Sign in to follow this  
Litago

Rate my spikk

Hva er spikket mitt verdt? (1-10)  

471 members have voted

1. 1. Hva er spikket mitt verdt? (1-10)

• 1
      31
    • 2
      5
    • 3
      6
    • 4
      2
    • 5
      11
    • 6
      9
    • 7
      8
    • 8
      20
    • 9
      29
    • 10
      350

Recommended Posts

Det var party nå på lørdag, og jeg arrangerte nachspiel. Hadde kanskje 30 stk. her, og det var liv og røre. Alle oppførte seg flott, ingenting ble ødelagt, og på mysterisk vis var plutselig den ene stuen ryddet uten oppfordring. Kjempemessig.

Men, til kjernen av saken, og til spikket mitt: Jeg var ganske full (6-7 halvlitere og en god dæsj vodka eller fem). Jeg begynner å bli lei menneskene i 2. etasje, og bestemmer meg for å sjekke hva som skjer i kjelleren min. Da jeg kom ned, så jeg en kamerat og en jente ligge og rote på sengen min under en dyne. Dynen dekket dog bare overkroppene, og de var for opptatt av hverandre til å merke meg. Så jeg listet meg på tå bort, og stakk hånden min ned i buksen til kameraten min (som forsåvidt hadde "halvtjukken"), og tok et grepa tak i snabelen hans. Jeg visste at jenta han rotet med var litt for prippen til å gjøre et slikt "stunt", så jeg tenkte at denne kom til å bli litt av et sjokk for han.

Dessverre er min hånd et anelse større enn en nett jentehånd, og etter noen sekunder (og intens anstrengelse for ikke å bryte ut i latter), hører jeg han si:

"Du, er det deg eller?" Liten pause.

"Hva? Hva da? Nei?"

Og da hyler jeg ut av latter! Dynen flyr av, og ansiktet hans var POKKER ta meg PRICELESS! Aldri ledd så mye av et eget påfunn før!

regner med det var 1-10 på homse-skalaen.. så jeg ga deg 10!

regner med det var 1-10 på homse-skalaen.. så jeg ga deg 10!

prippen du er da!

ekkel du er da !

Jævlig ekkelt og unødvendig... Håper dette er noe du kun ville gjort med alkohol i blodet.. ' />

Men du fikk deg nok ett priceless ansiksuttrykk! p

litt halvbøgit men fortsatt bra. Har en kompis som holdt en annen kompis i tåa i 20minutter mens han andre pulte. Tror hun dama lurte litt :lol:

Regel 1. Aldri rot med pikken til kompisen din. Uansett hvor full du er.

ehm ok ...ehm .. hmm ...

DU TOK I SNABELEN TIL EN KOMPIS ? HVA I HELVETE

Seriøst hva ... sjokkert....outta words OMG OMG . Det der er Battlefield.no Gay Awayd !!

knipsing er eneste tredje grads kontakt som er lov når det gjelder guttesnabler ass :lol:

Hahahahaha, du er faen meg syk!

hadde _ALDRI_ tatt på tassen til en kamerat.. - gutt generellt !

Helt enig! Hadde noen grepet tak i snabben min mens jeg holdt på å få meg noe,

hadde jeg gått fra vettet. Greit nok at han lå i senga di da. Det rettferdiggjør det

NESTEN! Har en kamerat som fikk senga si "utpult" av en annen venn. Ikke pent :lol:

Sign in to follow this