ReidarAxl 0 Report post Posted April 7, 2005 Kannskje jeg legger den ut, om jeg er snill 850873[/snapback] Ja, gjør det! My name is Jack Bauer, I work with the CTU Los Angles. There's an Atomic bomb somewhere in Los Angles... Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted April 7, 2005 Forsiktig med å sende bombetrusler, vi vet begge hvordan det kan gå :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Share this post Link to post Share on other sites
ReidarAxl 0 Report post Posted April 7, 2005 hehe. stemmer det... Share this post Link to post Share on other sites
zapp- 0 Report post Posted April 7, 2005 WE'RE RUNNING OUT OF TIME Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted April 7, 2005 Nok engang vil jeg påpeke hvor utrolig digg avatar du har Zapp.. Share this post Link to post Share on other sites
Lt.Knut 0 Report post Posted April 7, 2005 grr..ville jo laste ned..funke itje Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted April 7, 2005 OH HELGA ! Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted April 11, 2005 kan noen snille tøser legge ut på nytt ? *tafse* Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted April 11, 2005 Jeg er snill!!!!! Men ikke i dag....... Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted April 12, 2005 du vet å bruke smileys axl Share this post Link to post Share on other sites
ReidarAxl 0 Report post Posted April 13, 2005 du vet å bruke smileys axl 855620[/snapback] Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted April 19, 2005 du vet å bruke smileys axl 855620[/snapback] 857020[/snapback] Det er fettern min veit du Share this post Link to post Share on other sites
Velkator 0 Report post Posted April 26, 2005 Noen som har denna filmen og gjerne vil dele litt på den? Man får mye glede av å dele vettu Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted October 29, 2014 Halo! Noen som sitter på de gamle DC-filmene? Går det an å poste i denne 9 år gamle tråden? haha 2 Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted October 31, 2014 nostalgia Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted November 1, 2014 Skikkelig BUMP Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted November 3, 2014 GODbumpen sin det ja. Skulle ønske vi hadde youtube på den tia.. Skikkelig nostaligsk om dagen Till! Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted August 19, 2015 Hei Har en del filmer og bilder på disken fra back in the days, ja Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted October 1, 2015 del ivei, talg! Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 1, 2015 Hvis du får lastet opp på google drive/ microsoft drive / dropbox kan vi legge det ut på Battlefield.no sin YouTube Share this post Link to post Share on other sites
ReidarAxl 0 Report post Posted February 21, 2018 On 19.8.2015 at 2:20 PM, Talgmar said: Hei Har en del filmer og bilder på disken fra back in the days, ja Hei Du har vel ikke den Apache-filmen? Jeg mista den for lenge siden, og finner den ikke igjen Share this post Link to post Share on other sites