qed 312 Report post Posted November 20, 2009 hadde faktisk satt på record ASAP hvis en spiller hadde gjort noe liknende, så bare teit ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted November 22, 2009 ja så er klokka natta tid snart da.. så sånn e det! dama maser om senga.. men ffs, ALLE SKAL FÅ!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
doRull 0 Report post Posted November 22, 2009 Hrms jeg har frekventert lenge på Office only serven nå, og jeg må si.. mine stats suger... så jeg bare lurte på hva er deres stats... (tungen, Gnoble m.fl trenger ikke poste her)Hva synes dere om stats, og burde det vært to Office only servere? (evt en med et kart til) Jeg synes stats er morsomt. Og at det burde bare være èn Office only server. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 24, 2009 http://desertbus.org/ Playing the most boring game ever, for charity^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 25, 2009 Giftet seg med spillfigur Hva blir det neste? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 25, 2009 Ikke nytt det da, er en side dedikert til folk som er forelsket i animasjons-figurer, da spesielt Sonic. Går ann å "gifte" seg der og få diplom om det Har faktisk funnet siden det er snakk om en gang, men er betalside så no wai josé Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arkash 0 Report post Posted November 26, 2009 (edited) , Edited November 26, 2009 by Arkash Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted November 27, 2009 Herregud, den nye informasjonskampanjen til Forsvaret ang. sesjon er noe av det tåpeligste jeg har vært borti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tyren 18 Report post Posted December 1, 2009 Da har jeg endelig fått laget meg min aller første frag video, litt stolt selv om det ble så som så Alle frags er fra Hellfragger#6 og ble spilt inn i går (31.11). More to come, må lære meg å legge til lyd og sånt.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 6, 2009 Denne er til minusen!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 6, 2009 minus sin nettbutikk var epic, går selv på trening med medicated - tskjorta Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted December 6, 2009 er jo den rene spamme tråd dette ;* qed the one :grr: Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted December 6, 2009 You learn quick, young one. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulvhedin 0 Report post Posted December 6, 2009 minus sin nettbutikk var epic, går selv på trening med medicated - tskjorta Har du en klikkelink til nettbutikken?=) Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted December 6, 2009 You learn quick, young one. Si ikke for mye, unge kriger. Krigen er der ute et sted, men kun du vet hvordan man vinner den. Wtf? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted December 15, 2009 Chand Torsvik dømt for terrorstøtte Bildebevis Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted December 15, 2009 Poster enda en gang her jeg: Maiden til Bergen i sommer ' /> Noen her som skal? Med mindre det blir show i Oslo eller Trondheim også tar jeg nok turen Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted December 15, 2009 hvem er chand? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted December 15, 2009 Var på Maiden på Lerkendal, holder for meg det^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted December 16, 2009 Steffen! gief willie nelson pic! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Cooper 2 Report post Posted December 16, 2009 (edited) Viva got OWND @åffise Edited December 16, 2009 by regga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted December 19, 2009 Juletider oh y Quote Share this post Link to post Share on other sites
ondskap 0 Report post Posted December 24, 2009 God jol allesammen Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted December 24, 2009 naziklein. jobb. fml. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted December 24, 2009 God jul alle sammen Quote Share this post Link to post Share on other sites