Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kowalski

Do you rasterbate?

Recommended Posts

Ser det bra ut med vanlig skriverpapir? Evt. hva koster "bra" papir?

Og går det ann å få en slags forhåndsvisning av hvordan det kommer til å se ut i Adobe Reader elns? Eller muligheten til å plassere bildene rundt manuelt, isteden for at Ab Reader gjør det automatisk.

Skjønner ikke helt problemet ditt Martyrium. Du kan velge å lage en kant rundt hver side (først og fremst så du kan kutte langs den), eller du kan la være.

Problemet er at den kanten "spiser opp" bildet. Der den kanten er skulle det vært endel av bildet, så om man kutter den bort og plasserer arkene tett opptil hverandre vil bildet se rart og uproposjonert ut, fordi du mangler deler av bildet.

Jeg har kjøpt det billigste glossy fotopapiret til canon, en pakke på hundre ark til ca 250kr. De blir veldig pene.

Har ikke prøvd rasterbate så er ikke helt sikker på prosessen, men om jeg har forstått det riktig får du en PDF som skal skrives ut. Om du da åpner den men Acrobat (og sikkert også med Adobe Reader eller et hvilket som helst annet program som kan åpne og skrive ut PDF) kan du i print menyen under Page Scaling velge mellom blant annet: None, Fit to Printable Area og Shrink to Printable Area.

Prøvd å evt. velge Shrink?

(Beklager om jeg er helt på bærtur :) )

Har ikke prøvd rasterbate så er ikke helt sikker på prosessen, men om jeg har forstått det riktig får du en PDF som skal skrives ut. Om du da åpner den men Acrobat (og sikkert også med Adobe Reader eller et hvilket som helst annet program som kan åpne og skrive ut PDF) kan du i print menyen under Page Scaling velge mellom blant annet: None, Fit to Printable Area og Shrink to Printable Area.

Prøvd å evt. velge Shrink?

(Beklager om jeg er helt på bærtur :) )

Jeg skjønte ikke helt. Kan være fordi jeg har på norsk.

Prøvd å lage en PDF med rasterbatoren for å teste, kom også over denne meldingen på slutten ved downloadstarten:

When printing the image with Adobe Reader, choose Page scaling: Fit to Printer Margins at the options window that comes up (Fit to Paper in older versions). If you chose horizontal paper alignment, also make sure Auto-Rotate and Center is selected. Most printers cannot print to the margins of the paper - these settings ensure that all the images will be completely printed.

Rasterbate funker jo fjell! Testa med et bilde fra Avatar og slengte opp over veggen i svart hvitt. Ble tøft ja, men skal lage flere men som er av litt bedre kvalitet og nøyere.

Noen som har noen bra forslag til hvordan man kan feste dette på veggen ?

Det står en forklaring på side 3-5. :)

Jeg har brukt teip på baksiden av arkene, kun i festepunktene.

Brukte lang tid, slik at det skulle bli bra.

Jeg delte hele greia opp i seksjoner à fire ark, og teipet de sammen.

Så teipet jeg sammen de seksjonene som var over hverandre, slik at jeg endte opp med 4 lange seksjoner.

De hang jeg så opp på veggen ved hjelp av en slags klistersak som jeg kjøpte på Clas, en tyggislignende masse.

Ser helt fint ut, henger inntil veggen overalt og det er ingen fare for at det detter ned.

Første gangen jeg har fått nytte av "Search Topic"-knappen. :)

Skumma igjennom denne tråden og var bare nødt til å teste (selvsentrert som jeg er ble det et bilde av meg selv!)

Skrev ut på skolen for å spare blekk, så fargene er litt vasse, men ble fornøyd med resultatet

snapshot201104231.jpg

så du har øyenbryn igjen nå Red fox?

Samme som sist jeg så tråden; leste "Do you masturbate?", klikker inn, leser, blir dissapoint :D

:D

Ja! jeg har faktisk det, men det tok tre mnd, og endel bortforklaringer til familie og slikt, annbefales ikke!

bumper denne! smile.png

nettop flyttet i ny leilighet, så ville gjøre rommet litt mer personlige enn nakne vegger!

221835_10150161252496971_616646970_7032329_5357067_n.jpg

:tafse:

Ja! jeg har faktisk det, men det tok tre mnd, og endel bortforklaringer til familie og slikt, annbefales ikke!

goldeneyebrow.jpg

ALLYOURBROWS.jpg

Måtte lete godt gjennom datan, visste jeg hadde no fra den tråden der. Epic stuff. Good old days