Jump to content
Battlefield.no
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Blir dessverre ikke møte på kontoret i dag... eller kanskje senere på kvelden :)

Viktig møte på kontoret kl 19.30 ikveld, alle plikter å møte!! :D

Å puuus. Jeg vil.

Oblig oppmøte i august-måned.

mhm^^,

blir nok litt spilling de neste ukene ja :p

Good read etter ferietur. Skal innom kontoret snarest. Tafse på spar, og litt

på optimus også fordi jeg var ekkel med han for litt siden. Han skulle bare visst

hvor glad jeg er for å ha han her :tafse:

Nommen Home, så søt du er :wub:

Alt er forgiven long ago. Husker ikke en gang hva det er snakk om :p

Vi får ta det på Mumble og i gangene på kontoret om ikke så lenge. Kos og klems gamlefar :D

I natt var det fantastisk gøy på kontoret, og når det toppet seg med at delcasa stakk innom, så var det

ikke snakk om å ta tidelig kveld. Koste meg skikkelig :)

herrejesus er folk enda innpå CSS?? Vurderer å installere nå az

Hva er det som feiler dagens unge egentlig ? I hine hårde dager krydde det av folk på kontoret på en fredag eller lørdagskveld. Er jo nettopp da man skal legge inn overtiden og vise at man driter i alt som heter venner og sånne teite ting ? Dere er blitt så snusfornuftige at jeg får fnatt :(

Lol. Lore har fått en halv pils, og er spillekåt.

Er dog enig. Alt for lite folk i helgene.

Ok da, det var i realiteten veldig godt oppmøte. Tilogmed en del kjente navn , Entreri var fremdeles irriterende god, drozo drepte meg ørten ganger, mariell , home,schybba , mats doffer og pazuzu var der :) Så kan virkelig ikke klage. Forresten hva er adressen til hellfragger sin hlstats, finner den ikke ?

Hvor har det egentlig blitt av alle på office? Er jo ingen kjente som spiller css lenger??? Pang så er plutselig alle borte. Flere som ikke har vært pålogga på steam det siste halve året.

[quote name=Lambi :D' timestamp='1384089490' post='2331992]

Hvor har det egentlig blitt av alle på office? Er jo ingen kjente som spiller css lenger??? Pang så er plutselig alle borte. Flere som ikke har vært pålogga på steam det siste halve året.

Tja, kommer vel an på hvilke gamlinger og kjente folk du sikter til.

Jeg som egentlig bare har spilt på Office de siste to åra kjenner igjen rundt halvparten av spillerne som er på. Spesielt på kvelder.

De sikkelig gamle folka har nok funnet på noe annet for en stund siden.

Dette er jo ett spill som krever veldig mye øvelse for å holde evnene ved like, så det å besøke cs av og til blir gjerne en halvskuffende opplevelse hvor man spiller dårlig og vagt husker at man kunne dette bedre for noen år siden.

Det er vel noe man opplever flere steder i livet, at folkene man kjente på sine faste steder, beveger seg videre til noe annet fordi de selv har forandret seg. Det er selvfølgelig trist på mange måter, det renner meg i hu utrykket "evig eies kun det tapte"

Når jeg var ung forstod jeg ikke helt hva det betød, dessverre forstår jeg det fullt ut nå. Etterhvert som man blir eldre samler man opp stadig flere ting som har gått tapt, hvis du ikke greier å skape nye ting i livet ditt kontinuerlig, står du i fare for å havne i rødt på det regnskapet for tidlig. Så den følelsen du kjenner på når du ikke ser noen gamle kjente lenger Lambi, forbered deg på å føle den oftere, den vil sannsynligvis dominere livet ditt i dine siste år enten du vil eller ikke om du fremdeles er ved dine fulle dem , der du lagres på ett aldershjem eller i en leilighet tilpasset de eldre og venter på å få dø.

Folkene, samfunnet, stedene, teknologien og hele kulturen kommer til å være mer eller mindre fremmed for deg, og alt du vil ha er minner om hvordan det var. Hvis du er riktig uheldig, og fikk barn når du var veldig ung, kommer du kanskje til å overleve dine egne barn som gjerne dør når de er mellom 50 og 70, mens du selv blir godt opp i nittiårene. Ditt mest vanlige viktige gjøremål på slutten kommer til å veksle mellom begravelser og legebesøk.

Lykke til med livet :|

Dette var jo forbanna trist lesning før man la seg.... :(

Tror jeg må kontre med noe så banalt som en artig gif:

bp2U9.gif

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...