Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kowalski

Do you rasterbate?

Recommended Posts

bare meg eller blir arka gjennomvåte av farge?

hjelper det å la dem ligge/henge litt?

EDIT:

Ja det bildet ble jo mildt sagt "vellykket", det gikk bra i begynnelsen, men så ble dottsa til striper :rolleyes:

Har du en HP printer? la arka ligge rett ned, men ikke oppå hverandre enn stund så blekket tørker skikkelig. HP printere (og noen andre) skriver fortere ut, men bruker da masse blekk (mins det var sånn i alle fall . . .)

Lexmark -.-

Fatters derimot har Hp, kan jo sjekke om det funker der da :rolleyes:

Har nettop rasterbert dette bildet:

methreesomesvarthvittgl1.jpg

Det er av meg selv da :rolleyes:

Det kom på 3x9 ark. Altså, 27 ark. Skal prøve å få tatt bilde av det i nær fremtid.

Her er en jeg lagde på skolen i går bare for å se hvordan det ble:

bilde000wn7.jpg

Var ikke så nøye med teipinga der.

Holder på å lage en svær en med Steaven Seagal i kjelleren til en kompis. legger ut bilder når feridg.

det blir 5 bilder i høyden og 10 i bredden.

Steven-Seagal_800.jpg

men uten skriften

Testet dette idag.. Fikk ett ganske bra resultat :D 6x3 A4... Litt for få prikker, men it works ' />

Ofc Pulp Fiction bildet med Jules og Vincent p

Hva fester dere arkene med til veggen? Kitt? Eller taper dere med dobbeltsidig teip på MDF plate etc for så og hente opp en hel plate?

Tips?

da jeg og noen kompiser laga det tror jeg vi brukte 2 svære korktavler eller noe i den duren. deretter brukte vi dobbeltsideteip og gikk berserk

Slik ble resultatet:

http://img166.imageshack.us/my.php?image=stevemqy3.jpg

vi valgte et annet bilde, etter som det første bildet hadde veldig mye sort i seg. er ganske fornøyd med resultatet :( Steven er selvsagt The Man!

Kan ikke fordra mannen, men fett resultat! Hvordan plass er det? Så fett ut smile.png

gangvz7.png

:)

4x6 a4ark, av ei smooth rompe på en knallrød vegg smile.png

alle arkene er laminert, og festet med "tavletyggis" ^^

gangvz7.png

:)

4x6 a4ark, av ei smooth rompe på en knallrød vegg ' />

alle arkene er laminert, og festet med "tavletyggis" ^^

Et hint av cameltoe der. Om det er dama di si a$$ får du to props. Først for at dama di har fin stuss, så for at hun vil ha den i storformat på veggen! p

min rasterbasjon:

rasterbert20-03-08011.jpg

Tar opp denne tråden. Har lagd en rasterbering (eller hva faen man skal kalle det) på rommet, og syns forsåvidt det er fett. Printa ut på glossy ark med bra printer og det ser fett ut, men man får de vite kantene i bildet, som jeg ikke syns er så fett. Har lest endel rundt på rasterbator forumet (som forøvrig er helt dødt) og det ser ikke ut som det er noen måte å få bildene på uten kant.

Prøvde først å kutte bort kanten, men skjønte da at der programmet printer ut marg er det egentlig en del av bildet, så det ble feil å kutte bort margen. Er det noen andre programmer som kan gjøre samme jobben som rasterbator, altså blåse opp et lite bilde med den samme "dot-aktige" funksjonen og gjøre det klart for printing som PDF, men hvor man har mulighet til å printe uten marg eller lage en mark som kan kuttes bort uten at det ødelegger hele bildet? :)

Skjønner ikke helt problemet ditt Martyrium. Du kan velge å lage en kant rundt hver side (først og fremst så du kan kutte langs den), eller du kan la være.