Sign in to follow this  
Ugle

Post bilder av deg selv og venner på fylla

Recommended Posts

nå er jeg mer eller mindre "vant" med sånne folk, til tross for at jeg bor i skedsmo, men jeg sliter litt med det samme som ljungberg. Farlig det der,

kunne jo fort tatt feil på pub tongue.png

Pitty er visst bare på gayparty ' /> Rosa bånd, gensere til 2000..

Hakke no imot deg Bare

826255[/snapback]

Sosser i drammen? ;)

826370[/snapback]

Er en del fra Konnerud. Og mange tyrkere oppi 16+ alderen som går på jenter i 10-16 år alderen.

Hakke no imot deg Bare

826255[/snapback]

Sosser i drammen? ;)

826370[/snapback]

Du skulle bare visst! Fyfan noen er helt gale! Ei i klassen som heter Henriette vasker aldri klærne sine, hun brenner de og kjøper nye! Kommer faen meg med nye lindeberg, gant og andre dyre merker hver jævla dag!! ;):D

Hakke no imot deg Bare

826255[/snapback]

Sosser i drammen? ;)

826370[/snapback]

Du skulle bare visst! Fyfan noen er helt gale! Ei i klassen som heter Henriette vasker aldri klærne sine, hun brenner de og kjøper nye! Kommer faen meg med nye lindeberg, gant og andre dyre merker hver jævla dag!! :D:D

826601[/snapback]

det er da du sier:

'"brenn!" ;)

Doh! for no pisspreik ugle ' />

Neida, vi er sikkert snobber vi for bondefolk p

826178[/snapback]

Er ikke bondefolk jeg da men.. Meg og venner går kledd slik selv, syns det er fett jeg.

Hakke no imot deg Bare

826255[/snapback]

Sosser i drammen? ;)

826370[/snapback]

Du skulle bare visst! Fyfan noen er helt gale! Ei i klassen som heter Henriette vasker aldri klærne sine, hun brenner de og kjøper nye! Kommer faen meg med nye lindeberg, gant og andre dyre merker hver jævla dag!! ;):D

826601[/snapback]

Du kødder?! :D

Hakke no imot deg Bare

826255[/snapback]

Sosser i drammen? ;)

826370[/snapback]

826601[/snapback]

da er man ikke soss, da er du idiot..

men tror nok hun lurer dere der..

Nope, jeg smakte på rusbrus for første og siste gang, det var ikke mye futt i det, og ikke smakte det godt smile.png

Hakke no imot deg Bare

826255[/snapback]

Sosser i drammen? ;)

826370[/snapback]

826601[/snapback]

Somebody give her a bitchslap! huh.png

erlinggrr.jpg

824246[/snapback]

;) Ser ikke ut som en kar man vil dele rom med..

Jeg har ingen bra fyllebilder å stille opp med. Irriterer meg fortsatt at 'fylle-torsken' er sletta ;)

Kanskje det blir knipsa noen bra på kommende torsdagskveld.

Hakke no imot deg Bare

826255[/snapback]

Sosser i drammen? ;)

826370[/snapback]

826601[/snapback]

Gi henne et hint om at lindeberg faktisk har vært ut en god stund nå, og at hun like gjerne burdfe begynne å følge med på merker istedenfor å sløse spenn på idiotiske gensere for så å brenne de. Og man er bare møkk i hue hvis man shopper _så_ dyre gensere. Kjøpte meg en fin supermann hettegenser i rosa som jeg pruta fra 300 til 250 på salg i byen jeg smile.png

Gi henne et hint om at lindeberg faktisk har vært ut en god stund nå, og at hun like gjerne burdfe begynne å følge med på merker istedenfor å sløse spenn på idiotiske gensere for så å brenne de. Og man er bare møkk i hue hvis man shopper _så_ dyre gensere. Kjøpte meg en fin supermann hettegenser i rosa som jeg pruta fra 300 til 250 på salg i byen jeg smile.png

827247[/snapback]

gaydar.jpg

Er så forutsigbart å kalle folk som kler seg annerledes for homser, finn på noe nytt fittenerder.

(jeg støtter ikke bruk av rosa gensere, men synes det er så utvaska og kalle folk som bruker det for homser..)

Spoiler
Pitty er visst bare på gayparty ;) Rosa bånd, gensere til 2000..

Hakke no imot deg :D Bare klarer ikke sosser. Dårlig erfaringer fra Drammen.

826255[/snapback]

Sosser i drammen? ;)

826370[/snapback]

Du skulle bare visst! Fyfan noen er helt gale! Ei i klassen som heter Henriette vasker aldri klærne sine, hun brenner de og kjøper nye! Kommer faen meg med nye lindeberg, gant og andre dyre merker hver jævla dag!! :D:D

826601[/snapback]

da er man ikke soss, da er du idiot..

men tror nok hun lurer dere der..

826864[/snapback]

Hun brenner ikke klærne, men hu har så mye klær, spessielt sosseklær. Så man skulle nesten tro at hu brenner klærne.. Siden hu har nesten aldri de samme klærne på 2 ganger.

rosa = ikke ghey, bare søtt ;)

Trodde dette var et homseforum jeg hvor føleser bare kunne bli bretta opp? hmm kommet til feil forum da? ;)

828028[/snapback]

Rosa er fett!