Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Se her, blitt veteran og greier. Hei folkens, med på å skytes litt imorgen kveld på kontoret?

Begynte å savne dere litt i det siste... og det er veldig kjekt å se at det er fortsatt så mange kjente fjes her inne :)

Når gamer folket? Vurderer å ta turen i løpet av de neste 34 timer!

Fuck, om vi hopper til ny tråd nå som risikerer jeg at prat om kuken min forsvinner fra den aktive siden :(

der ble nok cs:s instalert igjen. savner å voldta Knert på office.

Så ! Hva skjedde med battlefield/hellfraggers hyggeligste og mest sexy mann: Entreri ? Snek han seg ut bakdøren og ble ett vanlig medlem pga han ville ha mer tid til familie/jobb ? Absolutt forståelig isåfall. Eller driver jeg å koker suppe på spiker her fordi en kars medlemstatus i forumet er feil ?

Ja det er vel kanskje ett problem du lett kjenner deg igjen i....

Entreri hadde andre ting å finne på, og lite tid til foreningen ja. Slik er det med dette

communityet. Folk kommer og går, og avogtil mister vi glanspersoner som Entreri. Andre

ganger er vi så heldige å miste grinebittere som deg og Drozo :p (Vet den var dårlig, men kunne ikke holde meg)

Uansett, så for å slukke suppe kokinga di, så er det et valg av Entreri, og det bunner ikke ut

i noen form for uenighet med foreningen. Vi er fortsatt veldig veldig glade i hverandre, og jeg

ser frem til neste kaffekopp i ålesund med mr. Hønk himself:)

Skrev opprinnelig en lang post her, men så at lengden og bredden kom til å gjøre at poenget gikk tapt i en endeløs diskusjon.

Poeng: Dere har ikke lenger kontrollen på office, shitkidzene ruler kontoret når de vil. Mitt forslag: slå av FF sånn at jeg slipper å frykte eget team(de har tross alt meg på radar og kan finne meg hvor som helst) mer enn motstanderlaget.

Så skal jeg heller klare å leve med all driten i chatten, den er jo ikke like grei å bare slå av. Dessuten trenger man den til underholdning når man er dau ;)

Det er selvfølgelig helt riktig Spardame, og i en ideell verden så burde man kunne ha den på med bare ett og annet uhell som konsekvens. Det funket jo faktisk veldig fint i mange år.

Det er flere bakdeler med ff=off, som f.eks at ct kan storme framover som en stor ustoppelig klump og skyte igjennom hverandre, noe som føles ganske cheesy. Det er bare det at alternativene er at man bare biter i seg all viljetk/td(noe som begynner å bli veeeeldig vanskelig), eller at admins gjør noe med problemet. Det siste er selvfølgelig en umulighet, da det å gjøre noe med det ville indikere at man ikke gjorde nok med det i utgangspunktet. Og da er vi plutselig inne på at selvfølgelig kan ikke folk som arbeider frivillig gjøre noe feil/for dårlig og at det gjøres en fantastisk jobb av alle osv.

Det er virkelig en diskusjon som ikke går noe sted og som jeg ikke ønsker å ha. Så la oss late som om hellfraggers admins gjør en 100% perfekt jobb og alltid er oppmerksom på alt som skjer på serverene( selv om det er en umulighet selv for den beste admin), men at det ville være veldig fint om ff ble slått av.

Catchgamer hadde jo som kjent ff av, og nå som vi har en brukermasse som er enda mer barnslig og tardy enn deres var så bør vi gjerne ta konsekvensene av det.

Løsning:

Sett opp en OO-server med ff-off, og ta inn et par office-travere i varmen, slik at vi har flere admins til

å holde orden på den elskede serveren vår. ^^,

Dette sier jeg som enkeltperson, og representerer ikke HF eller dets merkenavn - og dette mener jeg helt seriøst:

Sykt bra post lore :lol:

Er forøvrig for FF=AV selv.

Har ALDRI skjønt meningen med friendly fire on på publicservere, så på tide at noen tok det opp (igjen) :)