Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Skvate

8 nye brett lagt til på RO servern

Recommended Posts

Har blitt lagt ut mange brett til RO siden 2.0 kom.

Noen er "porta" fra RO 1.x, mens noen er nye. Noen av dem er også kandidater til "RO mappack".

Noen av bretta har også litt "custom" preg over seg, men jeg synes nå det bare er sjarmerende jeg da :cry:

RO-Ambush (nå riktig versjon EK ' /> )

RO-Kiev-SE(En RO 1.x klassiker..veldig mørk og dyster)

RO-EastPrussia

RO-Borovsk

RO-Backlash

RO-RedGodOfWar (Vinterbrett. Russerne skal angripe ett tysk bunkerkompleks.)

RO-Maikop

RO-Koitos1944

RO-Vladikavkaz_beta3

Man må ikke laste ned bretta og pakke ut selv. Har satt opp en redirect sånn at bretta kan lastes i komprimert uz2 format fra en http server når du kobler til servern(og den kjører ett brett du ikke har). Har man en bra linje(ADSL eller bedre), så kan det kanskje være like greit.

Hvis man velger denne metoden, så blir de pakka opp i "\RedOrchestra\Cache\" som [MD5sum.uxx]. Vis man åpner "cache.ini", så kan man finne ut hvilket brett som har hvilke MD5sum osv. Man kan da rename disse og flytte de til "maps" mappa hvis man vil det(sånn at mapscannere til spillbrowserne kan finne bretta).

Si ifra hvis det er noen feil med den redirect saken(feil brettversjon, eller ustabil nedlasting osv).

Kom gjerne med forslag til andre brett som kan legges til.

*EDIT2: La til RO-Maikop, RO-EastPrussia_B1 og RO-Koitos1944*

*EDIT3: La til RO-Vladikavkaz_beta3, fjerna RO-Koitos(vi holder oss til Koitos1944)*

Fint å se deg her også, Turbo! :thumbs:

Vel, sees i kveld alle sammen. Og husk : Jeg filmer hele tiden :cry:

får håpe vi kommer oss inn da...servern har jo vært full sia klokka 11:00 i dag omtrent. Har stort sett gått i de nye bretta. Morro!

Fint å se deg her også, Turbo!  :thumbs:

Vel, sees i kveld alle sammen. Og husk : Jeg filmer hele tiden :cry:

*Grøss* :nerd: He he, moro at du filmer, men jeg må innrømme at det å drite seg ut, for så å få det dokumentert ... iiiiih! Jeg får vel skjerpe meg ...

OT: Jeg opplever at det å snakke norsk på et spillforum føles som å være i et parallelt univers, helt merkelig, feil lissom. Litt som slik det var i enhver norsk film på 70- og 80tallet. :cry:

Oi! Danskene banka'n inn i mål!

Hei og hallo, første post her.

Må bare kommentere de nye mapsene, de er jo dødslekre, bedre en

de opprinnlige RO karta. :thumbs:

Er det RO teamet eller community som lager de ?

JAAR

er community. Noen av de blir kanskje med i den første offisielle RO-mappack'en.

Edit: Og ja : Velkommen skarru væra ja :cry:

Takk for velkomsten.

Og takk for battlefield.no serveren, pingen gjør virkelig stor forskjell.

Kommer nok til å henge rundt den fremover.

Ja ElevenKind , husker deg ja. Har fått med meg at den bakken er nøkkelen til å vinne brettet. Det har du også så jeg :cry:

JAAR

hmmm...mulig han som har den redirecten har oppdatert den med den siste koitos versjonen?

Jeg setter tilbake redirecten til meg så lenge.

Edit: Har lagt inn den siste versjonen av koitos nå. *inn å sjekke om redirect funker nå*

Siste RO-Koitos versjon

RO-Bialystock-b3 Kan du gjerne fjerne, det er ikke mulig å vinne selvom ett lag har tatt alle "stedene".

Det blir også fort spawnkill av tyskerne, siden det er en ca. åpen passasje mellom axis spawn og torget, da pleier å russerne å nærme seg, og piff, så kommer ikke tyskerne noen vei. Russerne har store fordeler på mapet.

edit: The clearing lagger ganske mye, kanskje fjerne det også?

Tror det er serveren deres som ikke takler det kanskje, jeg ligger i 70 average fps og likevel lagger det.

hmmz...har tenkt på det med bialystock ja...har bare ikke fått somla meg til å fjerna den. Tenkte jeg skulle erstatte den med neste versjon av den. The clearing kan jeg sikkert fjerne til det de får fjerna alle de #%&¤% semiene.

Ja huff, det er så EKSTREMT irriterende på bymaps at en fjott løper rundt med den semi-autoen, sprayer og dreper alle som kommer i veien. Nå er det jo den Semi-autoen bedre enn maskingeværene.

Den funker jo perfekt til både nærkamp og lang-distanse :cry:

hmmz...har tenkt på det med bialystock ja...har bare ikke fått somla meg til å fjerna den. Tenkte jeg skulle erstatte den med neste versjon av den. The clearing kan jeg sikkert fjerne til det de får fjerna alle de #%&¤% semiene.

Sign in to follow this  

• Create New...