Sign in to follow this  
PuNky

Sapphire Radeon X850XT ! !

Recommended Posts

det du gjør er å sjekke litt på de norske nettbutikkene, lete etter kort i den prisklassen du har råd til, så googler du etter tester på de kortene.

feks. "test nvidia 6800GT" eller "test ATI  X850XT" alt etter hvilke kort du har funnet frem til. hvis du har funnet frem til to kort kan du også google etter feks. "6800GT vs X800XL" for å finne sammenligninger mellom kortene, det er selvfølgelig en fordel å finne to tilnærmet like kort for å kunne sammenligne de.

når du da har funnet deg et kort, eller en type kort feks. ATI X850XT så ser du igjennom de forskjellige kortprodusentene hvordan de har bundlet kortet (hva du får med, kabler, programvare, spill), hva de har satt hastigheten på brikken til, minnehastighet osv. osv. sammenligning hele veien i forhold til hva du vil ha ut av kortet, hva du skal bruke det til og hva du har råd til er rådet jeg kan gi deg.

gå systematisk til verks.

883079[/snapback]

Jepp

Før jeg kjøpte mitt kort så så jeg igjennom 9-10 reviews for å gjøre meg opp en mening. Av mitt kort, og mulige konkurrenter

Oppdatering: Fikk nytt kort tilbake etter pcutstyr hadde kikket på det. Smeller de inn, installerer drivere, og tror dere ikke det klikker i vinkel i god gammel stil.

Frustert som en gal bestemte jeg meg nå for å prøve ALT, siden sjangsen for at jeg får 2defekte 3D Kort er mikroskopisk. Satte AGP fra 8 -> 4X og alt ordnet seg. Så nå er jeg glad! :) HL2 funker som en drøm!!

Hvor mye påvirker dette ytelsen tror dere?

Ja, men ikke slik som du tror. Les posten over din.

Hehe, har nok mye med at jeg ikke gidder å oppdatere bios driverene på mitt gamle HK. Det hadde nok løst hele floken, men får somsagt ett nytt ett om få dager, så da gidder jeg ikke.

Det ordnær seg nok, grattis med kjempekort btw! og velkommen i X850XT klubben smile.png