Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Jeg mener det ville blitt kjedelig og unaturlig å spille uten FF på servern. Folk må bare bruke hodet og radaren, så er det jo ikke noe problem :) FF IS HERE TO STAY ! :3

• Like 1

Spørsmålet er jo: Hva er kjedeligst - Bli tka av idioter om det ikke er admins på serveren, eller at du ikke har realismen av at teammates ikke kan gjøre skade på deg? Svaret bør jo være åpenbart.

Det som er bra med TK er at du kan skylde på det når du har dårlig stats. Jeg er for FF!

Office serveren er x år gammel. Husker ikke hvor mange nå. Men tror ikke veien å gå

er å fikse noe som fungerer så bra som den. Skal ikke fikse det som virker.

Uten FF, så ser jeg ikke meningen med å spille skytespill. Spiller aldri på servere med FF off.

Og ja, jeg er flink å skade andre, og har langt ifra verdens beste aim, men fortsatt. Det er FF

som gjør det spennende.

Og hvorfor i alle dager snakker vi faktisk om office only i denne tråden. Det må jo være fryktelig

lenge siden sist :D

Jeg kan godt forstå den holdningen Home.

Battlefields Office Only har iallefall eksistert siden ca januar 2005, siden jeg begynte å spille der omtrent da.

Ja det er helt utrolig at man kan spille så lenge, på samme kart attpåtil, og suge så inn i granskauen hardt både skillmessig og på det sosiale.

Sikkert veldig få som husker det lenger, men det var en periode inni der hvor den ikke funket i det hele tatt. "Dere" byttet server(altså ip adresse) uten å annonsere det noe særlig på serveren, og siden bare en liten del av spillerne faktisk kjente til forumet hvor dette ble informert om så mistet man så godt som hele spillermassen.

Der var for få igjen til at folk gadd å spille der, og de få som hang på forumet stakk over på catchgamer sin server. Med tiden så gikk brukermassen opp igjen, men det var i stor grad ikke de samme folkene, og langt fra like mange. Ikke det at det egentlig betyr noe i dag, da de spillerne vi mistet uansett ikke ville ha spilt lenger i dag fordi de fleste blir lei eller forandrer seg. Dere har jo byttet server etter den hendelsen og, men pga bedre annonsering på server om hva som kom til å skje var det langt mer vellykket. Historiens moral er vel både at det kan være kostbart å forandre på det som virker, men at selv etter en totalutslettelse så fikset faktisk dette seg selv med tiden.

Der ligger vel en viss ironi i at "noen" brukte veldig mye tid på å vandre hallene på den nye tomme officeserveren i håp om å få inn noen spillere, og brukte sin tid på CG til forsøke å overtale spillere til å bli med over på en server med FF på ;)

Husker godt flyttinga. Var serverdrifter da. Uff. Da trodde jeg at hellfragger bare kunne legge ned.

Vet godt hvem som pumpet liv i den igjen også, og det var garantert kjedelig til tider.

Noen av dere er jo innom i ny og ne enda :)

Men jeg ser poenget ditt, og tror ikke vi hadde drept OO med å skru på FF. Men jeg personlig er

ikke for det, og forstår fortsatt ikke hvordan det kan være bedre. Irriterende med idiotene som er

innom avogtil, men stort sett går det greit der inne.

FF er jo hele office :D kaster en granat opp trappa og ja løper du etter da tar du skade, men ingen "bryr seg" om det så lenge man sier sorry.. Mye værre med dem som TD TK med vije ,ja men det er ikke mange av dem

Klart noen er det jo, men for meg føles det at det er 2-3 stk om gangen. Fjerner man de da er OO en knall server :)

Jeg kan iallefall tilbringe ett par timer der hver dag uten og gå lei :D

Skjønner ikke helt problemet med TD. Det er jo irriterende, men å spille uten det er så sinnsykt kjedelig. Man endrer jo spillestil totalt.

Keep it as it is. Æ e fornøgd, og det er det som er viktig :)

Skrev opprinnelig en lang post her, men så at lengden og bredden kom til å gjøre at poenget gikk tapt i en endeløs diskusjon.

Poeng: Dere har ikke lenger kontrollen på office, shitkidzene ruler kontoret når de vil. Mitt forslag: slå av FF sånn at jeg slipper å frykte eget team(de har tross alt meg på radar og kan finne meg hvor som helst) mer enn motstanderlaget.

Så skal jeg heller klare å leve med all driten i chatten, den er jo ikke like grei å bare slå av. Dessuten trenger man den til underholdning når man er dau ;)

En del har vel merket at vi har en plugin på våre servere som heter "TK manager". Dette er et poengsystem som banner hvis spillere får for mange poeng eller hvis de utfører typ 4 tk's på rad. Vi har nå halvert grensen for å motta ban over tid.

Om man spiller helt vanlig så skal det særdeles mye til for å få ban. Vi håper med dette vi hjelper til med å bedre forholdene på våre servere.

Vi gjør også våre admins mer oppmerksomme på at det har kommet inn klager på TK på office servern og ber de være mer observante.

Minner om at det er mulig å bruke "!needadmin" for å få hjelp. Denne kommandoen sender en beskjed både til vår admin irc-kanal samt alle admins på de andre serverne våre.

Går bra nå. Opplevde en liten orgie i viljetk en rekke ganger på rad når jeg var innpå før jeg ble veldig frustrert og postet det der, men etter den posten så har serveren vært temmelig fri for slikt når jeg har vært innom. Tilfeldighetenes spill antar jeg.

Fint at dere stiller ned den automatiske grensen :)

Kjære gud i himmelen, er det mulig å permmute oiltrader folkene ?

Beklageligvis ikke. Vi har fått inn noen kommentarer angående de personene, men spillere har til dags dato ikke sendt inn all verden av demoer. Det vi trenger er bevis om vi skal ta affære.

Helt enig i at det er utrooolig irriterende med spillere som ødelegger på en server, så vi blir utrolig glad når vi ser spillere bruke klagemuren og legge ved bevismateriale, for da kan vi luke vekk ugresset :)

Forventet ikke at dere skulle kunne gjøre så mye med de, måtte bare få ut litt barnslig whine som vi cs spillere er så kjente for ;)

Har ikke sett de ikke bryte noen alvorlige regler som man kan få de bannet for(bortsett fra å være mistenkelig synske da), er bare det at de maser så inn i granskauen at det minner sterkt om spamming. Permmute er jo dessverre teknisk umulig, da de bare trenger å rejoine for å bli kvitt muten :unsure:

Hvis noen rejoiner for å bli kvitt muten og fortsetter med spam der så er det klar ban reason

Ja, om noen gjør slikt vet de jo at det ikke er lov men velger selv å gjøre det for å ødelegge for andre. Greit med de som bryr seg litt om hvor de spiller å skjønner at de må oppføre sg -.-

Lever dåkkar eller ffs? Nostalgi-tid. Tittet nettopp gjennom den elleville officeonfly-filmen eg lagde i herrens år totusenogsju, og eg tenker, "faen, eg ska gruse dåkkar". Flaks for dåkkar at eg har mac no. :tafse:

entreri og jeg har akkurat tatt opp spilling igjen, så du kommer innom på riktig tidspunkt hvis du wil ha pwn!

Dere har å si ifra neste gang QeD. Jeg savner å løpe bak deg å se du pepre alt annet enn motstandere :p

Har dessuten 2 uker til med ferie, og ingen planer ^^

Like før jeg logget inn på steam nå, men jeg tør ikke :p Da forsvinner sikkert det neste året av livet mitt til Office Only igjen :p Kos dere skjønninger !

• Like 3