Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

godt nyttår ja :) På goood overtid

Har vært litt for opptatt med å tørke Sinnamultis blod av bladet etter siste dagers office horing.. :p

Kniven er skarp og blikket krystallklart!

Å smella pÅ deg :lol: , kan ikke gjøre annet enn Å la deg ta meg, i frykt for pisken.. Din sadistiske djevel :p

edit: det hørtes virkelig feil ut..

Excuses excuses.. Du liker å bli tatt, og det vet du! (om vi nå allikevel skal fortsette på det gale sporet..) ;)

Heij heij.

Noe som skremmer meg er hvor lenge det kan gå mellom hver post her inne, og likevel blir tråden taget som "hot".....

Det finne bare to svare på det:

1. Adminsa har klart å redusere hastigheten på lyset

2. Offis only serveren....

Nb! må komme tilbake på pkt nr2. glemte poenget under skriving av poeng nr 1

Jeg kom jeg kom! :)

Men pokker, det er uvant når man har spilt GO en god stund..

Faen. Nå kom jeg ikke på spardame i dag heller.

Edit. Mente til :p

Server full av hackers... selvpining å spille her! Godt adminarbeid dere gjør der. :) Dere er så flinke :)

Å ta demo for sÅ Å poste pÅ forumet er teit da :)

Allerede tatt flere (10-20) demoer, men nÅr jeg SPILLER (nei, jeg kan ikke gÅ i spec, og nei jeg gjør ikke jobben deres ved Å bare sitte i spec om det hadde vært mulig) sÅ blir ikke demoene noe bra. :)

Var innom et par timer i går jeg, var nada hackers da :). (alt som skjedde var at jeg ble eid.. snufs. Merker forskjell når man går tilbake til cs:s fra go).

I morgen er det superbowl gitt, ellers hadde jeg tatt meg en søndagstur innom kontoret

I frykt for å gå altfor off-topic i denne til-enhver-on-topic-tråden; andre som tenker å se superbowl? :)

Faen. Nå kom jeg ikke på spardame i dag heller.

Edit. Mente til :p

Hihi, det var vel det du mente ja.... :p

Jeg kom jeg kom! :)

Men pokker, det er uvant når man har spilt GO en god stund..

Ja, og det var koselig å se deg ingame igjen!!! :)

Ny sjanse i dag gutta, Nå!! Kom så... *Lokkerop* ^^,

Superbolle er sikkert morosamt zaxo, men har ikke fått helt gløden for det :)

Står til folkens!

Tenkte å komme med et lite forslag. Vi vet alle at kontoret kan være litt ensomt til tider. Folk møter gjerne ikke opp før de ser at noen andre er innpå, så for å dekke dette problemet, tenkte jeg at et par 'botter' kunne ha hjulpet?

Jeg tenker da selvfølgelig uten ranks før alle 'bottene' er blitt erstattet av spillere, men hadde jo vært greit å ha litt 'action' inne på kontoret midt på natten :).

Nå er vel office den serveren hvor vi har flest spillere på, til alle døgnets tider omtrent. Kan bare snakke for meg selv. Men botter er drittkjedelig å spille mot...

Nå er vel office den serveren hvor vi har flest spillere på, til alle døgnets tider omtrent. Kan bare snakke for meg selv. Men botter er drittkjedelig å spille mot...

Selvsagt er det jo ikke noe gøy med botter, men da er man i hvertfall ikke alene mens man venter på at andre skal joine :).

Enig med Kåre og Invasion her! :) Tror det hadde vært ganske greit, og det er ofte folk sjekker serveren midt på natta også :)

Kan jo kjøre slik at det er 4 bots der, om servern er tom, så byttes bots mot spillere automatisk. Serveren er jo allerede innstilt at det må være 4 spillere for at det skal telle på ranken :)

På 4:28 kommer grunne n til at jeg så og si bare spiller på Office i CS:S :wub:

I CS:GO er det mye mørkere, ekkelt grønnskjær i fargene, mindre koselig, splittede smale kontorvinduer og ikke minst... forbanna lavt under taket inne i kontorene - hvorfor så lav takhøyde?

--

Hvorfor snakkes det egentlig om Office i OO-tråden nå?