virrevapp 2 Report post Posted May 13, 2009 yeah bb Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 14, 2009 vi er veteraner, men var ingen parade for oss når vi kom hjem fra krigen Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted May 14, 2009 Her har dere 3 sekkepipespillere.. velkommen tilbake Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 14, 2009 der mistet jeg det lille jeg hadde igjen av respekt for virre og durin Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 14, 2009 Her har dere 3 sekkepipespillere.. velkommen tilbake wohooo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted May 14, 2009 seriøst knert? har du våpenlisens? hehe du altså;P så ikke denne før nuh,,noe slow;P men vist faan har jeg det;P 2 stk;P 1 nuh da menne,,hehe den andre fikk jeg beholde! gliser enda jeg,,hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 14, 2009 der mistet jeg det lille jeg hadde igjen av respekt for virre og durin ånnei, det var dumt :boxed: Quote Share this post Link to post Share on other sites
doRull 0 Report post Posted May 16, 2009 I am back in this skjit. And then I'm gone. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted May 16, 2009 Det var synd det virre Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 17, 2009 hva var synd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted May 17, 2009 molde vant jo nesten på lerkendal Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 18, 2009 dommeren vant hvertfall Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted May 18, 2009 Molde vinne... pft hørt det også Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 18, 2009 blir vanskelig å vinne når man spiller med en mann mindre i 90 min... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted May 18, 2009 Jeg gjentar, Molde vinne, pffft Nesjda, senere engang går dommeren med Molde osv, jevner seg ut det der. Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 18, 2009 i motsetning til rbk som har dommeren på laget hver kamp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted May 18, 2009 Haha mmhm. Nåja husker stort sett alltid før hadde rosenborg dommerjæveln mot seg så ta ikke den klumpen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 18, 2009 snakker om? Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 18, 2009 virre: bytt tampong plzx?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted May 18, 2009 blow me Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted May 18, 2009 Tror de har piller for humørsvingninger under "perioden" Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 19, 2009 den lille danske drenge, som startet som en plagsom raring på surf-servern, men som etterhvert på en eller annen måte har greid å bli en av våre mer aktive og hyggelig spillere ingame, har bursdag i dag, gratulerer fearhawk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted May 19, 2009 grattis med dagen hawkeyboy,,<3 måtte du ha en fin dag=) *Vippetiss* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emil Gravdal Steen 0 Report post Posted May 19, 2009 Gratis med dagen da Fear Hawk Ser deg aldri ingame lenger jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 19, 2009 grattis med da'n >D Quote Share this post Link to post Share on other sites