Sign in to follow this  
Ugle

Post bilder av deg selv og venner på fylla

Recommended Posts

Er så forutsigbart å kalle folk som kler seg annerledes for homser, finn på noe nytt fittenerder.

(jeg støtter ikke bruk av rosa gensere, men synes det er så utvaska og kalle folk som bruker det for homser..)

827881[/snapback]

Enig, ca alle miljøer er like uniformerte, dog enkelte setter seg selv litt høyere enn andre...

Spoiler
Pitty er visst bare på gayparty ;) Rosa bånd, gensere til 2000..

Hakke no imot deg :D Bare klarer ikke sosser. Dårlig erfaringer fra Drammen.

826255[/snapback]

Sosser i drammen? ;)

826370[/snapback]

Du skulle bare visst! Fyfan noen er helt gale! Ei i klassen som heter Henriette vasker aldri klærne sine, hun brenner de og kjøper nye! Kommer faen meg med nye lindeberg, gant og andre dyre merker hver jævla dag!! :D:D

826601[/snapback]

da er man ikke soss, da er du idiot..

men tror nok hun lurer dere der..

826864[/snapback]

Hun brenner ikke klærne, men hu har så mye klær, spessielt sosseklær. Så man skulle nesten tro at hu brenner klærne.. Siden hu har nesten aldri de samme klærne på 2 ganger.

828041[/snapback]

Da er det greit. Skjønner at folk vil ha nok antrekk til at man ikke må bruke det samme antrekket mer enn 1 gang per 14 dag..

Spoiler
Pitty er visst bare på gayparty :blink: Rosa bånd, gensere til 2000..

Hakke no imot deg :blink: Bare klarer ikke sosser. Dårlig erfaringer fra Drammen.

826255[/snapback]

Sosser i drammen? :blink:

826370[/snapback]

Du skulle bare visst! Fyfan noen er helt gale! Ei i klassen som heter Henriette vasker aldri klærne sine, hun brenner de og kjøper nye! Kommer faen meg med nye lindeberg, gant og andre dyre merker hver jævla dag!! :lol::blink:

826601[/snapback]

da er man ikke soss, da er du idiot..

men tror nok hun lurer dere der..

826864[/snapback]

Hun brenner ikke klærne, men hu har så mye klær, spessielt sosseklær. Så man skulle nesten tro at hu brenner klærne.. Siden hu har nesten aldri de samme klærne på 2 ganger.

828041[/snapback]

Da er det greit. Skjønner at folk vil ha nok antrekk til at man ikke må bruke det samme antrekket mer enn 1 gang per 14 dag..

828359[/snapback]

De fleste har vel det..right?

Mitt klesskap når hvertfall den standarden

Syns tråden har vært fet så langt masse fete bilder!! Håper folk bidrar med fler. :w00t:

Greit nok at rosa lua mi er uber fet

men rosa genser blir for mye av det gode

828235[/snapback]

Helt enig, det holder med en rosa lue for at folk skal vite at man er homo. En genser i tillegg blir bare smør på flesk.

Greit nok at rosa lua mi er uber fet

men rosa genser blir for mye av det gode

828235[/snapback]

Helt enig, det holder med en rosa lue for at folk skal vite at man er homo. En genser i tillegg blir bare smør på flesk.

839677[/snapback]

riktig :blush:

Nok klær til at man ikke trenger å bruke samme antrekket 2 ganger på 14 dager? Vil det si at man trenger 14 bukser, eller at bukser og gensere tilsammen lager mer enn 14 kombinasjoner?

Blir forvirret :blush:

Jeg har iallfall ikke 14 hverdagsbukser. Kanskje 5-6...

Nok klær til at man ikke trenger å bruke samme antrekket 2 ganger på 14 dager? Vil det si at man trenger 14 bukser, eller at bukser og gensere tilsammen lager mer enn 14 kombinasjoner?

Blir forvirret :blush:

840212[/snapback]

jeg tenkte på mer enn 14 kombinasjoner, men blir fort svært likt hvis man ikke klarer å mikse veldig... Tror jeg har 12 bukser eller noe, en haug med gensere og plenty med skjorter og t-skjorter.. (men det er spesielt mange busker jeg ikke bruker.. mange av impulskjøpene..)

Pitty.. på første bildet av deg, i den første spoileren, så lurte jeg bare på:

Hva i helvette gjør den 10 åringen der?! :blush:

Blir forvirret :biggrin:

840212[/snapback]

jeg tenkte på mer enn 14 kombinasjoner, men blir fort svært likt hvis man ikke klarer å mikse veldig... Tror jeg har 12 bukser eller noe, en haug med gensere og plenty med skjorter og t-skjorter.. (men det er spesielt mange busker jeg ikke bruker.. mange av impulskjøpene..)

840709[/snapback]

der fikk jeg svaret ja.. 14 kombinasjoner no problem :lol:

meg i går på mini fest. singstar er jo alltid kos :tafse:

http://www.home.no/pwnpwnhaxx/stuff/synge!.jpg