Sign in to follow this  
PhoeniX

logitech mx 510 eller Microsoft intelli v4.0?

Recommended Posts

Hvilken av disse to musene burde jeg ha med hvilken matte??

Kom med erfaringer og ikke whine om at den ene er bedre enn den andre eller dra inn noen andre muser!!

takk for all hjelp!

Kjøpte en pakke med MS i4.0 og steelpad 4s.. Kjempeflott det. Grusomt, ja rent perverst nøyaktig. Men etter et halvt år begynte venstreknappen å svikte, så nylig kjøpte jeg Logitech MX510, og er enda mer fornøyd. Sånne teflonklistremerker til å ha under muse er vel nødvendig, hvis man ikke vil ha sånn stygg skrapelyd når man drar musa over den. Mulig det følger med matta.

Gå for Logitech MX510 og Steelpad 4s er mitt tips.

MX510 og fUnc er en god kombinasjon. (bruker selv MX500 og fUnc) Eneste minus med fUnc er at den kanskje ikke er stor nok for noen. Uansett, harde og kalde matter som Icemat og steelpad hadde jeg ikke godt for. Hvertfall ikke Icemat, den er litt for høy og dermed får du en hard kant mot håndleddet.

Egentlig alle lave matter i plast er bra sammen med MX-serien mener nå jeg..

;-S

har sett en del på fUnc surface 1030 og har så grådig lyst på den :cool:

og mx 510...burde jeg kjøpe skates eller noe lignende??

microplex selger noen designet spesielt for mx 5** serien..burde jeg kjøpe det i tilllegg??

og hvor er fUnc billigst, og hvor er mx 510 billigst??

har sett på fUnc på microplex men det er så dyr frakt....

takk for all hjelp!

Kjøpte min IE4.0 og fUnc og teflontape på databutikken.com. Veldig fornøyd med kombinasjonen. Har også en IE3.0 og RatPadz, som også fungerer greit. Mange mener at Allsop-matter er enda bedre enn fUnc, men jeg har ikke testet det. Sjekk ut etpar tester/priser/etc på den også eventuelt.

Har aldri hatt behov for ekstra teflon-føtter på MX-mus med fUnc-matten. Kjøp heller en boks med "glidemiddel" for musmatte, virker best til plastmatter (ikke på allsop :cool: ) og kanskje dem av metall. F.eks. fUnc Superglide.

;-S

når jeg tenker meg om så vil jeg ha en matte som er hard og slitesterk..så jeg har veldig lyst til å gå for icemat black 2nd edition + logitech mx 510 :cool:

Stikk ned på Digital Impuls (rett ved siden av gamle Komplett) i Oslo og spør om å få kikke på musmatter... Ligger et og annet demoeksemplar der vil jeg tro.

;-S

skal vel ta en tur dit en dag..men er det noen som synesat func surface 1030 er liten??

har veldig lyst på den men vil ikke ha en for liten matte...

Ok.. Har bare en ting å si: Icemat suger!!!

HØy friksjon, mye støy. Prøved du å ta på "speed fix" på den, klarer ikke optisk mus å virke ordenlig :cool:

;-S

Ok.. Har bare en ting å si: Icemat suger!!!

HØy friksjon, mye støy. Prøved du å ta på "speed fix" på den, klarer ikke optisk mus å virke ordenlig  :wub:

;-S

jeg har driti i icemat'en og tenker på func surface 1030...

men er det noen som synes den er for liten??

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this