Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Guest (-1)

det var kjekt ja.

iiik, skal lage reklamefilm som skal på tv nå :-/ location er båt og bølgehelvete

Stakkars mann, sa psykiateren. Kan du fortelle meg hvorfor du drikker så mye?

- Jeg skal forsøke å forklare det hele, sa pasienten.

- Jeg ble forelsket i en enke som hadde en voksen datter. Jeg giftet meg med enka, og en stund senere giftet min far seg med min stedatter. Derfor ble min kone og jeg svingerforeldre til min far. Etter en stund fikk min stemor, altså min kones datter, en sønn. Og den gutten ble naturligvis min bror, ettersom han er min far’s sønn. Men, han er også sønn til min kones datter, og derfor ble min kone guttens bestemor og jeg ble bestefar til min bror. Så fikk min kone og jeg en gutt, og han ble min fars svoger. Min sønns stesøster er jo da også hans farmor - ettersom min far en hans farfar. Min far er altså mitt barns svoger, ettersom hans søster er fars kone. Jeg er altså bror til min egen sønn. Sønnen min er min farmors nevø og jeg er farfar til meg selv. Jeg er bror til min far og samtidig både sønn og far til ham. Min kone er min stemor, mor, svigerinne og stedatter. Jeg er far og sønn til meg selv!

- Bare fortsett å drikk du, sa psykiateren.

Men saken sier jo ingenting om hvorvidt politiet også tok for seg bruddet på forbrukerrettighetene!

Vi har fem års reklamasjonsrett her i landet, men du må vite at du har den retten og kreve den ellers får du den ikke :wub:

Vi har fem års reklamasjonsrett her i landet, men du må vite at du har den retten og kreve den ellers får du den ikke :wub:

du er på villspor sheepdog, forbrukerkjøpsloven §27 sier 5 år som hovedregel men 2 år hvis varen brukes mye, noe som i forskriftene gjerne defineres som flere ganger pr dag. I dette tilfellet tror jeg nok sannsynligvis vi bare kan hevde 2 år reklamasjonsrett.

Det er når girkassen på bilen din låser seg i tredje gir, 7km etter at du har hentet den på verksted for noe helt annet, og sjefen ringer deg en time senere og begynner samtalen med "hei, hører du har problemer med bilen din, men jeg har ett større problem til deg her" du vet med deg selv at flaksen ikke er på topp for tiden.

se hva jeg fant igjen :wub:

:wub:

y0. Gratulerer med dagen, Knert;)

tanks mørkekjekke chocolate boy'en minsin,,<3 one love bro,,thug love