Sign in to follow this  
Nildo

Siste Album

Recommended Posts

Galskap, samso!

<klippe>

Reckless er besteskiva til Adams, med Run To You som høydepunktet. Jeg liker å ha skiver å spille fremfor mp3-filer (slik som oteren.......), og må jo seff ha den ettersom Run To You er et beist av en 80-tallsklassiker.

Notorius stiller på samme måte som Reckless. Ikke mange bra låter, men et par som er reale killere. Jeg forlanger ikke mer enn tre gode låter på et album, enkel og grei policy. Akkurat som Tor Milde ' />

<klippe>

858204[/snapback]

Er run to you på Reckless da? Har ikke hatt noe Bryan Adams i huset siden et simpelt tyveri tidlig på 90-tallet men er ikke Run To You på den som kom ut før Reckless? Uansett så er det ultraklassiker. Har moret meg litt med å høre på Lenny Kravitz i det siste. Jeg synes Lenny er flink men ikke spesielt original, låtene hans hopper hit og dit i stil og legger seg veldig nært et eller annet man har hørt før. Sjekk "Again" med Krawitz og innbill deg at Bryan Adams synger - man må faktisk anstrenge seg for å peke på forskjellene. Og å bli bortimot fullstendig planket av rockens tributeartist nr 1 understreker

På den annen side: HERRRRRRRRRRRREFREEEEEEEEED du kjøper da ikke Notorious, det er bortimot det dårligst Duran Duran har laget. Håper inderlig at du har Arena (faktisk kanskje det beste livealbumet jeg vet om), Seven and the Ragged Tiger og Rio fra før. Får ikke å snakke om Arcadia albumet So Red the Rose som faktisk er ENORMT BRA! (Mitt siste tilskudd på 80-talls samlinga)

Ellers så er Madrugadas The Deep End nok til å fylle smilehullene mine i minst en uke framover. *digge digge digge*

Reckless er hit-albumet ja Heinkel, går faktisk på B&O-en her akkurat nå til ære for deg.

Duran Duran-albumet er jo ikke akkurat krem tvers gjennom, men Notorious er feit nok.

Mann oh mann, som jeg er drit og bort lei av Antony & The Johnsons nå. Mangler bare at han stiller opp på Skavlan så er ringen sluttet. Pføy!

Nye skiver i dag/går:

Gang Starr - Daily Operation

Gang Starr - Moment Of Truth

Edan - Beauty And The Beat

Galaxie 500 - Today

Galaxie 500 - On Fire

Galaxie 500 - This Is Our Music

Galaxie 500 - Uncollected Galaxie 500

Sånn som en kommentar til de siste fire, så kjenner jeg de ganske godt fra før men har aldri kommet så langt som å kjøpe dem før. Men, når man har hatt mp3-filer i noen år så er det på høy tid å ta ansvar og kjøpe inn :boxed:

Box også:

Louis Armstrong - The Complete Hot Five and Hot Seven Recordings

Den plasserer seg solid på topp 5 box-sets ever!

edit: Audun, din tamp tongue.png

Den måtte jeg kjøpe til 229 i fjor, og nå er den på np!

Forelsket meg i Mike Patton og skaffet:

Faith no more - angel dust

mr. bungle - california

tomahawk - mit gas

fantomas - the directors cut

Fantômas - Delirium Còrdia

første skiva jeg kjøpte av dem. Sitter igjen med blanda følelser. Hele skiva er én sang som tar deg gjennom en operasjon (@ human) Er dette en skive som kan representere de andre utgivelsene? skal som sagt se dem på roskilde, og jeg hater å dra på konsert uten å ha hørt noe som kan bli spilt.

Pink Floyd - Dark Side of the Moon

Likanes smile.png

edit: dårlig beskrivelse av Fantômas albumet..det må faktisk høres

Og så klinte jeg til og kjøpte Jim Stärk også. Du verden, dette var behagelige saker. Det høres riktignok ut som de Stärke karene har tatt en overdose James Taylor før de gikk i studio når de spiller på de beste - men overdose James Taylor var da også en av de måtene jeg vurderte å dø ung på....så jeg var vel disponert for å like dette :boxed:

Hva er egentlig poenget med den kopisperren?

Det eneste kopisperren på bigbang-skiva hindret meg i var å høre den på discman'en på vei tilbake fra platekompaniet. Resultatet var mye banning, og at jeg måtte kopiere albumet inn på dataen, for så å brenne det ut på en cd som lar seg spille av på vanlige spillere... :boxed:

siste innkjøp gjorde jeg i kjellern (LP-skiver som mamma og pappa har lagt bort for godt)

Pink Floyd - The Wall

Mozart - Figaros bryllup

Mozart - Tryllefløyten

Mozart - Best of

Vivaldi - Best of

Bach - Best of

Beethoven - Best of

Er i det minste positivt at han "kjøper" dritt da.

Hei Gaute Rustad

Vi vil med dette bekrefte at vi har mottatt din ordre:

1 stk THULSA DOOM - Keyboard, Oh Lord! Why Don´t We?,

Nettobeløp  119,50

1 stk NICK CAVE & THE BAD SEEDS - Abattoir Blues/The Lyre Of Orpheus (2CD),

Nettobeløp  59,50

1 stk AMULET - Freedom Fighters (2CD),

Nettobeløp  59,50

Totalsum inklusiv Frakt og gebyr  268,50

I tillegg bestilte jeg omsider QOTSA - Lullabize to Paralies fra play.com.

The Grateful Dead - Anthem of The Sun

America - America

Jimi Hendrix - Axis: Bold as Love

Jimi Hendrix - First Rays of the New Rising Sun

Jimi Hendrix - Blues

Pink Floyd - The Piper At The Gates Of Dawn

Booker T & The MG's - Green Onions

Derek And The Dominoes - Layla

Fairport Convention - Unhalfbricking

Stephen Stills - Manassas

Van Morrison - Moondance

Damien Rice - O