Jump to content
Battlefield.no
Nforgiven

Office only

Recommended Posts

Hrms jeg har frekventert lenge på Office only serven nå, og jeg må si.. mine stats suger... så jeg bare lurte på hva er deres stats... (tungen, Gnoble m.fl trenger ikke poste her)

Hva synes dere om stats, og burde det vært to Office only servere?

(evt en med et kart til)

Hadde KD på 2.10, men ikke nok kills til top10. For to uker siden så kjøpte jeg WoW, og dermed dreit jeg i hele cs.

Hlstats er veldig greit å ha for å finne ut hvem man sliter mot, og for å se om man gjør noe framgang. Dessuten så forteller jo antall kills og deaths på serven nøyaktig hvor lite liv enkelte har :(

Catch gamer har jo satt opp en office only også nå så jeg tror ikke at der er behov for flere. Et råd nforgiven er å lære deg spillstilen til de beste på serveren f.eks tungen, da øker sjansene dine betraktelig.

Hlstats er veldig greit å ha for å finne ut hvem man sliter mot, og for å se om man gjør noe framgang. Dessuten så forteller jo antall kills og deaths på serven nøyaktig hvor lite liv enkelte har  :)

Catch gamer har jo satt opp en office only også nå så jeg tror ikke at der er behov for flere. Et råd nforgiven er å lære deg spillstilen til de beste på serveren f.eks tungen, da øker sjansene dine betraktelig.

931466[/snapback]

Okej, han har awp. :(

ontopic: 9.plass, godt over 4000kills, kd på 1.50.

edit: finns det egentlig ett cs_office2 map?

Bare å spille mye det så kommer du på ganske bra plassering på ranken.

Er vel heller KDR som teller noe om en person er flink eller ikke. Alt under 2 er vel middels :(

Alt under 2 er vel middels :)

931581[/snapback]

når ble 0.01 middels? :(

kd er det som teller ja.. ikke antall kills..

hehe jeg er nok ikke så hardcore Lore at jeg orker det:)

Synes det bare er artig å spille mot noen som kan eie meg iblant:)

dessuten så må jeg jo si at office only serveren er en veldig hyggelig å spille på da:) godt med miljø der i gården ja:)

Hlstats er veldig greit å ha for å finne ut hvem man sliter mot, og for å se om man gjør noe framgang. Dessuten så forteller jo antall kills og deaths på serven nøyaktig hvor lite liv enkelte har  ' />

931466[/snapback]

humre p

Men faktiskt så er det sant at man lærer seg spillestilen til hverandre. På bf #7 der det stort sett er gamle travere...Uansett så er det et fint arbeidsmiljø på kontoret, det er ikke slik at man gruer seg for jobbe noen timer overtid hver kveld... Selv om lønnen er noe skral, så klarer vi oss da til livets opphold. Penger (kan gjerne kalle dette hlstats...) er ikke den eneste lykke her i livet...

Tror ikke vi trenger et kart til i åffis-syklusen... Når vi har jobbet så lenge under samme tak, tror jeg en forandring kan føre til et drastisk antall egenmeldinger, sykmelding eller lignende... Andre arbeidsforhold kan man finne på andre servere smile.png

Hrms ja, men folk faller jo fra hverandre etter 3 min uannsett..

Jeg må også få klage på at noen står bak andre personer når du skal snakke med dem, de tørr rett og slett ikke å vise sitt sanne jeg.

Feks på projektor rommet, nesten bestandig står det en beskjeden person bak de to representene som bruker å være der

Jeg elsker Office Only serveren!

Det er det kartet som er jevnest for begge sider, sammen med dust_2, etter min mening.

Jeg har ikke spilt CSS lenge, begynte rett etter jul, og nå ligger jeg på ca. 60 plass på ranken på bf#7. Jeg har en k/d på 1.07, ikke noe å skrive hjem om kanskje, men å gå fra 0.50 til 1.07 tok ikke så lang tid. Det er poenget mitt her.

Det er nå det vanskelige begynner føler jeg, det går ikke framover på ranken i det hele tatt, og framskritta er så små at jeg ser de ikke selv.

Jeg klarer ikke å brette huet mitt rundt at folk som Tungen og Gnoble f.eks, klarer å legge inn nesten 10.000 kills, mens jeg får kjeft av kjæresten daglig kun med 1200 kills på samvittigheten.

Ok dette blir siste gangen jeg prøver å skrive noe som helst med 40 i feber, trenger en føkkings ordbok og støttekontakt snart.

Og: det er jo ikke noe poeng å "lære" seg stilen til de beste på serveren, man burde prøve å tilpasse seg det som skjer så RASKT som mulig, lese radaren og følge med på hvem som dreper hvem hvor. Hjelper lite å banke GrapeD, når det står en stim med andre hissigpropper rett bak han :(

At jeg ikke kan si noe kort og konsist.... vi skytes godtfolk!

(sjekk fine og totalt gaye sprayen min!)

Jeg klarer ikke å brette huet mitt rundt at folk som Tungen og Gnoble f.eks, klarer å legge inn nesten 10.000 kills, mens jeg får kjeft av kjæresten daglig kun med 1200 kills på samvittigheten.

934416[/snapback]

Hehe, da kan du jo dra den konklusjonen og Tungen og Gnoble kanskje sliter litt på damefronten.... :) hehe. :(:(

Nå er det jo forskjeller på damer heldigvis, kanksje det kan være fint med en kjæreste-inni-datan :)

Kommer forresten til å ta ut ferie i noen uker fremover, om ledelsen har fått min søknad om dette... Allikevel skal jeg prøve å presse inn noen besøk på arbeidsplassen bare for å se til at de ikke dreper hverandre der, og fortsatt har et fint arbeidsmiljø. Ser iallfall frem til en meget produktiv høst!

Hehe, da kan du jo dra den konklusjonen og Tungen og Gnoble kanskje sliter litt på damefronten....  :)  hehe.  :(  :(

Nå er det jo forskjeller på damer heldigvis, kanksje det kan være fint med en kjæreste-inni-datan :(

Har jeg tatt helt feil? Trodde de fleste forhold startet på jobben.. argh.. alle disse timene med overtid, trodde virkelig jeg skulle få utelling av all min innsats, særlig blandt disse nye vikarene som kommer innom titt og ofte. Jeg frykter immidlertid at likestillingsombudet ikke er særlig fornøyd med arbeidsplassen vår, de fleste av alle ansatte er jo bare menn.. :) Foreslår herved en kvoteringsordning så vi får orden på problemet. :santa:

Flinkere enn deg ditt svin! NOOBHAX!

934928[/snapback]

næmmen... hårsår da? :)

:gayfight2:

935440[/snapback]

Genuine Powah! :sleep: ikke leke på office chatten vår da :tafse: :tafse:

woohoo, da er jeg på forumet jeg og :)

jeg fant ut først i begynnelsen av april at jeg hadde cs:s på half life 2 spillet mitt, så siden det har jeg spilt en del, men jeg er vel ikke akkurat så rutinert eller har noe særlig til skills enda. begynte vel først å spille for fullt i begynnelsen av mai, hvertfall her på office only serveren. atm er kd'en på 0,82, noe jeg ikke er spesielt fornøyd med, derfor skal jeg jobbe hardt for å komme meg oppover.

er veldig ustabil, en runde kan jeg ligge på 1,50-2 i kd, mens runden etter kan det være 0,3-0,4.

men nå har jeg en engelskeksamen jeg må lese litt til. noen som har forslag om hva jeg kan ha foredrag om innen temaet 'the us and the world'? rolleyes.gif

men nå har jeg en engelskeksamen jeg må lese litt til. noen som har forslag om hva jeg kan ha foredrag om innen temaet 'the us and the world'?  ' />

935995[/snapback]

Elvis was a hero to most

But he never meant shit to me you see

Straight up racist that sucker was

Simple and plain

Mother fuck him and John Wayne

Cause I'm Black and I'm proud

I'm ready and hyped plus I'm amped

Most of my heroes don't appear on no stamps

Sample a look back you look and find

Nothing but rednecks for 400 years if you check

-alt du trenger virre, er litt aggro politisk rap fra 90-tallet. Her har du en strofe fra Public Enemy sin Fight the Power, den gikk under rulleteksten til "Do the Right Thing" (Spike Lee), og startet opptøyer i kinosalene rundt om i USA. Dette var rett før LA-riots. Lykke til på engelseksamen p

:tafse:

men nå har jeg en engelskeksamen jeg må lese litt til. noen som har forslag om hva jeg kan ha foredrag om innen temaet 'the us and the world'?  :tafse:

935995[/snapback]

Elvis was a hero to most

But he never meant shit to me you see

Straight up racist that sucker was

Simple and plain

Mother fuck him and John Wayne

Cause I'm Black and I'm proud

I'm ready and hyped plus I'm amped

Most of my heroes don't appear on no stamps

Sample a look back you look and find

Nothing but rednecks for 400 years if you check

-alt du trenger virre, er litt aggro politisk rap fra 90-tallet. Her har du en strofe fra Public Enemy sin Fight the Power, den gikk under rulleteksten til "Do the Right Thing" (Spike Lee), og startet opptøyer i kinosalene rundt om i USA. Dette var rett før LA-riots. Lykke til på engelseksamen :)

:tafse:

936097[/snapback]

hjertelig takk, det er under vurdering tongue.png

Abercrombie and Fitch:

Det som kanskje kan forklare hvorfor tungen og gnoble har så mye mer kills enn deg er at de aldri har mer enn 5 dagers pause fra serveren, dermed blir ikke statsene deres slettet.

Tviler på at du får kjeft for 1200 kills på 6mnd, da må enten statsene dine ha blitt slettet i løpet av perioden eller så er damen din litt vel streng (eventuelt så "glad" i deg at du ikke får sløse vekk tid på CS).

Dessuten så tror jeg at de to nevnte superveteranene både spiller mer enn de fleste og har flere kills per runde. Det blir det maaaange kills av etterhvert.

Så til det med å kjenne de andre spillerene... :)

De mottaktikker man får til å fungere mot de aller beste fungerer gjerne enda bedre mot de middelmådige, det gjelder bare å prøve seg fram og se hva som funker. Jeg har mange eksempler fra egen erfaring, men skal la være å trekke dem fram siden de er litt kjedelige. Dessuten så kan man lære mye ved å følge med på hva de beste gjør.

Hehe its alive:)

joda, nå har det seg sånn at jeg ligger ikke akkurat i bunnsjiktet på score lista, statsen gir jeg faan i:P

Særlig nå som Tungen har tatt ut all overtia si på kotoret og reist til Italy... harr harr

joda, nå har det seg sånn at jeg ligger ikke akkurat i bunnsjiktet på score lista, statsen gir jeg faan i:P

Særlig nå som Tungen har tatt ut all overtia si på kotoret og reist til Italy... harr harr

937285[/snapback]

Skal bare ta en 10 dagers i Tsjekkia, men håper å få pressa inn en tur til Italy!

Har akkurat koblet opp PCen etter hjemreisa fra studiene og skal prøve å få presset inn noen timer på kontoret får å holde kjepphøye medarbeidere som Nforgiven i ørene... harr harr :):tafse:

937285[/snapback]

Skal bare ta en 10 dagers i Tsjekkia, men håper å få pressa inn en tur til Italy!

Har akkurat koblet opp PCen etter hjemreisa fra studiene og skal prøve å få presset inn noen timer på kontoret får å holde kjepphøye medarbeidere som Nforgiven i ørene... harr harr :):tafse:

937742[/snapback]

får? :gayfight2:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...