Lambi :D 0 Report post Posted May 20, 2009 Dagens bragd *stolt* Quote Share this post Link to post Share on other sites
doRull 0 Report post Posted May 20, 2009 Pcen min takler ikke spillet lengre. Så noen dagens bragd blir det aldri på meg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 21, 2009 fuck my liiiife... lyn rykker faen meg ned i år x2.. jevla eksamen i morgen også..... fuuuuuuuck my liiiiiife Quote Share this post Link to post Share on other sites
fryseboks 0 Report post Posted May 21, 2009 second that ^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted May 21, 2009 Hva betyr eksamen? Og hvem bryr seg om Lyn? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted May 21, 2009 Ikke stol på halvblinde gamle damer som ikke kan gå, de sier hva som helst for å oppnå det de ønsker Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted May 22, 2009 Lore...wtf? Vil jeg egentlig vite?^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 25, 2009 vil gjerne gratulere DnA med dagen neida, spøk til side, vår lille nyansatte svenskefaen har bursdag i dag, grattis discodoggidogg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted May 25, 2009 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted May 25, 2009 næmmen lil'dog go get your groove on,,<3 con gratz så mye med dagen;P >D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emil Gravdal Steen 0 Report post Posted May 25, 2009 Yes, accounten er hacka fordi jeg ikke fikk med meg at en link faktisk var en piczo side eller no.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 25, 2009 ja mye av det ute å går nå! en del som spammer "reklame for et flott steam community" som viser seg å være en .tk side Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emil Gravdal Steen 0 Report post Posted May 25, 2009 Jeg spurte til og med om det var virus eller no og fikk svar "nop". Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 25, 2009 wow, de løy til deg? Utrolig. Hva skjer med verden Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emil Gravdal Steen 0 Report post Posted May 25, 2009 Pointet var at jeg fikk faktisk fikk svar da. Må faen meg ha hvert temmelig trøtt i går. Gå inn på en piczo side og oppgi brukernavn og passord Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 25, 2009 Shit happens.. Grattis Disco Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 25, 2009 Pointet var at jeg fikk faktisk fikk svar da. Må faen meg ha hvert temmelig trøtt i går. Gå inn på en piczo side og oppgi brukernavn og passord Selveid er veleid er vel frasen man skal bruke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ceft 3 Report post Posted May 26, 2009 Har ikke lyst på jobb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Durac^ 5 Report post Posted May 26, 2009 Ikke jeg heller! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted May 26, 2009 Når jeg var arbeidsløs så hadde jeg faktisk lyst på jobb, herregud så dum jeg var. Å jobbe stjeler jo verdifull treningstid, filmtittingstid og sleve på internett tid. Når man først er begynt å jobbe så er jo det vanskelig å slutte også. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted May 26, 2009 Godt poeng! tror jeg holder meg unna denne såkalte "jobbinga" jeg og! Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 26, 2009 burde jobbe litt med noe annet jeg jobben min jeg nå, mtp nyno eksamen i morgen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted May 26, 2009 mmh,,bestemme sin egen arbeidstid,,kooos,,<3 oppussing hjemme og prøver bygge litt body igjen om dan her,,pluss at næba til næba har flytta inn,,<3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted May 26, 2009 burde jobbe litt med noe annet jeg jobben min jeg nå, mtp nyno eksamen i morgen eg tyss du kan jobba godt på jobben au eg, sia nynorsk uansett e pisslett. Hvis du ikkje klarær den så syns eg du fortjener et spark i fua. tenke på armen da knertepus, ikke overbelaste sjitn nå, da blir det enda vanskeligere å komme iform igjen seinere! Quote Share this post Link to post Share on other sites