Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
stroyern

Beste BF Minner

Recommended Posts

Jo, jeg hadde tenkt å skrive mitt beste BF minne:

Faktisk så er det beste BF minnet jeg har hatt, noen av de første kampene jeg spilte.. Når Bf var helt nytt for meg, og jeg følte jeg var I krigen liksom.

Husker at jeg skalv før min første UN match for det var så spennende ;)

samme med Bf:v når det var helt nytt..

og at jeg kunne glemme alle de gangene jeg og Lars (bigBang) har rocka rundt på tyske servere, det kommer jeg ikke til å glemme på kjempe lenge! <3

har dere noen bra BF minner??

Har bare spilt BF siden Desember, men jeg må si at å spille finalen i WinterCup med Certamen var sykt digg, en annen ting var å vinne femte div to ganger med VB ;)

Må nesten være wake da demoen kom ut.

På den tiden synes jeg det var morsomt å kjøre rundt i jeep og kjøre ned diverse fiendtlige soldater. Jeg kjørte en jeep bak en annen friendly jeep. Plutselig utifra intet kom en onskapsfull fiendtlig jeep og kjørte istykker jeepen forann meg. Heldigvis klarte jeg å bremse slik at jeg unngikk å krasje i vrakrestene som da desverre viste seg å være 2 meter oppi lufta OVER meg.

Jeg ble rett og slett knust ;)

åh

Da Milorg vant mot Dignitas, å det var tider ;)

forøvrig er det jo et godt minne fra da BF var superpop og man hang på dsr-vt og spilte på bf.no med masse kjente

åh

Da Milorg vant mot Dignitas, å det var tider ;) 

forøvrig er det jo et godt minne fra da BF var superpop og man hang på dsr-vt og spilte på bf.no med masse kjente

871706[/snapback]

Ja, det tok litt av. :sleep:

Siste runden på Bocage som axis, og vi hadde dem i rape. Hadde vi ikke tapt Midway med noen få ticket hadde det blitt full pott (3-0), men 2-1 får duge. :ninja:

tryouten i GiS, GiS vs NPS, første landskapen år1, hele TN år2 and so on

Masse gode minner gitt wub.png

må være første tn og tiden når NPS var var på topp, og når nps vant finalen på første bf compo på tg =)

Mange koselige timer på fleinsopp vt før jeg fikk meg klan var koos. Vision var veldig gøy det også ;)

Masse gode minner ja, men jeg har mest gode minner fra tiden i NPS. Men serlig den EUROcup kampen mellom NPS og a-Losers.MSI(mener det var de) da vi vant med 1 ticket. superior tok av på slutten da altså ;D

lol, det var kjipt vi vant kharkov dere vant stalingrad, faktisk helt omvendt fra hva jeg hadde tippet tongue.png

da jeg koblet opp ett anlegg til dataen! ;) da var det virkelig kamp! kommer en bombe fra lufta og huset rister! det er litt av en opplevelse.. prøv da vel! tongue.png

Det jeg vil huske lengst fra BF (og da mener jeg egentlig DC og FH, for

vanilla la jeg fort på hylla...for mye arkadepreg med tanks som lobber shells

som revmatiske giktpassienter på 80 ville ha lobba en medisinball) er nok

tiden sammen med Einar (Kybber) og André (Sussidal), og delvis også Jørn

(Kowalski) på VT, mens vi rulet i DC :ninja:

Og for dem som ikke har møtt oss (spesielt Einar og meg) i DC, og da spesielt

El Alamein Day2 og Bocage Day2, så mener jeg egentlig "Apache-flyging"

når jeg sier "spilling" :tafse:

Einar må være tidenes mest dedikerte nosegunner, og det har vært en

FORNØYELSE å spille DC med han de siste årene.

Forresten, i VIRKELIG gamledager var det jo Vidar (Galilee) og jeg som

fløy sammen da! Ah...gud så effektiv en Apache med et godt samspilt crew er ' />

Jeg har bare én ting å si til alle gamle BF-ere: GG, og GL HF når BF2 kommer p

P.S. Et av høydepunktene som admin var forresten da L33tag00 klarte å kicke HELE

serveren med "!kick @", og fant en pitteliten bug i "ingame admin" til Kevin ;)

P.P.S. Det er jo en SKAM at jeg glemte å nevne vanilla-tøsing med gode, gamle GPS.C da... :sleep::tafse:

Spoiler

jeg husker dere ble så sur når vi var på vt og jeg og kowalski skjøt dere ned med tanks smile.png

Ja, for jeg hadde hørt at dere var så gode, og at det å komme inn var så pes..

Så jeg var litt gira. Husker det godt enda gitt smile.png

Første kampen min for Milorg, jeg var så nervøs at jeg skalv på hendene. Det var en utrolig stor fornøyelse å få til alt jeg prøvde på underveis.

Ett annet virkelig godt minne er en langvarig shootout i et public game. Kartet er kharkov, ingen av lagene klarer å få overtak på det andre noe som resulterer i konstant kriging om midterste flagg.

Midt i dette løper jeg som engie, og møter plutselig på en fiendtlig engie... Ingen av oss sier noe, men begge vet at dette må resultere i en showdown oss mellom. Så der løper vi, mens vi dukker unna tanksgranater, fiendtlige assaults og bomber fra fly, i en hesblesende shootout med rifle og pistol. Begge holder seg i live i rundt 5 minutter (noe som er leeeenge når all aktivitet foregår der du er) og ingen klarer å ta den andre. Resultatet er at begge til slutt må løpe om kapp til huset på toppen for å lade, hvor jeg endelig får knivet ham. Til gjengjeld ender jeg med å bli skutt av en fiendlig assault rett etter...

Vi endte faktisk med å møtes rimelig mange ganger på ca. samme sted etter det, og det var like gøy hver gang.

Humm.. tiden med vb, helt klart.. spilte mye når jeg var i vb, og gikk ikke lei bf heller. Eneste jeg var litt sur på aZ i blant, men han er jo egentlig grei da, er litt kjipt siden jeg ikke har snakket med bf-folka fra vb på ei stund nå.

Kampen mot K.no var også morsom, at vi tok dem som allies. (Evig nervøs i starten av kampen.. redd for NicE tenker jeg ' />). Men slabben, dere knuste oss ikke direkte på stalin, ikke skikkelig. Men som axis på kharkov hadde dere oss, og som allied på stalin hadde dere oss. Ellers hadde dere ikke noe ekstremt stort overtak på først runde stalin. p

Morsomme kamper mot K.no! Beste jeg har spilt.. tida med mirage-folka er også noe jeg syntes var gøy, folka var i førsten for meg tullinger.. men det endret seg jo. :sleep:

Humm.. tiden med vb, helt klart.. spilte mye når jeg var i vb, og gikk ikke lei bf heller. Eneste jeg var litt sur på aZ i blant,

872586[/snapback]

Jeg syntes det var koz, vi kranglet litt, men vi eide som fan langt nede i divisjonene smile.png