Sign in to follow this  
PhoeniX

logitech mx 510 eller Microsoft intelli v4.0?

Recommended Posts

uff, bruke masse penger på musematte

gjorde det selv i mine yngre dager!

nå har jeg ei filtmappe, amerikansk flagg som motiv, kjøpt for noen usle dollar på wallmart, og den slår knockout på alt annet jeg har prøvd.

Jeg fikk Logitech MX510 for noen dager siden, synes det var for stor og klumpete. Ble skuffa! :(

Likte MX310 bedre.

Likte MX310 bedre.

Har 310 selv, og er egentlig veldig fornøyd med unntak av at "spesial-knappene" streiker ingame nå og da, må restarte. Det kan være windoze dog. Men har latt meg friste av nye razor-musa... virker vass :lovecrazed:

Anyways, til trådstarter: func er kongematte, og hvis den er for liten, da er noe galt med oppsettet, ikke musematta (imo)... størrelsen er glimrende! :(

Jeg fikk Logitech MX510 for noen dager siden, synes det var for stor og klumpete. Ble skuffa! :(

Jeg har MX510 og er godt fornøyd. For meg kunne den faktisk vært enda litt større, men det er ingen big deal.

Eneste som irriterer meg med MX510 (det er forsåvidt samme problem med alle mus nå) er at tommelknappene har feil plassering. De sitter så høyt at man må løfte tommelen for å bruke dem (og da mister ihvertfall jeg grepet på musa, så jeg ikke kan løfte den), og dermed blir de ubrukelige i spill. På den gamle musa mi (en eldre Logitech-mus med ball) satt tommelknappen helt nederst. Dermed var den perfekt som hoppeknapp i Quake, så jeg kunne strafejumpe, rocketjumpe, osv perfekt uten å måtte ty til lame scripts, som mange andre måtte. I BF er det ikke like viktig å time hoppinga riktig, men det irriterer meg likevel. Nå har jeg jo en knapp mindre innen rekkevidde enn det jeg hadde før.

Jeg har MX510 og er godt fornøyd. For meg kunne den faktisk vært enda litt større, men det er ingen big deal.

Eneste som irriterer meg med MX510 (det er forsåvidt samme problem med alle mus nå) er at tommelknappene har feil plassering. De sitter så høyt at man må løfte tommelen for å bruke dem (og da mister ihvertfall jeg grepet på musa, så jeg ikke kan løfte den), og dermed blir de ubrukelige i spill. På den gamle musa mi (en eldre Logitech-mus med ball) satt tommelknappen helt nederst. Dermed var den perfekt som hoppeknapp i Quake, så jeg kunne strafejumpe, rocketjumpe, osv perfekt uten å måtte ty til lame scripts, som mange andre måtte. I BF er det ikke like viktig å time hoppinga riktig, men det irriterer meg likevel. Nå har jeg jo en knapp mindre innen rekkevidde enn det jeg hadde før.

må si meg enig der men bruker ikke knappene så mye in-game

Nå er Diamondback Chamelon ukens tilbud på Komplett forresten. 498,-

Løp og kjøp!!

;-S

Alle tilbuda til komplett denne uka var jo til å sikle etter.

Diamondback Chameleon kommer på døra mi iløpet av kvelden :) Bestilte sånn hjem på kvelden og ser på sporinga den er i trondheim.

Litt kjipt å bytte ut MX1000 musen men jeg greier ikke å venne meg til den musen og nå har det gått en del uker med gaming.

Og du som hypa opp MX1000 musen noe så jævlig.. bombe at du forandrer mening etter et par uker som vanlig. "Mr. Hype"

Og dere har hatt hvor mange muser før ? 1 ?

Har jeg sagt Razer Diamondback er best ? Nei jeg har ikke testet den engang jeg bare kjøper den fordi jeg greier ikke å venne meg til MX1000 musen.

MX1000 er fortsatt en dødsrå mus, har ikke sagt noe annet.

Det er dere som har ett problem som dilter etter hver eneste ting jeg sier er bra. Jeg skifter hardware raskere enn dere pynter på neglene deres. :lovecrazed:

Man kan umulig få testa en mus etter 1 dag som jeg gjorde i threaden dere henviser til. Imponert ble jeg og fortsatt er jeg imponert over MX1000 men med tid tida jeg har investert i den så har jeg fortsatt ikke skjønt meg på musen kanskje grunnet negative akselerasjonen som den har fått heavy kritikk for.

Har noen sett denne musmatta. Skal innrømme jeg selv har func, men skulle jeg valgt igjen hadde det blitt qpad tror jeg. Trenger stooor matte, og funcen har ekkle gummilister som er i veien. Overflaten skal vist være kjempbra og slitesterk osv osv

Aimen min har begynnt å dirre nå med musen jeg har, som er en 70krs Labtechmus, som jeg bruker på en oppskrapa trepult. Så idag skal jeg få en MX510 og en steelpad i posten. Får se om jeg blir pro nå da :lovecrazed:

Satt også inntil nylig med en sånn logitech-sak til 90 kroner og vanlig trepult bare...

Men jeg kom sikkert på bedre tanker ellernoe, for nå går det i Razer Diamondback + en funcmat...

Det er mildt sagt utrolig mye deiligere å spille, men jeg tror ikke man spiller nevneverdig bedre med nyere mus.

:lovecrazed:

Kjøper noen Intelli4.0 kommer jeg til dere og slår dere med tastaturet mitt.

Etter 2 år med Intelli3.0 var jeg storfornøyd med den, men den var desverre slitt ut. Bestemte meg for å gå for IE4.0 siden 4.0 er jo 1.0 mer enn 3.0. Tabbe! Etter 4 uker varvenstre museknapp så sløv at jeg ikke kunne spille fps med den, og da var det tilbake til IE3.0

Forresten, vet noen om man kan kjøpe IE3.0 enda noensted?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this