Vargasi 0 Report post Posted February 22, 2005 hei jeg har nettopp kjøpt WoW og er ubern00b.. hvilken rase er best?? hvordan kommer man seg ut av der man begynner?? for å kjempe mot andre og sant? jeg har lite peiling på warcraft håper noen kan gi tips og sånt annet som er nødvendig... Mvh en ubern00b i Warcraft Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ugle 0 Report post Posted February 22, 2005 Har vi ikke et wow forum her da. Forside > Battlefield.no forum > Spill > MMORPG > WoW Quote Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted February 22, 2005 Jo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted February 22, 2005 Hva du skal være velger du etter hva du vil være egentlig. Alle har sine spesial områder og svakheter. Så velg etter hva du syns er tøffest For og komme seg ut det er starter må du snakke med de folka som har et "!" over hodet sitt. Da får du et quest av dem, gjør det som står der og lever questet til rett person igjen, de du skal levere ferdig quester til har et gult "?" over hodet. Etterhvert som du gjør slike og dreper NPC (datastyrte fiender) får du xp points. Når du har fått nok xp vil du gå opp i level og bli sterker og sterke. Ved og følge questene vil du komme til nye steder hele tiden som du også kan ta enda fler quester som leder til andre steder osv osv. Vil gå endel tid før du kommer til og møte andre pvp fiender, siden de gjerne oppholder seg på steder som krever at du har en mye høyere level enn du har nå. Men bare jobb deg oppover i level, ta quester så blir du sterkere og sterkere, og du vil finne mange nyttige ting i loot'en du får Etterhvert som du spiller vil du ganske enkelt forstå åssen spillet er bygd opp, er ikke vansklig i det hele tatt så bare vær tolmodig og jobb deg fremover Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arachnar 0 Report post Posted February 23, 2005 Ikke glem at hvis du skal drepe menneskestyrte fiender, er PvP serverne de gunstigste Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vargasi 0 Report post Posted February 23, 2005 kan noen hjelpe meg i gang med WoW slik at jeg kan komme meg litt langt?? vi kan ta den dag eller noe på vt( du bestemmer tid ) det hadde vært fint du kan nå meg på: [email protected] eller bare poste her Mvh Snoopy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Touché 0 Report post Posted February 23, 2005 Du kan jo starte med å definere langt? spillet fungerer nemmelig ikke sik, og forstår du deg enda ikke åp¨hvordan spillet fungerer, kan du nesten gi opp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 15, 2014 Kan ærlig si at Warlords of Dreanor er den beste expansion pakka siden WOTLK, er kjempe fornøyd! Bare du ser bortifra 5 timers que (men logga på i 11 tia å har spilt helt fram til nå) De har også satt ned maks antall spillere på hver server, å det nye quest/quest item systeme funker bra når det er såpass mange spillere (er ikke lengre at ting blir gråa ut når andre spillere tagger dem, hvis det ikke er vanlige mobs som du må drepe eks. 5 stk av) Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted November 16, 2014 Årets bump Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted November 17, 2014 Virker lovende ut til nå, men ingen flyingskill på lvl 100? WTF??????????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 17, 2014 Mulig det kommer senere, Hawk. Og ja. Så fort dem ordner server kapasiteten nå etter at dem endelig har klart å stabilisere serverne, blir dette en jææææææævlig bra expansion. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted November 17, 2014 Kun groundmounts er en jævlig stor nedtur for min del..... Greit nok at du må holde deg på bakken til du er ferdig levla tho. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted November 17, 2014 Men til deg Vargasi. Du kan søke opp hjelp til quests og ting og tang på wowhead. Du finner og mye info om hvor du finner forskjellige ting. Bare søke gjennom databasen. Noxxic er og en fin side som forklarer de forskjellige klassene. rotasjoner, spec og gear osv..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 17, 2014 Haha Hawk, trorVargasi har spilt lengre enn deg nå, men human.. Ingen flymounts er ganske fantastisk, endelig må du faktisk tenke litt istedenfor å bare fly rett over objektivet, og combat på mount systemet i nagrand er fantastisk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted November 17, 2014 Åja.... lol.... så ikke datoen på innlegget... trodde det var han som begynnte nå jeg Men har nok noen år på baken selv med wow før min tid i dayz Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 17, 2014 As we previously posted the realms in Europe, the Americas, and Oceania had rolling restarts to pick up hotfixes to address some gameplay issues. During this time we also further extended the raised maximum realm population in these regions. While the increase in realm population has allowed more players access to the game, we continue to also see realm queues on heavily populated realms.To address the queues for these realms we are currently working on expanding the instancing tech we deployed earlier which allowed for additional copies of Draenor. weeeee Quote Share this post Link to post Share on other sites
Richard-93 6 Report post Posted November 18, 2014 var rimelig kjedelig å være nr 3000 og sitte i en 4-5 timers queue.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 19, 2014 Kompis av meg logget på Stormscale rundt 10 tiden i sta. Ikke noe queue. Ser ut som det har forbedret seg, dramatisk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 19, 2014 Jepp, spiller du også på Stormscale human? Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted November 19, 2014 Holder til på Twisting Nether. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Java 25 Report post Posted November 20, 2014 Outland queue times <3333 Quote Share this post Link to post Share on other sites