Enviro 0 Report post Posted November 29, 2004 Hei! Jeg er nettopp blitt bitt av battlefield-basillen. Et utrolig bra spill Problemet er når jeg flyr heli (DC)og det er boter/kjøretøy foran meg som jeg skyter på, og de skyter tilbake. Da hakker det forferdelig, og jeg får store problemer med å manøvrere. Hakkingen slutter like etter de er ute av skjermen. Er det det at skjermkortet ikke takler at det skjer så mye på en gang? Jeg har prøvd å stille ned Effects Quality i options, men det er like ille. Jeg har så langt kun spillt i single player, og med relativt mange boter (200-400%) Specs: Amd 64 1,8GHz 2800+ 2x512 Twin Mos Sapphire Radeon 9800Pro Instillinger: Quote Share this post Link to post Share on other sites
slabben 0 Report post Posted November 29, 2004 sett alt på low utenom view distance Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shai 0 Report post Posted November 29, 2004 Det like gjerne være lydinnstillingene dine som skaper problemene. Skru på Hardware Acc, og sett ned lydkvaliteten (til 22 evt 11). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Raffen 0 Report post Posted November 29, 2004 Kan jo alltid prøve tweak-guiden til bf1942, antar det gjelder for desert combat også. Jeg syntes den funka veldig bra ihvertfall. Hvis du ikke gidder, er det ihvertfall et tips å droppe shadows og lightmaps. Antall lykanaler kan vel også justeres noe, men helst ikke for mye da... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decco 0 Report post Posted November 30, 2004 skal jo ikke hakke med den pc'n der da, er nok lyd som shai sier Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enviro 0 Report post Posted November 30, 2004 Når jeg tenker etter så har jeg lydinstillingene ganske høyt. Husker ikke eksakt. Jeg har sett litt på den tweek-guiden, og skal gå gjennom når jeg kommer hjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enviro 0 Report post Posted December 1, 2004 Jepp, jeg hadde lydkvaliteten på 44kHz, og channels på 64 Når jeg justerte ned hakket det ikke i det hele tatt. I tilllegg gikkk jeg gjennom den tweek-guiden, noe jeg anbefaler andre som sliter med ytelsen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
carlh 0 Report post Posted September 4, 2007 Jeg sliter med noe av det samme her, men dette kom PLUTSELIG... Jeg har spilt spillet i mange uker (litt noob da), men idag så plutselig hakker det så jeg ikke greier å løpe rett engang! Virker som om det hvert sekund eller oftere er noe som trekker meg til høyre. Samme skjer med alt jeg ser på... Noen som har erfaringer å dele? Jeg har satt ned video VELDIG og samme med lyden, uten at det har hjulpet. Installerte også (aaaaaner ikke om det er sammenheng her) Nokia Software Updater på pcen, men har nå tatt system restore tilbake før dette inntraff. HJELP!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted September 10, 2007 På single player eller internett? Hvis det er internett kan det like gjerne være noe gærent med linja di. Quote Share this post Link to post Share on other sites