Simba 0 Report post Posted April 10, 2005 Som sagt så er det folk som jobber litt med en konvertering av HL1 til HL2. Full remake. Mer kan leses på Gamer.no forum. Og på Blacmesasorce.com Ser bra ut da. Skulle ta et års tid ca. Så på våren 2006 er det bare å håpe. Edit, ser nå at topicnavn er litt feil. Kan noen skrive Blackmesa istedet for blacmesa som står no?? Share this post Link to post Share on other sites
Icenor 0 Report post Posted April 10, 2005 Ahh fint for den Half Life: Source greia var skuffende. Kansje jeg skal greie HL1 likevel da Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted April 10, 2005 de hadde ihvertfall en skikkelig bråkete hjemmeside, som seg hør og bør. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted April 10, 2005 Er det ikke noen andre som driver med akkurat samme greia? Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 9, 2009 Hmm en mega bump her da. Men siden tråden er her og jeg ikke finner nyere tråder. Det skjer VELDIG mye her nå rundt modden. De har releaset en ny film. Helt seriøst en av de råere jeg har sett på lenge. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg som FAEN og 2oo9 kommer til og bli et hellig år for meg ! Ta en nermere titt på www.blackmesasource.com Og filmen ligger her : eller på siden deres!Uansett håpere denne tråden kommer opp igjen fra asken! For denne modden er noe jeg har ventet så inderlig lenge til. Med tanke på at det er Co-op muligheter og bare tanken på og spille igjennom Black Mesa sammen med en venn får jeg til og grøsse av glede! Igjen 2oo9 kommer til og bli et herlig år !!! Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 9, 2009 har sikla etter denne en god stund. gå gjennom 1'ern i ren source.....teh orgasme Share this post Link to post Share on other sites
Simba 0 Report post Posted January 9, 2009 Den der hadde jeg helt glemt gitt. Det der så onanerbart ut ja. Gleder meg som en unge til å prøve den der. Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted January 10, 2009 Jeg venter på denne modden når den er ferdig, hvis den blir ferdig. Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 10, 2009 Det som er at de vil gjøre den så bug fri som overhode mulig. De vil ikke ha noe Betafield eller Windowns tilfeller og jeg er helt enig. Jeg vil heller vente litt lengre og få et ferdig produkt enn og få et frustrerende halvferdig. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 10, 2009 prøver å gå gjennom hele HL1 i hodet mitt nå.....fader det var så mye leet i det spillet Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 10, 2009 Hehe Bck du er ikke den eneste der skal jeg si deg ! Ja og det er og blir det beste singleplayer spillet enda. VIl kansje tro Black Mesa Source topper det hele Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted January 10, 2009 Dette spillet blir såååå AWSOME!! Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted January 10, 2009 Må ærlig innrømme at dette hadde ikke jeg fått med meg før nå, men faen å kos det ser ut! Venter i spenning! Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted January 10, 2009 Bra det Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted January 10, 2009 yes please Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted January 10, 2009 Å FY FAEN SÅ DIGG!!!! Dette skal rundes!Runda HL1 for bare et par måneder siden, jævelig nice story, selv om øya mine ble pixlete etterpå. Når dette kommer ut skal jeg ta marathon og runne hele serien! Share this post Link to post Share on other sites
Kanylen 0 Report post Posted January 11, 2009 Oh boy! Snakk om perfeksjon ! Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 11, 2009 Søk på Black MEsa Source på Youtube, en hel rekke med filmer. Fy fader, klarer seriøst ikke og vente og tenk det er GRATIS også Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted January 11, 2009 You sai wot? Gief kontonr. så skal jeg sende over til de som lager! Hvem lager btw? Ikke valve? Er grafikken copy phaste fra HL2 eller? HL2 ep 2 kanskje? Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 11, 2009 står en del om det på hjemmesida. Er ikke valve, men uavhengige utviklere. Det er rett og slett HL1 med Source-utseende. De lager en 100% blåkopi av originalen, som for min del er viktigst av alt. Hadde de begynt å adde eller endre på ting så hadde det bare vært et stykke skit Selvfølgelig, det at ting får oppgradert utseende vil jo gjøre det annerledes på en måte....belysning, bedre textures osv osv. kan nok få noen ting til å se ganske annerledes ut, men lay-out, story etc. er det samme som orig Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 11, 2009 Det som hadde vært sjakk trekk her om Battlefield.no kunne ha sponset black mesa med noe, serverplass linjer ett eller annet Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 13, 2009 Skulle ta et års tid ca. Så på våren 2006 er det bare å håpe. Er alltid så moro å se på datoer våren 2009 burde bli fett som faen ihvertfall.....er utålmodig allerede Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted January 13, 2009 Dette blir SÅ nice! Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted January 16, 2009 Har funnet ut at et team driver å gjør det samme med Opposing Force. Er litt mer skeptisk til kvaliteten på den i forhold til hvor avsindig lekkert Black Mesa ser ut til å bli. Spesielt den ekstremt korte "traileren" de har laget så veldig, veldig shoddy ut. Bildene av rendra models så dog en del mer lovende ut. Hadde vært nais å fått lekt seg som Adrian Shephard i en full Source-opplevelse Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted January 16, 2009 Aldri spillt gjennom Opposign Force, er det bra? Share this post Link to post Share on other sites