Sign in to follow this  
CandyShot

Slike irriterende ting som skjer på bussen hjem!

Recommended Posts

Etter en lang og begivenhetsfull kveld på byen i oslo, bestemte jeg meg for å ta nattbussen hjem sammen med et par kompiser. Et valg som skulle sørge for at kvelden setter sitt punktum på en måte jeg misliker svært sterkt.

Typisk nok havner jeg på den bussen som sørger for at jeg ikke er hjemme før seint.

Etter at kompisene har sagt takk for seg og gått av står jeg igjen mutters alene bakerst i bussen ved utgangen. Klokka er såvidt over 4 og jeg er egentlig mest hypp på å legge meg. Står å titter ut av vinduet.

Bussen er ca halvfull, men jeg tenker at det er ikke noe vits i å sette seg da jeg max har 5 min igjen før mitt stoppested.

Gudene vet hvorfor jeg ikke gidder å sette meg, men jeg antar at det er fordi jeg er lat samt at alkoholen har fått nok spillerom for en kveld.

Bussen stopper å slipper av folk i et sett, og jeg står helt bakerst og lener meg mot veggen ved den bakerste utgangen.

Plutselig, ved et stoppested ca 2 min før mitt ser jeg en person løpe av gårde fra bussen og han kom fra utgangen jeg står nærmest.

Det merkelig er at jeg først bare konstaterer at han løper, før jeg oppfatter at han, denne flotte personen har vært en tur ned i min venstre jakke lomme og klart å karre til null og nix av verdi untatt ett stk hus nøkkel med tilbehør. Jeg la egentlig merke til det, men registrerte bare ikke hva det betydde før jeg så han løpe og sjekka lommene.

Nå kan mye sies om min tilstand og hadde det vært snakk om penger (jeg går forøvrig aldri med lommebok av den enkle grunn at den raskt kan bli tatt) så hadde det vært skitt au.

Men når denne fantastiske personen beiner som om purken sku vært på nakken hans for en JÆVLA nøkkel da blir jeg bare sykt forbanna, som om han noen gang vil finne ut hvor jeg bor.

Faens simple soper tyv, hadde det enda vært en hælvettes lommebok!

Det han kommer til å gjøre er å kaste den et eller annet lurt sted med engang han stopper, mens jeg må få filt en ny nøkkel for ikke å snakke om irritasjonen ved å ha blitt fra stjålet en nøkkel, med 0 verdi for noen andre enn meg selv. For ikke å snakke om hvor happy mine fakings foreldre kommer til å bli over no slikt piss.

Og for å få det klart han var for å si det politisk korrekt en person med innvandrer bakgrunn, my best guess ville vært fra somalia. Hadde han enda vært narkoman!

Nå, ikke ett vondt ord om innvandring eller noe, men faen i svarteste helvete jeg blir så sykt forbanna på slike folk.

Og selvfølgelig var han max 19 år og går antagelig på vgs fremdeles. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

3 sekunders uoppmerksomhet ødelegger en hel jævla kveld!

Det er faen ta så jeg nesten får lyst til å melde meg inn i FRP p.g.a 1 person.

Hadde jeg blitt rana på åpen gate hadde det vært helt greit, men slikt slueri som det der, faen ta.

Får så lyst til å finne denne personen og slå inn skallen på han.

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Og folk som har tenkt å spamme/skrive 1 ord kan bare holde seg til hælvette unna, da foretrekker jeg heller 0 svar.

soz for typos, men blir så forbanna når slikt skjer, første gang noensinne jeg mister en nøkkel!

Synd det. Unødvendig å bruke homse/soper som skjellsord men..

Føler med deg :blush:

Selv klarte jeg å låse meg selv ute fra leiligheten i går kveld/natt (jævla smekkdører). Måtte ringe til en kamerat som har ekstranøklene mine, og han var på landstedet sitt 1.5 time unna Torino ' />

Jeg burde jo selvfølgelig ringt til låsesmed for å få kommet meg inn, men iom at jeg ble frastjålet alle kredittkort/mobiltelefon for 2 uker siden hadde jeg nada penger.... :blush:

utlending sa du...?

860479[/snapback]

En stygg måte å si det på av meg, han var sikkert norsk statsborger, men hva skal man si genetisk opprinnelset annet sted enn norge. Ikke et vondt ord om om dem generelt, men faen ta.

jeg forstår at situasjonen må ha vært svært tragisk for begge parter. du får nøye deg med at skuffelsen hans nok ble stor, da han fant ut at han gjorde seg til slemming for en slikk og ingenting. jeg mente bare at det ikke var et sjokk da du understrekte opprinnelsen til vedkommende, mørkhudet - om jeg ikke misforstod. synd jeg har en del snille og spilleglade mørhudede kompiser, derfor kan jeg ikke hetse dem før de er slemme mot meg. :>

Kom ikke akkurat som en bombe at somaliere er gale folk da. De slåss og dreper for ingenting. Ta han dusten som drepte en på trikken i Oslo for ikke lenge siden da. Får ikke straff han, fordi han var psykisk ustabil. ALLE personer fra de landene/kulturene der ser jo ut til å være det.

Send de tilbake til landet sitt med skinke (grisekjøtt generelt) stifta fast på kroppen. De som gjør slike ugjerninger har ikke noe i Norge å gjøre.

såklart er de psykisk ustabile, de har opplevd ting vi nordmenn ikke tåler å se på tv.

(men å stjele nøkler/andre ting folk har i lommene har ingenting med det å gjøre, øv cørs. det er bare latterlig, trått og dumt. )

såklart det var en utlending... det som er synd er at det går utover de ærlige og hyggelige utlendingene.

erfaringene mine tilsier (bodd 18 år i 2013 ghettoskjetten) at de som har bodd her så og si hele livet eller er født her er hyggelige mens de som kommer fra bosnia, pakistan whatever ofte skal gjøre dritt.. jeg pleier alltid å skygge unna dem, og ofte ha en hånd i lomme om jeg står i kø en plass hvor jeg kan ense en slik idiot.

shit det suger!

akkurat da du føler det hadde vært så digg å gå ut av bussen å skyte han i foten, å bare le av han ( kanskje sparke han i trynet)

Kom ikke akkurat som en bombe at somaliere er gale folk da. De slåss og dreper for ingenting. Ta han dusten som drepte en på trikken i Oslo for ikke lenge siden da. Får ikke straff han, fordi han var psykisk ustabil. ALLE personer fra de landene/kulturene der ser jo ut til å være det.

Send de tilbake til landet sitt med skinke (grisekjøtt generelt) stifta fast på kroppen. De som gjør slike ugjerninger har ikke noe i Norge å gjøre.

860519[/snapback]

Folk blir dét de oppfattes som. Hvis vi oppfatter Somaliere som jævelske kriminelle, så ligger det dypt innlagd i psyken deres at de må oppføre seg sånn. Slik er det for alle folk. Folk ser oss på en hvis måte, og ubevisst tar vi på oss den skikkelsen de ser.

Men det er vel en slags kylling og egget-diskusjon her. Hva kom først: vår oppfattelse av Somalieren som kriminell eller den kriminelle somalieren?

Candyshot: Synd med nøklene. Dere må sannsynligvis skifte lås på huset nå regner jeg med?

Er vel ikke stor sannsynlighet for at han tusler rundt i diverse nabolag langs ruta og prøver om nøkkelhullene passer da, Angel.. tongue.png

Vel. Er mulig han ser deg i samme nabolag en annen dag, følger deg hjem og ser hvor du bor, venter til huset er tomt og stjeler alt som er av verdisaker der.

Jeg hadde ikke tatt sjansen på å ha samme låser hvis mine nøkler hadde blitt tatt av en tyv.

Vel. Er mulig han ser deg i samme nabolag en annen dag, følger deg hjem og ser hvor du bor, venter til huset er tomt og stjeler alt som er av verdisaker der.

Jeg hadde ikke tatt sjansen på å ha samme låser hvis mine nøkler hadde blitt tatt av en tyv.

860603[/snapback]

Har tenkt tanken selv, men døra skulle visstnok byttes alikevel så det ordner seg greit. Men gud hvor irriterende det var

jepp godt poeng Angel, Tenkte faktisk ikke over det :/

Samme her, Fantomas.

Hvor relevant er det for historien at han har mørk hudfarge?

Vær gjerne rasist andre steder, men hold det pisset for deg selv når du skal skrive på et offentlig forum som battlefield.no

Seriøst folkens. Det holder ikke med "ikke for å være rasist, men den jævla sotrøra ass". Bruk IRC eller bygdesenteret eller hva som helst, her holder det ikke mål.