Kong Kord 1 Report post Posted January 20, 2005 Kong Kord presenterer pinnedyret Frank Frank er ett av to pinnedyr her i huset. Pinnedyrene kan bli en 10-15 cm lange De er som regel et resultat av jomfrufødsler Hanner er meget sjeldne De må ha det fuktig og sprayes 1 gang for dag Føden er stort sett bare bringebærblader Quote Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted January 20, 2005 artig å tråkke på ok da , tar det tilbake Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kong Kord 1 Report post Posted January 20, 2005 Fy! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kowalski 0 Report post Posted January 20, 2005 Ellers har jeg lite å skilte med edit: Vanvittig bra husdyr, må skaffe meg noe slikt selv! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bioneuf 0 Report post Posted January 20, 2005 Hehe, så de solgte sånne for 25,- på dyrebutikken her. Trodde de var for å mate sånne svære edderkopper med først jeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
manjana 1 Report post Posted January 20, 2005 :mrgreen: Det der er et insekt, ikke det dyr Han her derimot, er et virkelig dyr. eller et annet dyr jeg kjenner: :mrgreen: :mrgreen: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lokish 0 Report post Posted January 20, 2005 Baron: Bildene er litt gamle, skal se om jeg kan få tatt noen nye Morsomme pinnedyr, ser jo ut som en levende trestokk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Butcher 0 Report post Posted January 20, 2005 Min übermacho chihuaha, poserende på skrivebordet Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted January 20, 2005 Hehehe Stor takk til manjana som poster "The Beauty and the Beast" Go figure it out Kox=pus K3mIT=Untamed beast Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fubar 0 Report post Posted January 20, 2005 Her er dyret mitt, dvs nå bor det hos modern... fanget i et øyeblikk hvor den gamle skrotten på snart 13 år koser seg med en dorullkjerne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted January 20, 2005 Kongen: Frank er en av 2 pinne dyr... Åssen i helv*te ser du forskjell da ? Kan være Kåre på bildet Edit: poster bilder av mine kaniner snart; type hybel.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fubar 0 Report post Posted January 20, 2005 Det jeg lurer på er om de pinnene brenner godt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted January 20, 2005 Gud så herlig vovve fubar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted January 20, 2005 Det jeg lurer på er om de pinnene brenner godt? De selges som opptenningsved "with an attitude" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted January 20, 2005 Å "ta seg ein pinne" får ny mening. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smule^ 0 Report post Posted January 20, 2005 Her er mine 4 katter:) Mamma gråpus lille untitled svarte pusen tvillingbroren Og Storebror Labben Quote Share this post Link to post Share on other sites
bingan 0 Report post Posted January 20, 2005 Haha. Bikkja di Rex minte meg om Jack Torrance! Hugo, marsvinet mitt: What a beauty :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
manjana 1 Report post Posted January 20, 2005 Her er dyret mitt, dvs nå bor det hos modern... fanget i et øyeblikk hvor den gamle skrotten på snart 13 år koser seg med en dorullkjerne. <{POST_SNAPBACK}> Ja det var vel alt som var igjen etter din helaften foran PCn Quote Share this post Link to post Share on other sites
redux 7 Report post Posted January 20, 2005 Kjennes de ut som pinner også eller ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
manjana 1 Report post Posted January 20, 2005 Kjennes de ut som pinner også eller ? <{POST_SNAPBACK}> Fubars ****? Aner ikke. Men kjenner jeg ham rett, stiller han gjerne opp om du spør. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OddA 0 Report post Posted January 20, 2005 mmm, pinne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fubar 0 Report post Posted January 20, 2005 På seg selv kjenner man andre manjana, men hvordan går det med julegaven du fikk av K3rmIT? Det ser ikke ut som du helt fikser å håndtere den. Men hårfrisyren din ser jo fin ut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
manjana 1 Report post Posted January 20, 2005 Jaja, han kjøpte likt til alle. Jeg klarte i hvertfall å pakke opp min :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fubar 0 Report post Posted January 20, 2005 Jaja, han kjøpte likt til alle. Jeg klarte i hvertfall å pakke opp min :-D <{POST_SNAPBACK}> Det forteller vel en hel del om familien? Quote Share this post Link to post Share on other sites