Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kong Kord

Post bildet av dyret ditt v2.0

Recommended Posts

Bilde fra slutten av august av boxern min.

519424.jpeg

Der varn ja :D

Fine hunden..

Og hester.. skumle!

Har virkelig ikke peiling på hva som er grunnen.. Men det er så mange dyr jeg syns er skumle.. Selv om hester helt sikkert er supersnille flesteparten av de, så kan vel ikke jeg noe for at jeg syns de er skumle. Og når de ser supernervøse zaxo komme, så blir vel de også litt mer skeptisk, som igjen øker min nervøsitet.. Ikke gudd..

Neida, jeg skjønner det.. :D Akkurat som om jeg er liiiivredd for griser, selvom de aldri har gjort meg noe tongue.png

Men hester er ålreite dyr, sånn egentlig :D

Utrolig fin den hesten din, PrinsesseMariell. Den pintofargede. Digga bygningen :D

Gahh, er så misunnelig på dere med hest og/eller hund. Helt sjuk etter å få dyr igjen.

og når de ser supernervøse zaxo komme, så blir vel de også litt mer skeptisk, som igjen øker min nervøsitet..

hahaha, sorry offtopic!

Bilde fra slutten av august av boxern min.

519424.jpeg

Trodde det var en sinna kanin til jeg trykket på bildet. Men nå serjeg hvor eier og hund ligner hverandre! Haha, jeg som kun trodde det var slik i Donald!!

Fikk et smått genialt bilde her på julekvelden^^

554122.jpeg

Og der fikk ikke jeg noe mindre lyst på hund... Damn tror du definitivt har den kuleste boxeren jeg har møtt!

554122.jpeg

Og der fikk ikke jeg noe mindre lyst på hund... Damn tror du definitivt har den kuleste boxeren jeg har møtt!

Du kan LETT få låne henne en ettermiddag, jeg bruker daglig 2 til 3 timer tur på vår alles boxer, og det virker bare som en oppvarming for henne. hun er rundt 7 måneder nå og er midlt sagt PROPPFULL av energi.

Jeg har hatt både labrador og golden før jeg fikk meg tak i en boxer, men er en overgang som ikke kan måles. Boxeren er rett og slett en veldig eierkjær hund, leksom, snill og utrolig godt lynne.

MEn sko, fjernkontroller, briller, mobiltelefoner etc bør legges på en utigjengelig plass;) evt vetrinærutgifter bør også legges til i budsjettet da de fort finner på og spise hvit fluesopp etc.

Jeg har skaffet meg en japansk spisshund ved navn TinTin. Han er nå 7 mnd gammel og proppfull av energi :)

bilde2.jpg

bilde3.jpg

bilde1.jpg

554122.jpeg

Du kan LETT få låne henne en ettermiddag, jeg bruker daglig 2 til 3 timer tur på vår alles boxer, og det virker bare som en oppvarming for henne. hun er rundt 7 måneder nå og er midlt sagt PROPPFULL av energi.

Jeg har hatt både labrador og golden før jeg fikk meg tak i en boxer, men er en overgang som ikke kan måles. Boxeren er rett og slett en veldig eierkjær hund, leksom, snill og utrolig godt lynne.

MEn sko, fjernkontroller, briller, mobiltelefoner etc bør legges på en utigjengelig plass;) evt vetrinærutgifter bør også legges til i budsjettet da de fort finner på og spise hvit fluesopp etc.

Hehe nice :christmasph34r: Slite ut henne virker som en umulighet ja. Virkelig.

Hmm gammel bikkja åt sopp så det var nesten skummelt, men ble aldri syk. Trodde hunder kunne det der jeg :)