Zaxo 185 Report post Posted January 8, 2013 godt nyttår ja På goood overtid Har vært litt for opptatt med å tørke Sinnamultis blod av bladet etter siste dagers office horing.. Kniven er skarp og blikket krystallklart! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 8, 2013 Å smella pÅ deg , kan ikke gjøre annet enn Å la deg ta meg, i frykt for pisken.. Din sadistiske djevel edit: det hørtes virkelig feil ut.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted January 9, 2013 Excuses excuses.. Du liker å bli tatt, og det vet du! (om vi nå allikevel skal fortsette på det gale sporet..) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted January 18, 2013 Heij heij. Noe som skremmer meg er hvor lenge det kan gå mellom hver post her inne, og likevel blir tråden taget som "hot"..... Det finne bare to svare på det: 1. Adminsa har klart å redusere hastigheten på lyset 2. Offis only serveren.... Nb! må komme tilbake på pkt nr2. glemte poenget under skriving av poeng nr 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 23, 2013 Zaxo, kom inn en gang til, skal jeg stikke en ump i din rump! Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted January 29, 2013 hey hey heyyy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 30, 2013 Heeey, how you doin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted February 1, 2013 KOM OG LEK DA GUTTA!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted February 1, 2013 Jeg kom jeg kom! Men pokker, det er uvant når man har spilt GO en god stund.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted February 2, 2013 Faen. Nå kom jeg ikke på spardame i dag heller. Edit. Mente til Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted February 2, 2013 Server full av hackers... selvpining å spille her! Godt adminarbeid dere gjør der. Dere er så flinke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 2, 2013 Å ta demo for sÅ Å poste pÅ forumet er teit da 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted February 2, 2013 Å ta demo for sÅ Å poste pÅ forumet er teit da Allerede tatt flere (10-20) demoer, men nÅr jeg SPILLER (nei, jeg kan ikke gÅ i spec, og nei jeg gjør ikke jobben deres ved Å bare sitte i spec om det hadde vært mulig) sÅ blir ikke demoene noe bra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted February 2, 2013 Var innom et par timer i går jeg, var nada hackers da . (alt som skjedde var at jeg ble eid.. snufs. Merker forskjell når man går tilbake til cs:s fra go). I morgen er det superbowl gitt, ellers hadde jeg tatt meg en søndagstur innom kontoret I frykt for å gå altfor off-topic i denne til-enhver-on-topic-tråden; andre som tenker å se superbowl? Quote Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted February 2, 2013 Faen. Nå kom jeg ikke på spardame i dag heller. Edit. Mente til Hihi, det var vel det du mente ja.... Jeg kom jeg kom! Men pokker, det er uvant når man har spilt GO en god stund.. Ja, og det var koselig å se deg ingame igjen!!! Ny sjanse i dag gutta, Nå!! Kom så... *Lokkerop* ^^, Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted February 3, 2013 Superbolle er sikkert morosamt zaxo, men har ikke fått helt gløden for det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted February 3, 2013 Det er bare en gang i året da. Jeg skal glatt sitte oppe og se på det i natt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 3, 2013 Det skal nok tittes på her og ja, blir kjempemorsomt med jobb imorra og grøt i hodet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Invision 1 Report post Posted February 13, 2013 Står til folkens! Tenkte å komme med et lite forslag. Vi vet alle at kontoret kan være litt ensomt til tider. Folk møter gjerne ikke opp før de ser at noen andre er innpå, så for å dekke dette problemet, tenkte jeg at et par 'botter' kunne ha hjulpet? Jeg tenker da selvfølgelig uten ranks før alle 'bottene' er blitt erstattet av spillere, men hadde jo vært greit å ha litt 'action' inne på kontoret midt på natten . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted February 13, 2013 Nå er vel office den serveren hvor vi har flest spillere på, til alle døgnets tider omtrent. Kan bare snakke for meg selv. Men botter er drittkjedelig å spille mot... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Invision 1 Report post Posted February 13, 2013 Nå er vel office den serveren hvor vi har flest spillere på, til alle døgnets tider omtrent. Kan bare snakke for meg selv. Men botter er drittkjedelig å spille mot... Selvsagt er det jo ikke noe gøy med botter, men da er man i hvertfall ikke alene mens man venter på at andre skal joine . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted February 13, 2013 Kunne vært en ide å ha 1 bot som man kan spille mot til spiller nr 2 kommer. Bedre å spille mot 1 bot enn å løpe rundt å knive vinduer 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Invision 1 Report post Posted February 13, 2013 Så sant så sant. Tror de fleste her har vært i den situasjonen før 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted February 18, 2013 Enig med Kåre og Invasion her! Tror det hadde vært ganske greit, og det er ofte folk sjekker serveren midt på natta også Kan jo kjøre slik at det er 4 bots der, om servern er tom, så byttes bots mot spillere automatisk. Serveren er jo allerede innstilt at det må være 4 spillere for at det skal telle på ranken Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted February 18, 2013 På 4:28 kommer grunne n til at jeg så og si bare spiller på Office i CS:S I CS:GO er det mye mørkere, ekkelt grønnskjær i fargene, mindre koselig, splittede smale kontorvinduer og ikke minst... forbanna lavt under taket inne i kontorene - hvorfor så lav takhøyde? -- Hvorfor snakkes det egentlig om Office i OO-tråden nå? Quote Share this post Link to post Share on other sites