Sign in to follow this  
Safe-Keeper

"Kontroller skjærminstillingene dine?"

Recommended Posts

Saken er at jeg har to PD'er. Den ene er en bærbar PD og tilhører min mor og er forferdelig når det gjelder å spille spill. Jeg har gitt opp å spille Galactic Conquest på den siden runden bosktavelig talt er over før jeg er ferdig med å lade kartet. Jeg er forbauset over at BF1942 i det hele tatt started på den...

Den andre er en "Desktop" PD som har 256 MB RAM og et nytt grafikkort... og som ikke virker.

Hvis jeg prøver å starte den står det bare "kontroller skjerminstillingene dine" på skjermen (på tysk, attpåtil). Problemet er at jeg ikke kan forandre noen av instillingene uten skjerm, og uten å fikse instillingene kan jeg ikke bruke skjermen!

Må jeg sende PDen inn til reparasjon eller gripe til øksen, eller har noen et forslag?

------------

PS: Staves det "skjerm" eller "skjærm"? Og jeg som trodde jeg var så flink til å stave og greier...

Personlig Datamaskin, dummen :tafse: .

Prøv å endre innstillingene fra safe mode (trykk F8 under oppstarten - etter at diskene er listet opp osv, men før windows begynner å "loade")

Selv pleier jeg å løse sånne problemer vha remote desktop, men det har du neppe aktivert hvis du ikke har hatt bruk for det :tafse: