Sjovan 0 Report post Posted March 15, 2008 Noen av dere som skal på Bobby Mcferrin i Oslo den 19. mai? Eller Patti Smith 3. mai i Bergen? Satan, håper jeg har råd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladskij 0 Report post Posted March 15, 2008 Uuuhuhu, bare noen få timer igjen til jeg får se Dimmu live på RMR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted March 23, 2008 Hvor mange mennesker går det i Bergenshus Festning? Mtp Metallica-konserten... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruiser 3 Report post Posted March 30, 2008 Det blir Backstreet Girls i Ålesund, Misfits i Oslo og Raumarock på meg i år. Det desiderte høgdepunktet for meg blir nok å sjå Only og Marky live, legendane! Rock out with your cock out! Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted March 30, 2008 Dipset til oslo 25 april. M.I.A. til Hove Dobbelkonsert med Busta Rhymes og Ghostface! Quote Share this post Link to post Share on other sites
AcNisse 0 Report post Posted April 17, 2008 kiss 30. mai og 1. juni, judaspriest helga etter Kiss i oslo og bergen, judas priest i trondheim og bergen Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted August 12, 2008 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! dette blir strålende! gleeeder meg såååå sykt til å se ?uestlove Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 13, 2008 Denne her frista mer for min del Snoop tilbake Tror jommen meg jeg må stikke ned til tigerstaden igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrabMan 0 Report post Posted August 13, 2008 Roots blir bra, ser frem til den Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted August 16, 2008 Immortal Technique - 3rd world tour Quote Share this post Link to post Share on other sites
Larss 0 Report post Posted August 16, 2008 Noen som var på Eric Clapton i Bergen? Jeg var og det var jævlig bra for å si det mildt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Halky 0 Report post Posted October 9, 2008 Onsdag 18. Februar 2009, Telenor Arena på Fornebu spiller ingen andre en selveste AC/DC. Den konserten skal jeg garantert få meg med og billetsalget starter allerede til mandagen. Norge blir også dems første stopp i Europa og de starter den nye store verdensturneen dems om ett par uker, en uke etter at den nye platen er ute i butikkene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rusty_ 0 Report post Posted October 9, 2008 OMG! Billetter legges ut allerede MANDAG!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted October 9, 2008 Volbeat 6.desember på Folken i Stavangah. Billett i boks, yo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sleepz 0 Report post Posted October 9, 2008 The Unholy Alliance Chapter 3 24.november anyone? biletter i boks og gleder meg Slayer-Trivium-Mastodon-Amon Amarth Unholy alliance spektrum side Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted October 9, 2008 Selveste nas kommer til Oslo den 3. november 2 dager senere kommer wu-tang clan medlemmet GZA for å fremføre klassikeralbumet "liquid swords" live Ikke nok med det, Rock The bells turneen stikker innom Norge med blandt annet Mos Def og legendariske De La Soul på plakaten. mye bra hip hop fremover! i morgen spiller Clipse, og det er vel ikke lenge til Necro spiller på blå heller. Quote Share this post Link to post Share on other sites
J.J. Polis 0 Report post Posted October 16, 2008 (edited) Ed Banger klubbkveld på Betong til onsdag, de fantastiske Justice+venner og 28. november spiller Kakkmaddafakka opp til dans på John Dee! 18 års aldersgrense på begge, om noen skulle lure. ---------------- Now playing: Giraffes? Giraffes! - A Quick One, While She’s Away via FoxyTunes Edited October 16, 2008 by J.J. Polis Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted October 17, 2008 The Unholy Alliance Chapter 3 24.november anyone? biletter i boks og gleder meg ' />Slayer-Trivium-Mastodon-Amon Amarth [url=Jeg skal, mest sannsynlig. Bodom kommer også. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogart 0 Report post Posted October 17, 2008 Har sikret meg billetter til Unholy Alliance og til fredagen på Screamfest. Gleder meg villt til å se Sodom på Betong og Immortal på Chateau Neufs storscene! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted October 17, 2008 Nokon som veit om ein kan få billettar til Metallica 17. juni på posten, eller om dei må kjøptast på nett eller pr telefon til billettservice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sleepz 0 Report post Posted October 17, 2008 The Unholy Alliance Chapter 3 24.november anyone? biletter i boks og gleder meg ' />Slayer-Trivium-Mastodon-Amon Amarth [url=Jeg skal, mest sannsynlig. Bodom kommer også. Nice, Enda bedre da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogart 0 Report post Posted October 17, 2008 Nokon som veit om ein kan få billettar til Metallica 17. juni på posten, eller om dei må kjøptast på nett eller pr telefon til billettservice? Alle billetter som selges av billettservice, kan vel også kjøpes direkte på Posten, 7-Eleven eller Narvesen... tror jeg. Ble litt usikker mens jeg skriver her... ' /> Rart om det ikke skulle gå an da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted December 16, 2008 hva med at PzN tar seg en tur til byen? denne gleder jeg meg fryktelig mye til! Artist: Dead Prez Genre: Hip- Hop tid: 11 februar sted: Jon Dee, Oslo alder: 18 år Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted February 27, 2009 Prodigy i dag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogart 0 Report post Posted February 27, 2009 ^Gotvin Tysk helaften med Kreator og Caliban (samt Eluveitie og Emergency Gate) på Betong i dag. Quote Share this post Link to post Share on other sites