BcK 221 Report post Posted August 11, 2011 Trodde først du skrev "de drikker sikkert" Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted August 11, 2011 haha skal ikke se bort ifra det heller Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 11, 2011 Kan si at det jobbes på spreng med problemene. Vi er tilbake så rakskt som mulig. Vi har gode menn på saken Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 11, 2011 Der er Office oppe igjen etter god insats fra Altibox gutta Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 11, 2011 Da skal jeg bli eid :blink: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 11, 2011 skytes ingame Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted August 11, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 11, 2011 *Applaus til de som jobber med å holde serverne våre oppe* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cathode 7 Report post Posted August 12, 2011 Counter-Strike: Global Offensive Edit: Der var det kommet opp en tråd ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted September 24, 2011 Jeg syns det er ille at det kan gå en måned uten at noen poster noe i denne tråden. Noen andre som har synspunkter rundt det? Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted September 25, 2011 det er ganske merkelig egentlig Quote Share this post Link to post Share on other sites
brn 0 Report post Posted October 7, 2011 Go'stemning på serveren for tiden? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ludvigsen 0 Report post Posted October 8, 2011 Go'stemning på serveren for tiden? Dårlig at eg bare tilfeldig sjekker denne tråden ett par timer etter at du har vært her å sneket! Nesten sånn at eg må ut å kjøpe musematte! Hallan.. Har jo isje maus engang :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
brn 0 Report post Posted October 9, 2011 (edited) første gang eg sjekket siden på årevis. teh tilfeldighet! sitter og lurer på om css ska installeres på nytt, men med kun luddiken uten maus på mausemattejakt som respons, så sier eg: m.a.s.h und hawkeye >> css, lett! nei hallao. hasje mus eg heller jo... >< Edited October 9, 2011 by brn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted October 9, 2011 Kan ikke si at jeg anbefaler en tur på kontoret. Dere kommer mest sannsynlig å oppleve det samme som meg, å bli knust til pinneved av folk som har spilt flere timer for dagen de siste årene. Likevel hyggelig å se gamle kjente titte innom her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted October 9, 2011 første gang eg sjekket siden på årevis. teh tilfeldighet!sitter og lurer på om css ska installeres på nytt, men med kun luddiken uten maus på mausemattejakt som respons, så sier eg: m.a.s.h und hawkeye >> css, lett! nei hallao. hasje mus eg heller jo... >< Er ingenting å lure på ! do it Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 10, 2011 +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted October 10, 2011 hehehehehehehehehehehe!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted October 10, 2011 he lives! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted October 12, 2011 (edited) Smelte fruen på tjukken enda en gang.. blir vekke ja... Å faen.. Har bursdag også.... helvete! Edited October 12, 2011 by regga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted October 12, 2011 var det godt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted October 12, 2011 Ka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 13, 2011 Smelte fruen på tjukken enda en gang.. blir vekke ja...Å faen.. Har bursdag også.... helvete! Gratulerer med begge deler! Som småbarnsfar er det viktig å få en liten time innimellom til egen tid og gaming, gjør godt for kropp og sjel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted October 14, 2011 Smelte fruen på tjukken enda en gang.. blir vekke ja...Å faen.. Har bursdag også.... helvete! Gratulerer med begge deler! Som småbarnsfar er det viktig å få en liten time innimellom til egen tid og gaming, gjør godt for kropp og sjel TakkKvir meg til å installere steam på nytt.. Quote Share this post Link to post Share on other sites