Mariell 48 Report post Posted February 11, 2012 Vel, skal gi deg inn en annen kveld jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted March 16, 2012 Hei, noe liv? Kniven er blitt godt rusten... Spre litt stivkrampeskrekk på horekontoret BF3 suger tid altszå.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted March 16, 2012 Hvis eg begynner å installere steam nå, er jeg vel ferdig sånn rundt middisj... ...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 18, 2012 Hey! Nå har maskinen stått nedmontert i 2 måneder grunnet en liten "nettpause" etter en del års hard aktivitet. Oppdaterer steam og CS:S nå, blir å finne på kontoret for å klokke litt helgetillegg på lønnslippen. Se opp for massiv TD, TK, TF og fullstendig ulogisk oppførsel.... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted March 18, 2012 Velkommen tilbake:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 18, 2012 Hey! Nå har maskinen stått nedmontert i 2 måneder grunnet en liten "nettpause" etter en del års hard aktivitet. Oppdaterer steam og CS:S nå, blir å finne på kontoret for å klokke litt helgetillegg på lønnslippen. Se opp for massiv TD, TK, TF og fullstendig ulogisk oppførsel.... And order is restored... ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted March 18, 2012 <3 - Thats my q word. Stikker ned på kontoret en stund.............. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted March 20, 2012 Se opp for massiv TD, TK, TF og fullstendig ulogisk oppførsel.... Gleder meg til å totalt dominere deg pus. Alt for lenge siden nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 21, 2012 hmmm... gikk periodevis over forventning faktisk. Kjekt med litt datakos igjen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted March 21, 2012 ... Hadde jeg bare hatt plass til CS:Source på C: hadde jeg spilt igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted March 21, 2012 hmmm... gikk periodevis over forventning faktisk. Kjekt med litt datakos igjen! Det vil faktisk tørre å påstå at det gjorde..Voldsomt til tafsing er det lenge siden jeg har vært borti.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted March 24, 2012 kjempe kos og nerde litt igjen ikveld med mine fellow homies=) hvert long time nuh;P og det var kjempe kos på mumble med dere ikveld,,var evig lættis=) kanskje vi kan få til noe av det samme imorgen? til da, fred og ut homies;P Quote Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted March 24, 2012 mumble altså grrrr Savner tida da folk skjønte at VT var tingen Men var koselig å se igjen det gode gamle folket Btw; Entreri: du var savnet ikveld!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted March 24, 2012 mumble altså grrrr Savner tida da folk skjønte at VT var tingen Men var koselig å se igjen det gode gamle folket Btw; Entreri: du var savnet ikveld!! VT er bare for slike gamle gråmus som oss vetthu mije;P (ik at du er grå men veteran vetth;P) sku gjerne hatt deg og snusken på ikveld=) (kyllinger) btw ! vet ikke om det er et ønske eller om noen som vil ha det opp og gå igjen men hf radio? noen som husker det?=) hvis noen gira på det vil jg gjerne dra igang noe happenings i helgene på det=) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted March 24, 2012 alltid kos med deg, Knertus... HF Radio var det Fritz som drev med en liten stund.. Det var knall... Men å høre sexye stemmen til Knert som radiostemme.................OMG koble pc'n til suroundanlegget og på full guffe!!!! Har både mumble og VT jeg.. Men orker ikke være på begge samtidig... Quote Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted March 24, 2012 mumble altså grrrr Savner tida da folk skjønte at VT var tingen Men var koselig å se igjen det gode gamle folket Btw; Entreri: du var savnet ikveld!! VT er bare for slike gamle gråmus som oss vetthu mije;P (ik at du er grå men veteran vetth;P) sku gjerne hatt deg og snusken på ikveld=) (kyllinger) btw ! vet ikke om det er et ønske eller om noen som vil ha det opp og gå igjen men hf radio? noen som husker det?=) hvis noen gira på det vil jg gjerne dra igang noe happenings i helgene på det=) alltid kos med deg, Knertus... HF Radio var det Fritz som drev med en liten stund.. Det var knall... Men å høre sexye stemmen til Knert som radiostemme.................OMG koble pc'n til suroundanlegget og på full guffe!!!! Har både mumble og VT jeg.. Men orker ikke være på begge samtidig... Da regner jeg med at dere begge kommer på vt for å skravle med meg neste gang jeg ser dere ingame Quote Share this post Link to post Share on other sites
HEGGIS 4 Report post Posted March 28, 2012 mumble altså grrrr Savner tida da folk skjønte at VT var tingen Men var koselig å se igjen det gode gamle folket Btw; Entreri: du var savnet ikveld!! VT er forsatt egentlig tingen... Mye bedre enn Mumble mener nå jeg, selvom jeg liker overlay og de greiene der... Men nå er det slik at Mumble har tatt over og man må dessverre følge strømmen på det der. Så da blir det Mumble og Office/Allmaps framover:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted March 29, 2012 mumble altså grrrr Savner tida da folk skjønte at VT var tingen Men var koselig å se igjen det gode gamle folket Btw; Entreri: du var savnet ikveld!! VT er forsatt egentlig tingen... Mye bedre enn Mumble mener nå jeg, selvom jeg liker overlay og de greiene der... Men nå er det slik at Mumble har tatt over og man må dessverre følge strømmen på det der. Så da blir det Mumble og Office/Allmaps framover:) Må ingenting jeg skal jeg fortelle deg!!! Saueflokk!!! tehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 29, 2012 pff, mumble er MYE mer sømløst og mindre latency! Dessuten mye billigere for oss å drifte i forhold til at vi skal ha så mange slots tilgjengelig Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted March 29, 2012 Jeg merker ikke forskjell. Bare det at man slipper å slå av den grusomt irriterende lyden når man presser inn PTT som var i VT. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted March 29, 2012 Mumble har by far mye bedre latency og lyd enn ventrilo, men jeg foretrekker VT anywho Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted March 29, 2012 Mumble har by far mye bedre latency og lyd enn mumble Det tror jeg på Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted March 29, 2012 Fakelogger!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted March 30, 2012 Skjer det noge i kveld? Isje at noen bryr seg men jeg bare spørr :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted March 30, 2012 Er med fra tirsdag av:D Quote Share this post Link to post Share on other sites