Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kowalski

Samletråd for "hvilken sang er dette"-spørsmål

Recommended Posts

Takker masse!!! ' />

fant den tilslutt, men måtte gå gjennom helvete og tilbake igjen (tok 45 minutter bare å finne den), men det var verdt. Hører den til og med på surroundanlegget, som jeg sjeldent bruker, på full guffe :iiiiik:

Edited by BcK

Rulleteksten i Scary Movie 4? Sangen som er der? den første...

Og jeg har ikke tilgang til rulleteksten nå, så kan ikke se ' />

1602560[/snapback]

[url=

Er ikke sikker på hvilke som blir spilt i rulleteksten. Let i vei...

1603117[/snapback]

Ingen av dem ;/

Noen som vet hva denne sangen heter?

Be be be baby, i think im gonna go go go crazy, i never be the same without you.

Osv osv.

var ute i helga og hørte en gammel dance/trance låt... husker minimalt av låta, men håper folk her kan hjelpe meg med å få satt sammen delene..

det er noe med "on the first day of (ett-eller-annet)" og noe med mountain i teksten.. har googlet meg rundt, men gitt opp.. er en ikke så altfor pacey låt..

EDIT: om det er first eller last ble jeg plutselig usikker på

1614572[/snapback]

hepp bumper denne siden den kom på en av de to magiske plassene nederst på forrige side :iiiiik:

Mulig jeg har oversett noe. Men jeg tror ikke den har vært oppe i denne tråden før.

Hva heter sangen i joey??

Mulig jeg har oversett noe. Men jeg tror ikke den har vært oppe i denne tråden før.

1617748[/snapback]

Long Beach Dub Allstar - Sunny Hours

1617748[/snapback]

Thanks. :iiiiik::boxed:

Haha, så du CSI nå`?

1617331[/snapback]

Joa... Men leste en artikkel om det for 2-3 år siden, men hadde glemt hva det kaltes :iiiiik:

hei denne haster ganske så takker krem mye for svar:

sangen går på the voice hele tiden (på reklamen dems blandt annet, der hvor du også ser justin timberlake, men han er ikke med i sangen)

sangteksten er ett eller annet med girl først og så where ever you are, husker desverre ikke resten av teksten, er noen negre eller noe i den duren som har den, og er rap låt så vidt jeg vet.

håper på at noen vet dette :iiiiik:

Nelly Furtado - Promiscuous Girl
Promiscuous girl.. Wherever you are.. I’m all alone.. And it's you that I want..

1618361[/snapback]

takker så meget, tror det var den sangen :iiiiik:

Noen som vet introlåta til siden vascomillboy.com?

Noen som kan si meg hva sang "nr.2" i denne filmen HER heter? den på engelsk altså :yahoo:

1620185[/snapback]

Rage Against The Machine - Renegades of Funk

Jeg leter etter en disco versjon / remix av bethoovens femte symfoni, skjebnesymfonien. Discoversjonen ble laget på 70 tallet, noen som vet hvilke sang jeg mener?

noen som vet hva sangen heter der når han gale mannen begynner å synge sammen den lille jenta? setningen starter med. anytime she got the hole world.. osv

noen som vet hva sangen heter der når han gale mannen begynner å synge sammen den lille jenta? setningen starter med. anytime she got the hole world.. osv

1622133[/snapback]

Burde kanskje skrive at det var fra Con Air? Steve Buscemi spiller Garland Greene, som synger "He's Got the Whole World in His Hands"? Søk på google, bare skriv den teksten og lyrics etterpå, så finner du tittelen.

EDIT: Ja, det var visst tittelen det. :yahoo:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...