Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ghad

Norsk RO team

Recommended Posts

Jeg har sykt lyst til å spille litt kamper i RO, og da helst sammen med mange nordmenn på mitt lag.

Tenker vel egentlig ikke på å danne noen klan helt enda, bare i første omgang få mekket noen kamper, så vi kan få testet dette.

Jeg spilte en pcw med en britisk klan i sommer, og kan love at dette er utrolig intenst med skikkelig teamplay!

Hvem er interessert?

Kan sikkert være med litt, men blir i så fall ikke med før vinteren nærmer seg og fotballsesongen er på hell.

hadde sikkert blitt sykt bra... har aldri spillt RO med teamplay før, annet enn 2-3 andre på public serveren som prøver å ta en plass sammen..

Kan være med jeg ' />

Men vil nok ikke være så stabil grunnet møtterføkt pc som klikker hver gang det er noe "viktig" jeg driver på med på pc'n p

hadde vært morro å komme igang med noen litt mer seriøse kamper ja.......men:

Reply from 128.39.41.1: bytes=32 time=164ms TTL=255

Reply from 128.39.41.1: bytes=32 time=111ms TTL=255

Reply from 128.39.41.1: bytes=32 time=134ms TTL=255

Reply from 128.39.41.1: bytes=32 time=130ms TTL=255

Ping statistics for 128.39.41.1:

Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 111ms, Maximum = 164ms, Average = 134ms

Hvordan du som gamer holder ut det der fatter jeg ærlig talt ikke, hehe.

Tror ikke jeg kvalifiserer siden jeg ikke har spilt ro men er det bare morro kamper er jeg gjerne med laster ned nå.

Men har erfaring fra klan spill.

Er en brukbar fps spiller og så med litt øvelse burde det gå.

Hvordan du som gamer holder ut det der fatter jeg ærlig talt ikke, hehe.

Jauv...det har vært bra fra mai fram til nå da...sånn ca. Nå har en haug med nye folk flytta inn, og det første de gjør er jo å laste ned stæsj døgnet rundt.

Vi har noen "tiltak" med DC hubs osv...men det har ikke all verdens virkning. Tenkte jeg skulle samarbeide med noen om å sette opp en informasjonsgreie som ber folk om å sjekke intranettet for ting de skal ha taki før de setter igang torrenten osv.

Dere har ikke tenkt på å gå ut i motvinden og pisse i sammen slengen vel? ' /> body

hehe

Hadde vært best hvis de IT folka på hig hadde giddi å satt opp en slags netlimiter av no slag. Sånn som det er nå, så kan 2 personer alene kvele nettlinja hvis de går inn for det....og det bor ca 100 her.

IT-tjenesten pleier å plugge ut folk som laster opp for mye(siden det visstnok er værst)...og det har en viss virkning.

Håper lissom at jeg kan få en stabil ping på under 100 til gatewayen da...skal klare å spille da.

Når jeg får mitt eksemplar av UT2004 av leverandøren iløpet av uken eller noget slikt skal jeg begynne med RO. ("anskaffelsen" av UT2004 er ene og alene RO) :yell:

Jeg har aldri sagt jeg ikke likte RO, sa jeg ikke likte Unreal :yell:

Men da var spillet ankommet : pris krone 0.-

Funsoft leverte det på butikken med overnatten bud :yell:

:wub: funsoft

(Har 2 familiedrevene butikker som jeg gjør noe kontorarbeid, regnskap og bestillinger for når jeg ikke leker superselger hos norcargo tongue.png )

okok! Hva kaller du deg forno da? Er ingen servere som det er folk på nå(europeiske da), men vi kan kanskje fyre opp en?

Kaller meg "Lagmaster", "Mr.Lagalot" eller "Sir. Lag-A-Lot".

"Skvate" hvis jeg av en eller anna grunn ikke lagger :yell:

Jeg er opptatt med å kjefte på damene i butikken nå og kan ikke spille før i 4 tiden ' />

Siden mine foreldre er i leiligheten sin i Italia, passer jeg på huset og de 4 kattene denne og neste uke. Tok meg 2 uker fri fra jobben etter å ha klokket inn 400timer på 8 uker p

Så "senere" kan vi spille, og da skal jeg brilliere på dies 2,4ghz celeron med 32mb skjermkort :wub:

Får grave frem de gamle 9700pro kortet neste uke :yell:

|edit|

iik. kom plutslig på at de har isdn ' />

Denne nedlastingen kan ta en smule tid p

ngggggh....fanmeg 500 i ping til gatewayen nå...er det MULIG! DREPA! DREPA! DREPA!

hehe

Hadde vært best hvis de IT folka på hig hadde giddi å satt opp en slags netlimiter av no slag. Sånn som det er nå, så kan 2 personer alene kvele nettlinja hvis de går inn for det....og det bor ca 100 her.

IT-tjenesten pleier å plugge ut folk som laster opp for mye(siden det visstnok er værst)...og det har en viss virkning.

Håper lissom at jeg kan få en stabil ping på under 100 til gatewayen da...skal klare å spille da.

*Mimre om tiden på HIG*

Bodde hjemme hos mor og far siden jeg da var laaaangt unna linjene som førte med seg spillavhengighet :yell:

50% av klassen min (edb) måtte vel gå ett år ekstra (hvis de i det hele tatt gadd å gå mer).

føkkings irriterende er hva der er....fatter ikke hva de tenkte med.

Er seff dødsgla for å få verdens beste WW2 FPS "gratis", men jeg vil heller donere direkte til RO teamet - enn å abonnere på fileplanet.

Koster jo 10$ måneden!

Edit: Fant en torrent :lol:

Får håpe dette er "de ekte varene da". Er vaffal 485 mb stor.

Sign in to follow this  

• Create New...