kanskje du bare hadde gitt opp livet, og ikke gadd prøve lenger engang ? Innser nå at det var langt mer sannsynlig at det var en som stjal nicket ditt. Beklager at jeg kunne tro så vondt om en hedersmann :(

Heter noen straight up Kåre Krigsmaskin nå da? For han derre Kåre Krigsforbryter kom jo i sånn 2009 eller noe, veldig åpenbart ikke legenden fra 06-07!

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...