Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Dette er jo ett spill som krever veldig mye øvelse for å holde evnene ved like, så det å besøke cs av og til blir gjerne en halvskuffende opplevelse hvor man spiller dårlig og vagt husker at man kunne dette bedre for noen år siden.

Det er vel noe man opplever flere steder i livet, at folkene man kjente på sine faste steder, beveger seg videre til noe annet fordi de selv har forandret seg. Det er selvfølgelig trist på mange måter, det renner meg i hu utrykket "evig eies kun det tapte"

Når jeg var ung forstod jeg ikke helt hva det betød, dessverre forstår jeg det fullt ut nå. Etterhvert som man blir eldre samler man opp stadig flere ting som har gått tapt, hvis du ikke greier å skape nye ting i livet ditt kontinuerlig, står du i fare for å havne i rødt på det regnskapet for tidlig. Så den følelsen du kjenner på når du ikke ser noen gamle kjente lenger Lambi, forbered deg på å føle den oftere, den vil sannsynligvis dominere livet ditt i dine siste år enten du vil eller ikke om du fremdeles er ved dine fulle dem , der du lagres på ett aldershjem eller i en leilighet tilpasset de eldre og venter på å få dø.

Folkene, samfunnet, stedene, teknologien og hele kulturen kommer til å være mer eller mindre fremmed for deg, og alt du vil ha er minner om hvordan det var. Hvis du er riktig uheldig, og fikk barn når du var veldig ung, kommer du kanskje til å overleve dine egne barn som gjerne dør når de er mellom 50 og 70, mens du selv blir godt opp i nittiårene. Ditt mest vanlige viktige gjøremål på slutten kommer til å veksle mellom begravelser og legebesøk.

Lykke til med livet :|

Dette var jo forbanna trist lesning før man la seg.... :(

Tror jeg må kontre med noe så banalt som en artig gif:

bp2U9.gif

Får dere fikset ranken snart? Den har vært nede veldig lenge nå. Tenker på den som er på web, og ikke den ingame!

• Like 1

I morgen er hovedkortet tilbake. Så etter 5 mnd med css tørke, skal jeg innom kontoret. Kjenner jeg gleder meg litt.

Håper jeg finner noen jeg har sett før da ;)

• Like 3

I morgen er hovedkortet tilbake. Så etter 5 mnd med css tørke, skal jeg innom kontoret. Kjenner jeg gleder meg litt.

Håper jeg finner noen jeg har sett før da ;)

csgo lols

Ingen feil funnet. Pc like ferdig. HK og prosessor er bra. Strømforsyning og Skjermkort er bra. Why the fuck får jeg ikke en gang bios bilde?

Eneste som ikke er sjekket er RAM, men jeg burde da vel få bilde for det? Og begge brikker ryker samtidig?

Du skal få bios bilde ja..

Kommer det lydsignaler når du starter den?

Satt i monitor kabelen skikkelig?

satt inn skjermkortet riktig?

Prøvd det intigrerte skermkortet?

Ingen lyder nei, og skjermkabel satt i sitt fullt fungerende og riktig monterte skjermkort ;)

Skal feilsøke selv i dag. Plukke fra hverandre gamle pc'en også, og teste litt.

Kan nok være RAM'en som er død, har du prøvd å kjøre med bare en brilkke?

For å få opp bios skjermen er maskina avhengig av fungerende CPU og RAM, små feil på ramen kan den takle med random frys/blåskjermer. Er den helt død sliter maskina

Takk, skal prøve 1 og 1, samt en fra den gamle. Er vel der det ligger skal du se.